Ik geef je alleen een inzicht in de praktijk. Dat mag je best ridicuul vinden.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:32 schreef Charles33 het volgende:
[..]
Maar dat is toch ridicuul?
- Het mag niet!
- Maar dat komt even niet zo handig uit!
- Nou, dan mag het gewoon toch!
Dat werkt toch niet?
Nee, dan pak ik de bekeuring en verbeter ik mijn gedrag nog verder.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen de politie als je staande gehouden wordt omdat je te hard rijdt? "Net reed ik nog veeeeel harder"?
Je snapt dat in deze vergelijking die jij nu maakt de boer dus zijn bedrijf staakt totdat hij wel weer onder de norm kan komen?quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, dan pak ik de bekeuring en verbeter ik mijn gedrag nog verder.
Ik maak de vergelijking niet want deze slaat nergens op. Ik ging er slechts kort in mee.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:49 schreef knoopie het volgende:
[..]
Je snapt dat in deze vergelijking die jij nu maakt de boer dus zijn bedrijf staakt totdat hij wel weer onder de norm kan komen?
Of andersom zou je, als je hetzelfde wil doen als de boeren nu, je boete betalen en vervolgens te hard bij de agent vandaan rijden.
Ok, jij bent dus echt zo'n klootzak die een handhavingsverzoek inschiet en een gezin richting het faillissement (en zelfs dak- en thuisloosheid) duwt.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is het mijn schuld dat die buren niet kunnen rekenen?
he ?quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Vollenbroek, zo’n nare babyboomer die voordringt bij de bakker
Dit klinkt iets kort door de bocht. Er zijn vele uitkoopregelingen en het lokale provinciebestuur zal zich vast hard maken om dergelijke bedrijven daarin onder te brengen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok, jij bent dus echt zo'n klootzak die een handhavingsverzoek inschiet en een gezin richting het faillissement (en zelfs dak- en thuisloosheid) duwt.
Juridisch heb je dan gelijk. Maar als je zoiets doet ben je een verachtelijk mens.
Onderbuik, aflevering #4328284quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Vollenbroek, zo’n nare babyboomer die voordringt bij de bakker
Of je zegt tegen je buurman, "hej buurman, je huis staat verkeerd!". En dan zegt de buurman, "ow, dan verplaats ik hem toch gewoon". En dan belt de buurman een hele grote hijskraanmeneer, en die komt zo hopsakee, dat huis even een paar meter verplaatsen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Stel dat jij ontdekt dat het huis van de buren voordat ze het kochten is gebouwd buiten het bouwvlak, of te hoog, of whatever. Je kan je schouders ophalen. Maar je kan ook een handhavingsverzoek indienen. Als je dat doet moet het huis afgebroken worden en gaan die mensen failliet.
Ja, regels enzo. Maar iemand die dan een handhavingsverzoek indient is een enorme klootzak. Of niet?
Ondere andere door deze klote boomer ligt Nederland stil.quote:
Zijn cijfer klopt ook niet. De ammoniak is in die periode met zo'n 68% afgenomen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, en?
Dat zegt niets over of die nog steeds (veel) te hoog is, of niet.
De boeren zijn genaaid door de VVD, het CDA en de Rabobank, niet door Vollenbroek: die maakt dat alleen maar inzichtelijk.
Waarom leg je de schuld neer bij degene die een verzoek indient om de wet te handhaven en niet bij het stelletje pannenkoeken dat die slechte wetgeving in eerste instantie heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:25 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ondere andere door deze klote boomer ligt Nederland stil.
Dat laatste klopt ook zeker een stelletje debielen in den haag hebben elke boom tot natura2000 laten benoemen in Europa.quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:28 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom leg je de schuld neer bij degene die een verzoek indient om de wet te handhaven en niet bij het stelletje pannenkoeken dat die slechte wetgeving in eerste instantie heeft gemaakt?
Ja, maar waarom laat je doodsverwensing dan wel staan?quote:
Waar? TR-> ajbquote:Op zaterdag 19 september 2026 15:09 schreef 215 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom laat je doodsverwensing dan wel staan?
En wegquote:Op zaterdag 19 september 2026 15:09 schreef 215 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom laat je doodsverwensing dan wel staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |