Floris is DE ster van de bondgenoten. Haters kunnen het wel ontkennen, maar het is gewoon zo. Dus Floris moet zeker bij de uitreiking zijn. Salar is een loser, dus die moet en sowieso niet bij zijn!quote:Op zondag 20 september 2026 23:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Schandalig zou dat zijn. Fleuris voegt daar niets toe.
Helemaal mee eens. Vooral complottheorie gekkie Freakie draait dan helemaal doorquote:Op zondag 20 september 2026 22:32 schreef LionHeart het volgende:
Ik hoop dat Floris er gaat zijn, alleen al omdat meer dan de helft hier over de zeik gaat zijn
Gewoon omdat het kan en omdat het magquote:Op maandag 21 september 2026 04:42 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan in godsnaam???
quote:Op zondag 20 september 2026 22:32 schreef LionHeart het volgende:
Ik hoop dat Floris er gaat zijn, alleen al omdat meer dan de helft hier over de zeik gaat zijn
Ik ben gaan stemmen doordat ik steeds weer die ring ellende voorbij zag komen. Maar ik heb NIET gestemd op dbg en ook NIET op Jan.quote:Op zondag 20 september 2026 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kan niet wachten tot dat verschrikkelijke Ring Circus is opgesodemieterd, die arme Loodsbewonertjes helemaal opgehypert achterlatend met nix behalve een vals gevoel van we zijn Hót.. en een paar kranten om Hart v Nederlandje spelen
Ga er maar van uit dat ie er gewoon is. Hij heeft daar zo lang gezeten dat ie zich volledig aan die loods heeft aangepast. Ik zou 'm dan ook niet DE ster van de show willen noemen (integendeel), maar wel de loods-strontvlieg, waar je niet meer van af komt. En dat geldt voor meerdere oud-deelnemers. Soitquote:Op zondag 20 september 2026 23:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zn tweede -huidige- maand. Dacht ik.quote:Op zondag 20 september 2026 11:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht te horen dat hij zijn ouders vroeg haar over te halen deze cyclus af te mogen maken en met zijn vriendin sprak hij 2 maanden volmaken af. Maar ik kan mij vergissen hoor.
Doe normaal gastquote:Op maandag 21 september 2026 04:45 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vooral complottheorie gekkie Freakie draait dan helemaal door
quote:Op zondag 20 september 2026 23:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal eens dat je de relatie eerst moet beëindigen alvorens met een nieuwe te starten.quote:Op zondag 20 september 2026 13:37 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat ze in de slob zaten? Voor zover wij zagen hebben ze tijdens een bezoek of belletje nooit met hun vriend/vriendin besproken tot een ander inzicht te zijn gekomen omtrend hun relatie, maar enkel de boel liepen te ontkennen en vervolgens doodleuk vreemd te gaan. Daarbij is een stroeve relatie geen reden om vreemd te gaan. Het tegen spreken bedoel je dat ik aangeeft dat de relatie van Chess slecht liep omdat zij zelf niet te vertrouwen is? Dat had ik inderdaad verkeerd verwoorden,want nu is het verwarrend. Dat Chess niet te vertrouwen is, is geen indicatie hoe goed of slecht de relatie met haar vriend voor haar was maar hoe zij in de relatie staan en hoe zij het oké vind haar vriend te behandelen, was het haar vriend geweest die niet te vertrouwen was dan kan het een reden zijn dat Chess de relatie niet meer zag zitten, maar dan beëindig je deze en ga je niet vreemd (op tv).
Ja nadat ze al met een ander aan het flirten en "knuffelen" waren. Maar toen waren ze gewoon goeie maatjesquote:Op maandag 21 september 2026 11:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal eens dat je de relatie eerst moet beëindigen alvorens met een nieuwe te starten.Bij beide vreemdgangers was al duidelijk dat ze twijfelden over hun al bestaande relatie. Hebben ze zélf in de uitzendingen gezegd.
Geen van beide hebben ooit tegen hun vriend gezegd hun twijfels te hebben over hun relatie, sterken nog ze hebben alles alleen maar lopen ontkennen tijdens het videobellen of bezoek, geen van beide hebben hun relatie beëindigd voordat ze iets flikte met iemand uit de loods. Het maakt niet uit wat ze tegen andere bondgenoten zou hebben gezegd, die zitten niet in een relatie met hun, alles wat ze tegen hun zeggen is puur om hun acties goed te praten.quote:Op maandag 21 september 2026 11:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal eens dat je de relatie eerst moet beëindigen alvorens met een nieuwe te starten.Bij beide vreemdgangers was al duidelijk dat ze twijfelden over hun al bestaande relatie. Hebben ze zélf in de uitzendingen gezegd.
Ach, je moet toch wat liegen als je die grens al bent gepasseerd.quote:Op maandag 21 september 2026 11:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nadat ze al met een ander aan het flirten en "knuffelen" waren. Maar toen waren ze gewoon goeie maatjes
Ik eh .. mis Delano in die pollquote:Op maandag 21 september 2026 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou hem zo doen
[poll=10397]
De vorige polls waren slecht, want mijn antwoord stond er niet tussen.quote:Op maandag 21 september 2026 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ja laten we nog meer Polls maken![]()
[poll=10398]
Wacht dan maak ik nog een Pollquote:Op maandag 21 september 2026 19:29 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De vorige polls waren slecht, want mijn antwoord stond er niet tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |