Uiteindelijk is Tebas ook een speler in de commerciële bermudadriehoek tussen Barça, Real Madrid en de competitieorganisatie LaLiga.quote:Op woensdag 23 september 2026 08:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Allemaal kroketten van maken, paardenmishandeling is geen sport.
Real Madrid wil af van La Liga-baas, die club verwijt 'in ander sterrenstelsel' te leven - https://nos.nl/l/2632106
@:Alaphilippe_ de nieuwe Real is uit
Waardeloos.quote:Op woensdag 23 september 2026 15:47 schreef franklop het volgende:
Ach NPO
https://nos.nl/artikel/26(...)lectie-naar-zich-toe
Echtquote:Op woensdag 23 september 2026 15:47 schreef franklop het volgende:
Ach NPO
Dit is wel heel triest en laf.quote:Op woensdag 23 september 2026 15:47 schreef franklop het volgende:
Ach NPO
Ik had verwacht dat een rechtse omroep als WNL dit zou doen, maar die maken natuurlijk ook de dienst uit bij de NPO.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel heel triest en laf.
Omdat dat het enige stukje tegengas was wat we gaven tegen het Israëlische nazisme.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:56 schreef Felagund het volgende:
Waarom maken jullie je druk om dat Eurovisie 'Song'festival?
Omdat de NPO hiermee andermaal bewijst een stel genocideverheerlijkende collaborateurs te zijn.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:56 schreef Felagund het volgende:
Waarom maken jullie je druk om dat Eurovisie 'Song'festival?
Echt ongelofelijkquote:Op donderdag 24 september 2026 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Xavi heeft in 1 minuut al zeker 10 clichés eruit gegooid. Weinig veranderd
Om te beginnen opdonderen met Furdjulquote:Op donderdag 24 september 2026 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me een logische opstellingWeet niet wie jullie hadden willen zien
Maar dat die zou spelen was toch al duidelijkquote:Op donderdag 24 september 2026 20:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Om te beginnen opdonderen met Furdjul
Als hij niet heel gauw met Timber gaat beginnen als die weer fit is, schrijven we Xavi direct afquote:Op donderdag 24 september 2026 20:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat die zou spelen was toch al duidelijk
Daar zitten we nog twee jaar aan vast helaasquote:Op donderdag 24 september 2026 20:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Om te beginnen opdonderen met Furdjul
Hij begint toch met Timberquote:Op donderdag 24 september 2026 20:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Als hij niet heel gauw met Timber gaat beginnen als die weer fit is, schrijven we Xavi direct af
Dit wordt echt helemaal niksquote:Op donderdag 24 september 2026 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
Xavi heeft in 1 minuut al zeker 10 clichés eruit gegooid. Weinig veranderd
Ik kan zo 2 handen vol aan spelers opnoemen die nooit geselecteerd hadden mogen worden.quote:Op donderdag 24 september 2026 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me een logische opstellingWeet niet wie jullie hadden willen zien
Wie wil je dan selecteren? Weghorst? Ihatarren? Schuurs?quote:Op donderdag 24 september 2026 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kan zo 2 handen vol aan spelers opnoemen die nooit geselecteerd hadden mogen worden.
Bizarre keuze van Klopp wel. Best wat jonge Duitse keepers die eerder een kans verdienen.quote:
VARRED.quote:Op donderdag 24 september 2026 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ARE YOU WOTCHING @:WLR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgt ook nog een duw van Ter Stegen, dat is nog meer een overtreding dan Brobbey die daar staat en verder helemaal niets doet.quote:Op donderdag 24 september 2026 21:03 schreef Faraday01 het volgende:
Dus de overtreding is dat hij staat waar hij staat , juist ja.
Ah de vroeger was alles beter claimquote:Op donderdag 24 september 2026 21:04 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb wel het idee dat de scheidsrechters elk jaar slechter en corrupter worden.
Met name in de altijd walgelijke PREMJUR LIEK is het echt alle schaamte voorbij.
De mini's worden direct de fiets op gestuurd voor de dikkenbandenraces? Zoals het heurtquote:Op donderdag 24 september 2026 21:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet bij voetbal soms niet meer waar ik naar kijk
quote:Op donderdag 24 september 2026 21:07 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind dit tenue van Duitsland spuuglelijk. Waarom niet gewoon wit met accenten?
We hebben echt drie voetbalclubs om de hoek (binnen een straal van 1,2km ofzo) dus ik ben er bang voor. En een hockeyclub. En een atletiekbaan. En het zwembad is 1,4km verderop.quote:Op donderdag 24 september 2026 21:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De mini's worden direct de fiets op gestuurd voor de dikkenbandenraces? Zoals het heurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |