Gaat Correia er na dit weekend eruit?quote:Op zondag 20 september 2026 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wordt Feyenoord kampioen? Is Gio een fenomeen?
Alle verdachten van geweld op Malieveld weer vrij - https://nos.nl/l/2631748quote:
En dan Jordy Zuidam weer laten zitten.quote:Op zondag 20 september 2026 13:41 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Gaat Correia er na dit weekend eruit?
De ene groep zat op een snelweg, de andere op de openbare weg.quote:
In Berlijn is dat niet opmerkelijk toch? Daar zat een rechtse deelstaatregering terwijl die stad toch vrij links is.quote:Op zondag 20 september 2026 19:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat links zowel in Berlijn als in Mecklenburg Vorpommern gewoon een meerderheid heeft
Ach, zoon van crimineel Donny Hquote:Op zondag 20 september 2026 19:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Real Madrid bewijst weer een afgrijselijke club te zijn.
@:deebee @:szura
Xavi is al hard op weg om net zo'n grote fraud te worden als Koetje.quote:Op zondag 20 september 2026 20:53 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat Xavi in de PSV-lobby van de zure Bosz voor Til is getrapt
Malen is een fraudquote:Op zondag 20 september 2026 20:53 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat Xavi in de PSV-lobby van de zure Bosz voor Til is getrapt
Altijd tegen ons!quote:Op maandag 21 september 2026 11:57 schreef Szura het volgende:
Hartelijke vervolg tijdperk-Furdjul @:deebee
Ruben heeft totaal geen zelfrespect blijkbaarquote:Op maandag 21 september 2026 15:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HAHAHAHAHAHA
De nieuwe Ruben van Gucht is uit
https://www.ad.nl/show/va(...)ps-ontdekt~a3583768/
Daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 21 september 2026 15:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ruben heeft totaal geen zelfrespect blijkbaar
Wat een treurwilg.quote:Op maandag 21 september 2026 15:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Zucht nee... Maar na het zoveelste incident zou je toch iets van zelfreflectie mogen verwachten.quote:
De bedoeling was dat ze na tien minuten naar buiten moesten proberen te komen. Dat lukte Van Gucht perfect omdat hij een horloge bij zich had.quote:Op maandag 21 september 2026 15:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ruben heeft totaal geen zelfrespect blijkbaar
Dit verhaal heb ik drie maanden geleden al eens gelezenquote:Op maandag 21 september 2026 15:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Stukje winnaarsmentaliteitquote:Op maandag 21 september 2026 15:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Weet je wie ook winnaarsmentaliteit had? @AllesKaputtquote:
Ik ben waarschijnlijk de enige kijker (op Videoland!).quote:Op maandag 21 september 2026 15:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Léon Degrelle?quote:Op maandag 21 september 2026 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie ook winnaarsmentaliteit had? @:alleskaputt
quote:Reglementaire zege voor schakers
De Israëlische schakers kwamen niet in
actie vanwege de nationale feestdag Jom
Kippoer.Een verzoek om uitstel werd
afgewezen.Nederland kreeg een 4-0 zege.
Ehhh bij welk incident ben ik volgens jou betrokken?quote:Op maandag 21 september 2026 16:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zucht nee... Maar na het zoveelste incident zou je toch iets van zelfreflectie mogen verwachten.
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 21 september 2026 23:52 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ehhh bij welk incident ben ik volgens jou betrokken?
Katkets! Respecht.quote:
Allemaal kroketten van maken, paardenmishandeling is geen sport.quote:
@Szura en @DeeBee moeten niet zo zeiken en blij zijn dat ze nog minstens 2 jaar van Virgil mogen genieten!quote:Virgil van Dijk gaat door tot aan EK: 'Wist het na tien seconden'
Vandaag om 11:25
Virgil van Dijk wist na zijn gesprek met Xavi direct dat hij door wilde gaan als international. De 35-jarige aanvoerder van het Nederlands elftal voelde direct het vertrouwen van de nieuwe bondscoach. Hij wil minimaal doorgaan tot aan het EK 2028.
Van Dijk liet na het WK open of hij een punt zou zetten achter zijn loopbaan bij Oranje. 'Ik had vakantie nodig met mijn gezien en daarna een belangrijke meeting met de bondscoach. Na tien seconden was het al duidelijk dat ik doorging', vertelde de verdediger van Liverpool op de persconferentie van woensdagochtend richting Duitsland.
'Wat hij gezegd heeft? Dat ik Virgil van Dijk ben. Het gaat om vertrouwen, waardering, hoe belangrijk je voor het team bent', legde Van Dijk zijn beweegredenen uit. 'Fysiek gezien is en was er geen twijfel, maar je wil ook waardering en plezier voelen. Ik miste dat intern niet, maar extern best vaak. En daar spelen jullie best een rol in.'
Van Dijk heeft het gevoel dat hij door de buitenwacht in Nederland extra kritisch wordt benaderd in vergelijking met Engeland en de rest van de wereld. Op vakantie heeft de 96-voudig international daar wel goed over nagedacht. Dat hij deze interlandperiode de grens van honderd caps kan slechten, is mooi, maar gaf niet de doorslag.
Tien of één seconde?quote:Op woensdag 23 september 2026 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:Szura en @:DeeBee moeten niet zo zeiken en blij zijn dat ze nog minstens 2 jaar van Virgil mogen genieten!
Waarom word ik hier niet gementioned, als hater van het eerste uur?quote:Op woensdag 23 september 2026 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:Szura en @:DeeBee moeten niet zo zeiken en blij zijn dat ze nog minstens 2 jaar van Virgil mogen genieten!
Alibidekker Furdjul met z’n zijige kutinterviews moet een schop onder zn reet hebben ipv eisen dat hij gepamperd blijft wordenquote:Op woensdag 23 september 2026 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |