Het internet is niet het echte leven hè.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je overschat 80% van de Nederlanders die dat totaal niet inziet. Kijk maar eens naar de topreacties en likes op reacties op nu.nl of AD.nl.
Alles enorm anti VS en pro enorm dom lullen.
Ook in het dagelijks leven als je (lukrake)mensen spreekt.
Het is eenzaam als je als wen van de weinigen inziet hoe de wereld echt werkt en je hoort zoveel. dom gelul om je heen.
Andersomquote:Op zaterdag 19 september 2026 11:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
We kunnen niet zonder ze. Hoe graag jij dat ook wil.
Waarom chaos?quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:47 schreef ExTec het volgende:
Maar de verwachte chaos, na de VS midterms, wordt wel een interessante tijd.
Hangt van de resultaten af. Als de republikeinen de midterms winnen, dan blijft het hetzelfde. Als de democraten winnen dan zul je Trump nog bozer zien op die alternatieve X van hem.quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat zijn je eigen verwachtingen voor de periode erna?
En zij willen ook niet zonder ons.quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Andersom
Het kan prima, we willen het niet
Last van trage zwemmertjes?quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
We kunnen niet zonder ze. Hoe graag jij dat ook wil.
Ik vind het best maar dat we niet zonder kunnen is lariequote:Op zaterdag 19 september 2026 12:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En zij willen ook niet zonder ons.
Dus dikke prima allemaal.
Klopt. Je kan ook prima met 1 been leven.quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik vind het best maar dat we niet zonder kunnen is larie
En that's it?quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:13 schreef theunderdog het volgende:
Als de democraten winnen dan zul je Trump nog bozer zien op die alternatieve X van hem.
Ik denk dat je de assertiviteit van de Amerikaanse politici overschat. Er gaat bar weinig gebeuren.quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
En that's it?
Trump boos, nog wat diaree op truth social, en over tot de orde van de dag?
Of gaan de democraten mss iets doen als ze winnen....?
Geen idee wat dat isquote:Op zaterdag 19 september 2026 12:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt. Je kan ook prima met 1 been leven.
Maar gaan voor een slechtere situatie, is een tikkeltje dsm-5.
Helder.quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat je de assertiviteit van de Amerikaanse politici overschat. Er gaat bar weinig gebeuren.
Ja, de democraten gaan de boel frustreren, tegenhouden, waardoor Trumpie boos wordt. Maar that's it.
Het is nog maar de vraag of de democraten uberhaupt veel kunnen gaan doen. Want daarvoor zouden ze het huis en de senaat moeten winnen. Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Helder.
Ik denk het niet, overigens.
De republikeinen zelf, denken dat ook niet.
Ah oke. Ik zeg het lekker laten zoals het is. Trump heeft enkel een hele grote mond.quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is
Ik zeg schaal het af tot daar iemand aan de knoppen zit die wel goed bij zijn hoofd is en dan zien we wel weer verder
dat sowieso niet, het moet wel consequenties hebben anders gaat de volgende nog een paar stappen verderquote:Op zaterdag 19 september 2026 12:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah oke. Ik zeg het lekker laten zoals het is. Trump heeft enkel een hele grote mond.
Goed om te horen dat de republikeinen zich om niks druk maken, in dat geval.quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of de democraten uberhaupt veel kunnen gaan doen. Want daarvoor zouden ze het huis en de senaat moeten winnen. Dat zie ik niet gebeuren.
Wat zouden we precies moeten doen dan?quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat sowieso niet, het moet wel consequenties hebben anders gaat de volgende nog een paar stappen verder
jezelf de hele tijd aan dezelfde steen blijven stoten in de hoop dattie op een gegeven moment weg is is wel heel erg dsm-5
afschalen zeg ik toch?quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat zouden we precies moeten doen dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |