quote:Op maandag 21 september 2026 08:43 schreef Falluz93 het volgende:
Nu zit ik opnieuw rond het punt van de 3 jaar.
Ja, dat is natuurlijk een mogelijkheid.quote:ligt het aan mij
Bij alle drie woonden we wel samen toen het misging. De eerste keer sinds 6 maanden, de tweede keer sinds 3 maanden en nu sinds een jaar of 2, dus wel wat langer al.quote:Op maandag 21 september 2026 08:52 schreef miss_sly het volgende:
Als het drie keer zo gaat, kan het ook zijn dat er bij jouzelf iets veranderd is in de loop van de drie jaar.
Het kan ook zijn dat je inderdaad niet de juiste vrouwen hebt gekozen en ze alle drie na drie jaar veranderen.
Je zou ook kunnen kijken naar het gehele plaatje, zonder naar schuld te zoeken. Hoe verlopen de relaties in die drie jaar? Zijn er patronen? Woon je samen, of is dat het moment dat je misschien dergelijke keuzes zou gaan maken? Is de relatie veranderd waardoor je elkaar anders ziet?
Kun je me een hint geven? Hoe ga ik hiermee om?quote:Op maandag 21 september 2026 09:08 schreef SemperLibertas het volgende:
Hier verbaasd over zijn
Het is algemeen bekend dat vrouwen in de eerste fase van de relatie alles prima vinden van de man en de de seks lijkt in die fase onbeperkt en grenzeloze. Vrouwen weten hoe ze een man aan zich moeten binden en als het visje eenmaal op het droge is dan worden ze zeikwijven. Dat is een regel.
Tegelijkertijd hangt alles af van jouw reactie. Voor de meeste wijven is zeiken het zelfde als "Ik wil gewoon mijn gevoelens kunnen uiten" en als man zijn er strategieën om hier mee om te kunnen gaan
Behoefte aan beter? Een andere partner, of een betere versie van mij? Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 21 september 2026 09:08 schreef Koekoekmakto het volgende:
Zeuren, herkauwen, mierenneuken of chronische ontevredenheid is een behoefte aan 'beter'. De vraag is of jij dat ook wil, of het redelijk is en in hoeverre jij verantwoordelijk bent.
Gemakzuchtige vrouwen 🔦
Betere communicatie en een betere versie van jou waarschijnlijk. Ik weet niet of dat redelijk is, wat haar duit in het zakje is en of het haalbaar is.quote:Op maandag 21 september 2026 09:15 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
Behoefte aan beter? Een andere partner, of een betere versie van mij? Wat bedoel je precies?
Het is ook algemeen bekend dat mannen in de eerste fase van de relatie heel leuk zijn met hun vriendin en complimentjes geven en haar in bed willen verwennen. Als de buit eenmaal binnen is dan vervallen ze in oude gewoontes: dan gaan gamen, bier en vrienden voor en kruipen ze over hun partner heen omdat het erbij hoort. Echt sexy of gewenst laten ze haar niet meer voelen.quote:Op maandag 21 september 2026 09:08 schreef SemperLibertas het volgende:
Hier verbaasd over zijn
Het is algemeen bekend dat vrouwen in de eerste fase van de relatie alles prima vinden van de man en de de seks lijkt in die fase onbeperkt en grenzeloze. Vrouwen weten hoe ze een man aan zich moeten binden en als het visje eenmaal op het droge is dan worden ze zeikwijven. Dat is een regel.
Tegelijkertijd hangt alles af van jouw reactie. Voor de meeste wijven is zeiken het zelfde als "Ik wil gewoon mijn gevoelens kunnen uiten" en als man zijn er strategieën om hier mee om te kunnen gaan
Dit is natuurlijk wel een zeikwijf en die relatie kan beter verbroken wordenquote:Op maandag 21 september 2026 09:34 schreef ToT het volgende:
"Mijn favoriete influencer op insta heeft een vriendje die haar in het weekend als verrassing op een jachtschip meeneemtnaar Mallorca! Waarom ben jij niet meer als hem?!?"
Dit was natuurlijk een erg overdreven voorbeeld, maar zelf ben ik niet voor niets gescheiden.quote:Op maandag 21 september 2026 09:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel een zeikwijf en die relatie kan beter verbroken worden
Door dit soort gedrag??quote:Op maandag 21 september 2026 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk een erg overdreven voorbeeld, maar zelf ben ik niet voor niets gescheiden.
Je bent zelf een zeikwijf.quote:Op maandag 21 september 2026 09:14 schreef Falluz93 het volgende:
[..]
Kun je me een hint geven? Hoe ga ik hiermee om?
Ik heb geprobeerd het verre van me te houden en er niet echt op in te gaan, maar het is in de afgelopen weken alleen maar erger geworden.
Gisteren heb ik er wat van gezegd en daar was ze wel van onder de indruk. Ik heb gewoon gezegd dat ze een slechte "attitude" heeft en constant gemeen tegen me is en dat ik er echt niet meer tegen kan.
Weet niet wat de juiste houding voor mij is; of ik het gewoon een beetje moet negeren of dat ik mijn mannelijkheid moet tonen en een grens moet stellen en zeggen: nu ga je even normaal en volwassen doen en anders ben ik weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |