Dan lees je dus verkeerd, fijne dag verderquote:Op woensdag 16 september 2026 16:36 schreef 215 het volgende:
[..]
Ik lees dit juist tussen de regels door.
Is meer een 'stel je niet aan' pleidooi. Victim blaming. Slachtoffers zijn te overgevoelig oid.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:36 schreef 215 het volgende:
[..]
Ik lees dit juist tussen de regels door.
Hebben we hier nou echt met een slachtoffer te maken ja? Het zijn maar woorden, smakeloos en ongepast absoluut maar om hierin nou iemand tot slachtoffer te benoemen gaat me ook wel te ver.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:44 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Is meer een 'stel je niet aan' pleidooi. Victim blaming. Slachtoffers zijn te overgevoelig oid.
Nou ja, opzich wel een terechte vraag waar je de grens trekt.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:44 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Is meer een 'stel je niet aan' pleidooi. Victim blaming. Slachtoffers zijn te overgevoelig oid.
Machtspositie is ook relevant he lijkt mij.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:48 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Hebben we hier nou echt met een slachtoffer te maken ja? Het zijn maar woorden, smakeloos en ongepast absoluut maar om hierin nou iemand tot slachtoffer te benoemen gaat me ook wel te ver.
Mensen moeten inderdaad letten op omgangsnormen en mogen ook best repressailles krijgen als hier niet aan wordt voldaan. Maar mijn hemel we zijn niet van suiker gemaakt hoor.
Zeker weten, maar dan ben je nog geen "slachtoffer" je bent niet neergestoken of misbruikt oid.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Machtspositie is ook relevant he lijkt mij.
Wanneer iemand die over jouw toekomst kan bepalen jou een lekkere bitch noemt, is dat m.i. toch wel ff wat anders dan wanneer het een random persoon is.
Tja, wat is een slachtoffer? Dat is in eerste instantie aan de personen die het ondergaan. Verbaal geweld is natuurlijk anders dan fysiek geweld. In hoeverre was het intimiderend en was er sprake van machtsmisbruik?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:48 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Hebben we hier nou echt met een slachtoffer te maken ja? Het zijn maar woorden, smakeloos en ongepast absoluut maar om hierin nou iemand tot slachtoffer te benoemen gaat me ook wel te ver.
Mensen moeten inderdaad letten op omgangsnormen en mogen ook best repressailles krijgen als hier niet aan wordt voldaan. Maar mijn hemel we zijn niet van suiker gemaakt hoor.
Dus alleen fysieke schade is echt?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:55 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Zeker weten, maar dan ben je nog geen "slachtoffer" je bent niet neergestoken of misbruikt oid.
Nooit van een onveilige werksfeer gehoord?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:55 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Zeker weten, maar dan ben je nog geen "slachtoffer" je bent niet neergestoken of misbruikt oid.
Dus ze was er niet eens bij. Leuke collega dan die de NSB'er uithangt om wat cafépraat, want meer dan dat is het niet.quote:Tegen een mannelijke collega maakt hij een opmerking over het uiterlijk van een vrouwelijke medewerker.
Ik haal Mo eigenlijk nooit ergens bij dus het lijkt me voor deze keer meer dan geoorloofd. Het gaat hier mij natuurlijk niet om Mo en ik heb ook geen problemen met een eventuele prent voor gepssst die hij krijgt.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Denk je in het dagelijkse leven buiten FOK! ook 24/7 aan Mo en haal je hem dan ook overal bij zelfs als het 0,0 met Mo te maken heeft?
Nee, dat heeft de rechter juist voorkomen: dat mocht dus helemaal niet.quote:
Je mag als man van alles zeggen onderling met andere mannen. In de kroeg, met vrienden. Maar niet op skireis over een collega. En in dit geval zelfs een 'ondergeschikte'.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nou ja, opzich wel een terechte vraag waar je de grens trekt.
Persoonlijk vind ik opmerkingen als onderstaande acceptabel
- mooie vrouw
- mooi haar
- mooie ogen
Maar wellicht dat er mensen (met name vrouwen) zijn die dit echt not done vinden.
En hoe zit het dan met opmerkingen als:
"Ze heeft mooi haar, een mooi gezicht, mooie borsten en een mooie kont”
Vooral de toevoeging van de borsten en kont maakt het wat mij betreft een twijfel geval. Mogen mannen onderling dit zeggen of not done? Waarschuwingwaardig of niet? Ontslagwaardig of niet?
Behoorlijk subjectief allemaal.
Stapje verder zijn opmerkingen als lekkere bitch. Kan me voorstellen dat op een enkeling na, de meesten het er wel over eens zijn dat dat onder geen omstandigheden acceptabel is.
Zeker. Maar vanaf wanneer is daar sprake van? vanaf 'ze heeft mooie ogen'? of 'mooie kont'? of 'lekkere bitch'?quote:Op woensdag 16 september 2026 17:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nooit van een onveilige werksfeer gehoord?
Huh? Waarom? In welke zin zou hij door zn tegemoetkomende houding in dat eerste gesprek en nadeel hebben?quote:Op woensdag 16 september 2026 21:34 schreef theunderdog het volgende:
Wat ik vooral verbazingwekkend vind is dat hij het heeft 'toegegeven'. Als er geen bewijs is, dan doe je bij zulke zaken toch gewoon alsof je gekke henkie bent?
Zn voornaam is dezelfde als de zeester in Spongebob.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor een boutique als A&M? Ja, good luck. Ik moet hem wel kennen though, ben benieuwd.
Ik denk dat mannen wereldwijd de meeste synoniemen/eufimismes voor "mammal glands" (over het hele spectrumquote:Op woensdag 16 september 2026 21:37 schreef vul_maar_in het volgende:
Als hij letterlijk borsten zei, is het ongepast.
Tetten, memmen, prammen, uiers, knoppen, doppen, jopen, tietuh of sweaterpuppies...dat was vulgair geweest
Ze hadden hem er ook gewoon op kunnen aanspreken in plaats van direct naar HR of wat dan ook te stappen.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:42 schreef Koekoekmakto het volgende:
Een overwinning voor de liefhebbers van grensoverschrijdende opmerkingen. Gedegen onderbouwing gaat dus boven anonimiteit en gebrek aan wederhoor.
Haha jezus, he'd wish.quote:Op donderdag 17 september 2026 00:39 schreef Inbox het volgende:
[..]
Zn voornaam is dezelfde als de zeester in Spongebob.
Zn achternaam het tegenovergesteld van +.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |