Allemaal kroketten van maken, paardenmishandeling is geen sport.quote:
@Szura en @DeeBee moeten niet zo zeiken en blij zijn dat ze nog minstens 2 jaar van Virgil mogen genieten!quote:Virgil van Dijk gaat door tot aan EK: 'Wist het na tien seconden'
Vandaag om 11:25
Virgil van Dijk wist na zijn gesprek met Xavi direct dat hij door wilde gaan als international. De 35-jarige aanvoerder van het Nederlands elftal voelde direct het vertrouwen van de nieuwe bondscoach. Hij wil minimaal doorgaan tot aan het EK 2028.
Van Dijk liet na het WK open of hij een punt zou zetten achter zijn loopbaan bij Oranje. 'Ik had vakantie nodig met mijn gezien en daarna een belangrijke meeting met de bondscoach. Na tien seconden was het al duidelijk dat ik doorging', vertelde de verdediger van Liverpool op de persconferentie van woensdagochtend richting Duitsland.
'Wat hij gezegd heeft? Dat ik Virgil van Dijk ben. Het gaat om vertrouwen, waardering, hoe belangrijk je voor het team bent', legde Van Dijk zijn beweegredenen uit. 'Fysiek gezien is en was er geen twijfel, maar je wil ook waardering en plezier voelen. Ik miste dat intern niet, maar extern best vaak. En daar spelen jullie best een rol in.'
Van Dijk heeft het gevoel dat hij door de buitenwacht in Nederland extra kritisch wordt benaderd in vergelijking met Engeland en de rest van de wereld. Op vakantie heeft de 96-voudig international daar wel goed over nagedacht. Dat hij deze interlandperiode de grens van honderd caps kan slechten, is mooi, maar gaf niet de doorslag.
Tien of één seconde?quote:Op woensdag 23 september 2026 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:Szura en @:DeeBee moeten niet zo zeiken en blij zijn dat ze nog minstens 2 jaar van Virgil mogen genieten!
Waarom word ik hier niet gementioned, als hater van het eerste uur?quote:Op woensdag 23 september 2026 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:Szura en @:DeeBee moeten niet zo zeiken en blij zijn dat ze nog minstens 2 jaar van Virgil mogen genieten!
Alibidekker Furdjul met z’n zijige kutinterviews moet een schop onder zn reet hebben ipv eisen dat hij gepamperd blijft wordenquote:Op woensdag 23 september 2026 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is Tebas ook een speler in de commerciële bermudadriehoek tussen Barça, Real Madrid en de competitieorganisatie LaLiga.quote:Op woensdag 23 september 2026 08:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Allemaal kroketten van maken, paardenmishandeling is geen sport.
Real Madrid wil af van La Liga-baas, die club verwijt 'in ander sterrenstelsel' te leven - https://nos.nl/l/2632106
@:Alaphilippe_ de nieuwe Real is uit
Waardeloos.quote:Op woensdag 23 september 2026 15:47 schreef franklop het volgende:
Ach NPO
https://nos.nl/artikel/26(...)lectie-naar-zich-toe
Echtquote:Op woensdag 23 september 2026 15:47 schreef franklop het volgende:
Ach NPO
Dit is wel heel triest en laf.quote:Op woensdag 23 september 2026 15:47 schreef franklop het volgende:
Ach NPO
Ik had verwacht dat een rechtse omroep als WNL dit zou doen, maar die maken natuurlijk ook de dienst uit bij de NPO.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel heel triest en laf.
Omdat dat het enige stukje tegengas was wat we gaven tegen het Israëlische nazisme.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:56 schreef Felagund het volgende:
Waarom maken jullie je druk om dat Eurovisie 'Song'festival?
Omdat de NPO hiermee andermaal bewijst een stel genocideverheerlijkende collaborateurs te zijn.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:56 schreef Felagund het volgende:
Waarom maken jullie je druk om dat Eurovisie 'Song'festival?
Echt ongelofelijkquote:Op donderdag 24 september 2026 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Xavi heeft in 1 minuut al zeker 10 clichés eruit gegooid. Weinig veranderd
Om te beginnen opdonderen met Furdjulquote:Op donderdag 24 september 2026 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me een logische opstellingWeet niet wie jullie hadden willen zien
Maar dat die zou spelen was toch al duidelijkquote:Op donderdag 24 september 2026 20:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Om te beginnen opdonderen met Furdjul
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |