abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221803688
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 18:01 schreef RipCity het volgende:
Hoeft ook niet uit te verkopen. Als de business boxen maar vol zitten en +10k extra seizoenskaarten. Zit nu ook zelden echt ‘vol’
Is toch wel jammer dat je regelmatig nog wat lege stoeltjes ziet. Zit nu toch een soort strafpuntensysteem op wanneer men niet op komt dagen?
pi_221803767
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 18:25 schreef ISVV het volgende:

[..]
Is toch wel jammer dat je regelmatig nog wat lege stoeltjes ziet. Zit nu toch een soort strafpuntensysteem op wanneer men niet op komt dagen?
Neuh. zolang je het maar aanbiedt op de resale. Hoeft niet verkocht te worden.
Maar die tickets in resale worden gewoon niet gekocht. Meeste potjes boeien mensen niet en de prijzen zijn gewoon te hoog ook. Mensen gaan geen 75 euro neerleggen voor potje tegen Sparta in de regen op zondagavond.

En die hele "al die medewerkers van ASML gaan straks allemaal kaarten kopen" onzin is ook niet uitgekomen. Nog nooit een groep gasten uit India zonder deo op op de tribunes zien zitten.

Afdeling marketing & kaartverkoop bij PSV is ook de meest slechte afdeling binnen de club. Dus die promoten het ook nog eens heel slecht.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221803775
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 18:01 schreef RipCity het volgende:
Hoeft ook niet uit te verkopen. Als de business boxen maar vol zitten en +10k extra seizoenskaarten. Zit nu ook zelden echt ‘vol’
Het zit nergens echt vol. Uiteindelijk wil je vooral seizoenskaarten verkopen als club. Bij Ajax zijn ook ontzettend veel theater gangers die alleen maar een seizoenskaart hebben als statussymbool. Daar is het tegen een Telstar ook dikke gatenkaas.
pi_221803806
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het zit nergens echt vol. Uiteindelijk wil je vooral seizoenskaarten verkopen als club. Bij Ajax zijn ook ontzettend veel theater gangers die alleen maar een seizoenskaart hebben als statussymbool. Daar is het tegen een Telstar ook dikke gatenkaas.
Je moet ook maar kunnen/willen. Prijs van zo'n kaart gedeeld door 10 is het per wedstrijd voor veel mensen ook wel waard. Deel woont ook niet in de directe omgeving. Dan ga je niet altijd dinsdagavond op pad voor een wedstrijd tegen Willem II of je zondag vergallen aan 'n potje tegen Telstar...
  woensdag 16 september 2026 @ 18:43:21 #80
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221803807
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik hoop op een dikke investering van de overheid. Gemeente, provincie. Kan me niet schelen. Kan niet wachten op de schuimbekken.
ASML gaat ook over de brug komen hoor, investeren veel in cultuur in de stad en steken ook niet onder stoelen of banken dat ze graag initiatieven ondersteunen die Eindhoven een interessantere stad in Europa maken.
En zijn het laatste decennium al goed zichtbaar geworden in het stadion en rondom de club.
pi_221803831
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:58 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Krijgen ze nooit uitverkocht buiten een wedstrijd of vier per jaar. Nooit aan beginnen.
:')
  woensdag 16 september 2026 @ 18:52:24 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221803845
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Bij Ajax hebben ze toentertijd veel kaarten gegund aan founders en sponsors, de lange zijde tegenover de hoofdtribune bijvoorbeeld is bijna allemaal corporate, dan blijven er wel stoelen van leeg, maar van de mensen die het zelf betalen echt niet hoor.
pi_221804051
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 18:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Bij Ajax hebben ze toentertijd veel kaarten gegund aan founders en sponsors, de lange zijde tegenover de hoofdtribune bijvoorbeeld is bijna allemaal corporate, dan blijven er wel stoelen van leeg, maar van de mensen die het zelf betalen echt niet hoor.
Ik ken echt nogal wat Ajax supporters van buiten de Randstad met een seizoenskaart en die gaan echt alleen voor de grote wedstrijden naar Amsterdam. En dat zijn geen corporates, dat zijn gewoon mensen met een gat in hun hand (en hoofd) die hun seizoenskaart vooral hebben om hem te hebben.

Nu zijn dat alleen maar kennissen van mij, dus geen garantie dat er heel veel zijn zoals zij. Maar ik verwacht dat er wel meer zo zijn.
pi_221804382
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik ken echt nogal wat Ajax supporters van buiten de Randstad met een seizoenskaart en die gaan echt alleen voor de grote wedstrijden naar Amsterdam. En dat zijn geen corporates, dat zijn gewoon mensen met een gat in hun hand (en hoofd) die hun seizoenskaart vooral hebben om hem te hebben.

Nu zijn dat alleen maar kennissen van mij, dus geen garantie dat er heel veel zijn zoals zij. Maar ik verwacht dat er wel meer zo zijn.
Meer omdat er geen seizoenskaart meer te krijgen is, reguliere kaarten snel uitverkopen en dat je als reguliere clubcardhouder eigenlijk alleen op de resale kaartjes kunt krijgen.

Ajax speelde overigens uit tegen Telstar :)
pi_221804437
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 20:09 schreef Wotte het volgende:

[..]
Meer omdat er geen seizoenskaart meer te krijgen is, reguliere kaarten snel uitverkopen en dat je als reguliere clubcardhouder eigenlijk alleen op de resale kaartjes kunt krijgen.

Ajax speelde overigens uit tegen Telstar :)
De tegenstander was een voorbeeld. Ik doelde niet specifiek op dit seizoen.

Het grootste probleem vind ik vooral de kosten voor een kaartje, totaal absurd. Als clubcardhouder betaal je al snel 75 euro als je een beetje fatsoenlijke plekken wil. CL zit je al snel richting de 150. Ik snap prima dat dat niet voor iedereen is weggelegd.

Ik ga nog wel regelmatig, maar kies dan wel de leuke wedstrijden uit. Potjes tegen Telstar (daar zijn ze weer) of een andere rechterrij club laat ik lekker gaan.
pi_221812373
Is Ouaissa inmiddels alweer fit? Ik kan zo snel niks over hem vinden? Zou wel leuk zijn om hem ook aan het werk te zien.
pi_221813729
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 10:56 schreef Solispolar het volgende:
Is Ouaissa inmiddels alweer fit? Ik kan zo snel niks over hem vinden? Zou wel leuk zijn om hem ook aan het werk te zien.
Ik hoorde Marco Timmer zeggen dat Ouaissa na de interlandbreak aansluit
pi_221814598
Wat zou leuker zijn met een man van 80 jaar: bijv. Vak C (aan het veld en dan 1 van de voorste rijen) of bijv. vak DD en dan wat hoger in het stadion?
pi_221814639
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 15:57 schreef Solispolar het volgende:
Wat zou leuker zijn met een man van 80 jaar: bijv. Vak C (aan het veld en dan 1 van de voorste rijen) of bijv. vak DD en dan wat hoger in het stadion?
Vak C leuker voor de beleving, DD beter overzicht (en dubbel D is altijd goed).

Geen idee of ie nog een beetje goed ter been is, maar ook iets om rekening mee te houden als je voor de tweede ring gaat.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 18 september 2026 @ 20:48:18 #90
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221816915
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2026 20:48 schreef Pino112 het volgende:
Nagalo heeft een medisch probleem.

https://www.voetbalprimeu(...)nding-een-optie.html
Miskoop.

Kan gebeuren.
pi_221821415
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 22:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Miskoop.

Kan gebeuren.
Ontzettend ja. Ik moest laatst nog aan die Argentijnse spits denken, die Romero. Ook faliekant mislukt. Kan een keer gebeuren, maar bij Nagalo is echt alles misgegaan wat er ook maar mis kon gaan.

Enfin, morgen Twente-uit. Wel zin in, weer eens een echte test :s)
  zaterdag 19 september 2026 @ 20:44:16 #93
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221821591
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2026 20:17 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ontzettend ja. Ik moest laatst nog aan die Argentijnse spits denken, die Romero. Ook faliekant mislukt. Kan een keer gebeuren, maar bij Nagalo is echt alles misgegaan wat er ook maar mis kon gaan.

Enfin, morgen Twente-uit. Wel zin in, weer eens een echte test :s)
Ja, want Ajax en Shakhtar de afgelopen 2 weken waren appeltje eitje.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221821702
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2026 20:44 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ja, want Ajax en Shakhtar de afgelopen 2 weken waren appeltje eitje.
Deze meme niet kennen :')
  zaterdag 19 september 2026 @ 21:22:30 #95
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221821887
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2026 20:57 schreef ISVV het volgende:

[..]
Deze meme niet kennen :')
Ah, dan ben ik niet op de hoogte nee :P
pi_221822289
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2026 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ah, dan ben ik niet op de hoogte nee :P
In ieder geval een meevaller vanuit Amsterdam zie ik. Dat zou een overwinning morgen natuurlijk extra lekker maken zo voor de interlandperiode.
  zaterdag 19 september 2026 @ 22:00:32 #97
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221822319
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2026 21:57 schreef ISVV het volgende:

[..]
In ieder geval een meevaller vanuit Amsterdam zie ik. Dat zou een overwinning morgen natuurlijk extra lekker maken zo voor de interlandperiode.
Inderdaad, als je morgen weet te winnen heb je een lekker buffertje te pakken.
pi_221822848
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ja, als je dat lukt dan heb je wel een top eerste reeks neergezet.

Als…
pi_221823711
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Precies. Dan mag Ajax in de winterstop weer wat extra uitgerangeerde dertigers gaat opscharrelen door heel Europa, maar dan is het spel wel gespeeld.
pi_221823737
Dat Nagalo verhaal is wel bijzonder. Wat zou er dan toch aan het licht zijn gekomen bij die medische keuring in Turkije waardoor die transfer afketste?

Daar moet het toch mee te maken hebben, zou je zeggen. En is dat dan een gevolg van die malaria besmetting? Of iets wat ze bij Topsupport hebben gemist in de medische begeleiding eerder.

Erg sneu voor die gozer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')