Hm.. je hebt niet zo heel goed gelezen denk ik?quote:Op dinsdag 22 september 2026 08:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
@:falluz93: Dit soort gezeik is net houtrot en word alleen maar erger en grimmiger naarmate een relatie langer duurt. Uitmaken is toch de beste optie. Drie jaar is niks, nu kun je er nog redelijk ongeschonden van wegkomen.
Een miserabele relatie koste wat kost om stand houden richt alleen maar meer schade aan aan beide kanten.
https://youtube.com/shorts/BSzRfrRs2oc?is=d9ypPw7vDLu-0XDSquote:Op dinsdag 22 september 2026 11:40 schreef DjVero het volgende:
Als drie keer hetzelfde is voorgevallen, lijkt me er toch ergens een gemeenschappelijke deler te zijn.
Maar zo is de wereld nu ook. Partners zijn extreem inwisselbaar want mensen hebben veel keuze en via de mobiele telefoon heb je zo een ander of iemand ernaastquote:Op dinsdag 22 september 2026 08:47 schreef MultiBanaan het volgende:
Mensen zijn enorm achteloos tegenover relaties geworden heb ik het idee. Ik vind de woorden ''in een relatie zitten'' tekenent daarvoor, dingen als "heb even geen zin om in een relatie te zitten" alsof je de bus neemt en weer uitstapt na een paar haltes
Reeds besprokenquote:Op dinsdag 22 september 2026 12:44 schreef SemperLibertas het volgende:
Waarom wordt het gebruik van 'wijf' hier overigens wel kritiekloos ontvangen?
Dat maakt ten opzichte van mijn post niks uit.quote:Op dinsdag 22 september 2026 11:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm.. je hebt niet zo heel goed gelezen denk ik?
Plus het is al 3 keer bij hem gebeurd, telkens rond de 3 jaar. Er is maar 1 constante factor hier en dat is hij.
Onzin.quote:Op dinsdag 22 september 2026 12:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Monogamie is een illusie anno 2026
Ester Perel kan het volgens mij niet beter omschrijven.quote:Op dinsdag 22 september 2026 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen testen na een tijdje (onbewust) je mannelijkheid.
De kunst is om evt kleine snauwen of bitcherigheid langs je heen te laten glijden en emotioneel nul raken. Dus wanneer je jezelf blijft, niet in meegaan je eigen shit voor elkaar hebt, dan houden ze daar mee op.
Na 3 jaar zal dan psychisch zo zijn omdat dat een punt is waarbij een relatie echt doorzet ofniet.
Zij is nl financieel en qua veiligheid totaal afhankelijk van jou en dus zal ze je testen.
Ja,dit klopt volgens mijn ervaringen wel. Vrouwen zenden heel veel emoties en de kunst als man is om niet op alle slakken zout te leggen. Veel wijvengezeik is ruis en vervliegt dan ook snel. Het is inderdaad testen hoeveel je als man kan incasseren. Dat is denk ik en onbewust proces. Ze kunnen daar heel ver in gaan, tot op het tergende af.quote:Op dinsdag 22 september 2026 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
De kunst is om evt kleine snauwen of bitcherigheid langs je heen te laten glijden en emotioneel nul raken. Dus wanneer je jezelf blijft, niet in meegaan je eigen shit voor elkaar hebt, dan houden ze daar mee op.
Na 3 jaar zal dan psychisch zo zijn omdat dat een punt is waarbij een relatie echt doorzet ofniet.
Zij is nl financieel en qua veiligheid totaal afhankelijk van jou en dus zal ze je testen.
Dat laatste...quote:Op dinsdag 22 september 2026 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ga dan in godsnaam niet samen wonen... Het is nog niet te laatquote:Op dinsdag 22 september 2026 13:21 schreef incel het volgende:
Is dat echt zo? Ik zit nu al op 2 jaar en de limiet is al behoorlijk bereikt zeg ik je. Kan me niet voorstellen hoe kut het na 3 jaar wordt.
Sowieso samenwonenquote:Op dinsdag 22 september 2026 18:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ga dan in godsnaam niet samen wonen... Het is nog niet te laat
Altijd je eigen hok houden!!quote:Op dinsdag 22 september 2026 20:43 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Sowieso samenwonenKen teveel gasten die hun eigen hok verkopen en dan na een paar jaar berooid achterblijven omdat het op de klippen gelopen is, wat doen ze zichzelf toch aan
soberso trouwen met een witte vrouw deze dagenquote:Op dinsdag 22 september 2026 20:43 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Sowieso samenwonenKen teveel gasten die hun eigen hok verkopen en dan na een paar jaar berooid achterblijven omdat het op de klippen gelopen is, wat doen ze zichzelf toch aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |