Hij kan in elk geval nog wel business class betalen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ach ja, Camiel. In het Balkenende-tijdperk nogal eens gezien als rijzende ster met toekomstpotentie, maar na het gefaal als bestuurder en het vrouwengemep is de glans er wel af he...
Toch jammer dat die kneus niet voor de schade aansprakelijk wordt gesteld. Zou ik wel doen als ik in dat vliegtuig zou hebben gezeten. En zou hem ook op z’n bek hebben geslagen.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ontplofte powerbank oud KLM-topman Camiel Eurlings heeft pijnlijke nasleep: meerdere vluchten geannuleerd en tonnen schade
https://www.telegraaf.nl/(...)chade/161685991.html
Het is en blijft een groot stuk stront
Is dit al bevestigd dan? Dat er geen consequenties voor hem zijn?quote:Op zaterdag 19 september 2026 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch jammer dat die kneus niet voor de schade aansprakelijk wordt gesteld. Zou ik wel doen als ik in dat vliegtuig zou hebben gezeten. En zou hem ook op z’n bek hebben geslagen.
Ben ik wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 19 september 2026 22:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is dit al bevestigd dan? Dat er geen consequenties voor hem zijn?
Ik las dat er geen boete op staat. Beetje raar want op het opsteken van een sigaret staat wel een boete. Natuurlijk kan het wel zijn dat mensen hem aansprakelijk stellen.quote:Op zaterdag 19 september 2026 22:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is dit al bevestigd dan? Dat er geen consequenties voor hem zijn?
Tsja waarom nemen mensen toch spullen mee in een vliegtuig hequote:Op vrijdag 18 september 2026 22:53 schreef Kottnauer het volgende:
Vraagje: waarom zou je überhaupt een powerbank meenemen? En waarom zou je hem dan per se in het vliegtuig willen opladen? En waarom wordt dit überhaupt toegestaan?
Lijkt op roken in het vliegtuig. Dat mocht vroeger. Nu denken we: die mensen waren gek destijds.
Ja, domme vraag. Mensen nemen dat mee omdat ze dat op de plek van bestemming nodig hebben en het niet in de ruimbagage mag. Dus dan hebben ze het tijdens de vlucht bij de hand. Als je stiekem een sigaret rookt op het toilet, gaat er een alarm af, maar business class personeel let blijkbaar wel of iemand z'n riem om heeft of nog een glas wijn wil, maar niet of er een powerbank aan de lader ligt.quote:Op zaterdag 19 september 2026 23:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Tsja waarom nemen mensen toch spullen mee in een vliegtuig he
En vrouwe moette nie slaon die moette schuppe .quote:
En vrouwe moette nie slaon die moette schuppe .quote:
het is dan ook een eerste klas mongool.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En dat reist dan ook nog eerste klas.
Er zijn veel spullen die je toch niet meeneemt in een vliegtuig, zoals grasmaaiers, explosieven, broodmessen, cementmixers, etc.quote:Op zaterdag 19 september 2026 23:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Tsja waarom nemen mensen toch spullen mee in een vliegtuig he
Dat klopt, die zijn ook verboden in je hand- en/of ruimbagage.quote:Op zondag 20 september 2026 10:38 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Er zijn veel spullen die je toch niet meeneemt in een vliegtuig, zoals grasmaaiers, explosieven, broodmessen, cementmixers, etc.
Ik denk dat meer mensen op vakantie wat hebben aan een powerbank dan aan een grasmaaier.quote:Op zondag 20 september 2026 10:38 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Er zijn veel spullen die je toch niet meeneemt in een vliegtuig, zoals grasmaaiers, explosieven, broodmessen, cementmixers, etc.
Wat voor powerbank was het eigenlijk? Aliexpres troep?quote:Op zondag 20 september 2026 09:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, domme vraag. Mensen nemen dat mee omdat ze dat op de plek van bestemming nodig hebben en het niet in de ruimbagage mag. Dus dan hebben ze het tijdens de vlucht bij de hand. Als je stiekem een sigaret rookt op het toilet, gaat er een alarm af, maar business class personeel let blijkbaar wel of iemand z'n riem om heeft of nog een glas wijn wil, maar niet of er een powerbank aan de lader ligt.
Geen idee, nog nergens iets over gelezen.quote:Op zondag 20 september 2026 15:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat voor powerbank was het eigenlijk? Aliexpres troep?
Ik zou 'm gewoon aansprakelijk stellen. Alsof met een excuus je schade is vergoed. Aangezien die powerbank niet gebruikt mag worden, maak je volgens mij best kans ook.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |