abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221835538
Weer zo iemand die zijn eigen soap serie bij elkaar fantaseert.
Tijdje geleden was er ook een vrouwelijke user met ongeveer hetzelfde gezwets.
pi_221835931
Mensen zijn enorm achteloos tegenover relaties geworden heb ik het idee. Ik vind de woorden ''in een relatie zitten'' tekenent daarvoor, dingen als "heb even geen zin om in een relatie te zitten" alsof je de bus neemt en weer uitstapt na een paar haltes
pi_221835942
@Falluz93: Dit soort gezeik is net houtrot en word alleen maar erger en grimmiger naarmate een relatie langer duurt. Uitmaken is toch de beste optie. Drie jaar is niks, nu kun je er nog redelijk ongeschonden van wegkomen.
Een miserabele relatie koste wat kost om stand houden richt alleen maar meer schade aan aan beide kanten.
pi_221837334
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2026 08:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
@:falluz93: Dit soort gezeik is net houtrot en word alleen maar erger en grimmiger naarmate een relatie langer duurt. Uitmaken is toch de beste optie. Drie jaar is niks, nu kun je er nog redelijk ongeschonden van wegkomen.
Een miserabele relatie koste wat kost om stand houden richt alleen maar meer schade aan aan beide kanten.
Hm.. je hebt niet zo heel goed gelezen denk ik?
Plus het is al 3 keer bij hem gebeurd, telkens rond de 3 jaar. Er is maar 1 constante factor hier en dat is hij.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221837361
Als je langer met elkaar samen bent is de roze wolk weg of minder.
Het spannende in een relatie is er meer af. Het wordt wat strakker.
pi_221837395
Als drie keer hetzelfde is voorgevallen, lijkt me er toch ergens een gemeenschappelijke deler te zijn.
pi_221837438
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 11:40 schreef DjVero het volgende:
Als drie keer hetzelfde is voorgevallen, lijkt me er toch ergens een gemeenschappelijke deler te zijn.
https://youtube.com/shorts/BSzRfrRs2oc?is=d9ypPw7vDLu-0XDS
Hell To The Liars
  dinsdag 22 september 2026 @ 12:44:54 #83
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221837778
Waarom wordt het gebruik van 'wijf' hier overigens wel kritiekloos ontvangen?
Le Diable
  dinsdag 22 september 2026 @ 12:46:27 #84
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221837790
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2026 08:47 schreef MultiBanaan het volgende:
Mensen zijn enorm achteloos tegenover relaties geworden heb ik het idee. Ik vind de woorden ''in een relatie zitten'' tekenent daarvoor, dingen als "heb even geen zin om in een relatie te zitten" alsof je de bus neemt en weer uitstapt na een paar haltes
Maar zo is de wereld nu ook. Partners zijn extreem inwisselbaar want mensen hebben veel keuze en via de mobiele telefoon heb je zo een ander of iemand ernaast

Monogamie is een illusie anno 2026
Le Diable
pi_221837879
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 12:44 schreef SemperLibertas het volgende:
Waarom wordt het gebruik van 'wijf' hier overigens wel kritiekloos ontvangen?
Reeds besproken
pi_221837892
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 11:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hm.. je hebt niet zo heel goed gelezen denk ik?
Plus het is al 3 keer bij hem gebeurd, telkens rond de 3 jaar. Er is maar 1 constante factor hier en dat is hij.
Dat maakt ten opzichte van mijn post niks uit.
pi_221837914
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 12:46 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Monogamie is een illusie anno 2026
Onzin.
pi_221837949
Vrouwen testen na een tijdje (onbewust) je mannelijkheid.
De kunst is om evt kleine snauwen of bitcherigheid langs je heen te laten glijden en emotioneel nul raken. Dus wanneer je jezelf blijft, niet in meegaan je eigen shit voor elkaar hebt, dan houden ze daar mee op.
Na 3 jaar zal dan psychisch zo zijn omdat dat een punt is waarbij een relatie echt doorzet ofniet.
Zij is nl financieel en qua veiligheid totaal afhankelijk van jou en dus zal ze je testen.
Vakman pur sang
pi_221837951
Is dat echt zo? Ik zit nu al op 2 jaar en de limiet is al behoorlijk bereikt zeg ik je. Kan me niet voorstellen hoe kut het na 3 jaar wordt.
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
  dinsdag 22 september 2026 @ 16:43:14 #90
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221838962
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2026 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
De kunst is om evt kleine snauwen of bitcherigheid langs je heen te laten glijden en emotioneel nul raken. Dus wanneer je jezelf blijft, niet in meegaan je eigen shit voor elkaar hebt, dan houden ze daar mee op.
Na 3 jaar zal dan psychisch zo zijn omdat dat een punt is waarbij een relatie echt doorzet ofniet.
Zij is nl financieel en qua veiligheid totaal afhankelijk van jou en dus zal ze je testen.
Ester Perel kan het volgens mij niet beter omschrijven.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221838968
Dat is echt zo man dat vrouwen hebben van die zogeheten "shit tests" als je echt wil weten moet je gewoon neil strauss the game lezen of andrew tate videos kijken
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
  dinsdag 22 september 2026 @ 17:33:10 #92
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221839172
quote:
Ja,dit klopt volgens mijn ervaringen wel. Vrouwen zenden heel veel emoties en de kunst als man is om niet op alle slakken zout te leggen. Veel wijvengezeik is ruis en vervliegt dan ook snel. Het is inderdaad testen hoeveel je als man kan incasseren. Dat is denk ik en onbewust proces. Ze kunnen daar heel ver in gaan, tot op het tergende af.

Tegelijkertijd moet je er als man vanuit gaan dat vrouwen geen kritiek kunnen incasseren, gewoon niet. Vrouwen hanteren altijd een dubbele standaard.

En dan moet je ook nog leren invoelend, meelevend en communicatief zijn terwijl je tegelijkertijd ook nog je mannelijkheid moet bewaren van ze.

Mannne willen vooral rust en af en toe goed neuken.
Le Diable
pi_221839334
quote:
Dat laatste... :')
(De rest ook)
pi_221839337
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 13:21 schreef incel het volgende:
Is dat echt zo? Ik zit nu al op 2 jaar en de limiet is al behoorlijk bereikt zeg ik je. Kan me niet voorstellen hoe kut het na 3 jaar wordt.
Ga dan in godsnaam niet samen wonen... Het is nog niet te laat
pi_221839991
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2026 18:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat laatste... :')
(De rest ook)
Dat laatste was om de vrouwtjes te triggeren.
Missie geslaagd zou ik zeggen. ;)
Vakman pur sang
pi_221840219
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2026 18:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ga dan in godsnaam niet samen wonen... Het is nog niet te laat
Sowieso samenwonen :') Ken teveel gasten die hun eigen hok verkopen en dan na een paar jaar berooid achterblijven omdat het op de klippen gelopen is, wat doen ze zichzelf toch aan
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221840438
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 20:43 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Sowieso samenwonen :') Ken teveel gasten die hun eigen hok verkopen en dan na een paar jaar berooid achterblijven omdat het op de klippen gelopen is, wat doen ze zichzelf toch aan
Altijd je eigen hok houden!!
  vrijdag 25 september 2026 @ 18:02:01 #98
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221856371
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 20:43 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
soberso trouwen met een witte vrouw deze dagen :')
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221856985
Koop deze:

vrijdag 25 september 2026 @ 22:30:38 #100
461244 Fizzgig
Its me prissie
pi_221858006
Ook al ben ik nu "flink oud" ik heb nooit begrepen waarom vrouwen ineens de baas willen zijn.
Verliefd, jeej, verkering, jeej, getrouwd, jeej.
En daarna bossie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')