Is toch wel jammer dat je regelmatig nog wat lege stoeltjes ziet. Zit nu toch een soort strafpuntensysteem op wanneer men niet op komt dagen?quote:Op woensdag 16 september 2026 18:01 schreef RipCity het volgende:
Hoeft ook niet uit te verkopen. Als de business boxen maar vol zitten en +10k extra seizoenskaarten. Zit nu ook zelden echt ‘vol’
Neuh. zolang je het maar aanbiedt op de resale. Hoeft niet verkocht te worden.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is toch wel jammer dat je regelmatig nog wat lege stoeltjes ziet. Zit nu toch een soort strafpuntensysteem op wanneer men niet op komt dagen?
Het zit nergens echt vol. Uiteindelijk wil je vooral seizoenskaarten verkopen als club. Bij Ajax zijn ook ontzettend veel theater gangers die alleen maar een seizoenskaart hebben als statussymbool. Daar is het tegen een Telstar ook dikke gatenkaas.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:01 schreef RipCity het volgende:
Hoeft ook niet uit te verkopen. Als de business boxen maar vol zitten en +10k extra seizoenskaarten. Zit nu ook zelden echt ‘vol’
Je moet ook maar kunnen/willen. Prijs van zo'n kaart gedeeld door 10 is het per wedstrijd voor veel mensen ook wel waard. Deel woont ook niet in de directe omgeving. Dan ga je niet altijd dinsdagavond op pad voor een wedstrijd tegen Willem II of je zondag vergallen aan 'n potje tegen Telstar...quote:Op woensdag 16 september 2026 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het zit nergens echt vol. Uiteindelijk wil je vooral seizoenskaarten verkopen als club. Bij Ajax zijn ook ontzettend veel theater gangers die alleen maar een seizoenskaart hebben als statussymbool. Daar is het tegen een Telstar ook dikke gatenkaas.
ASML gaat ook over de brug komen hoor, investeren veel in cultuur in de stad en steken ook niet onder stoelen of banken dat ze graag initiatieven ondersteunen die Eindhoven een interessantere stad in Europa maken.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop op een dikke investering van de overheid. Gemeente, provincie. Kan me niet schelen. Kan niet wachten op de schuimbekken.
quote:Op woensdag 16 september 2026 17:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Krijgen ze nooit uitverkocht buiten een wedstrijd of vier per jaar. Nooit aan beginnen.
Bij Ajax hebben ze toentertijd veel kaarten gegund aan founders en sponsors, de lange zijde tegenover de hoofdtribune bijvoorbeeld is bijna allemaal corporate, dan blijven er wel stoelen van leeg, maar van de mensen die het zelf betalen echt niet hoor.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het zit nergens echt vol. Uiteindelijk wil je vooral seizoenskaarten verkopen als club. Bij Ajax zijn ook ontzettend veel theater gangers die alleen maar een seizoenskaart hebben als statussymbool. Daar is het tegen een Telstar ook dikke gatenkaas.
Ik ken echt nogal wat Ajax supporters van buiten de Randstad met een seizoenskaart en die gaan echt alleen voor de grote wedstrijden naar Amsterdam. En dat zijn geen corporates, dat zijn gewoon mensen met een gat in hun hand (en hoofd) die hun seizoenskaart vooral hebben om hem te hebben.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ajax hebben ze toentertijd veel kaarten gegund aan founders en sponsors, de lange zijde tegenover de hoofdtribune bijvoorbeeld is bijna allemaal corporate, dan blijven er wel stoelen van leeg, maar van de mensen die het zelf betalen echt niet hoor.
Meer omdat er geen seizoenskaart meer te krijgen is, reguliere kaarten snel uitverkopen en dat je als reguliere clubcardhouder eigenlijk alleen op de resale kaartjes kunt krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ken echt nogal wat Ajax supporters van buiten de Randstad met een seizoenskaart en die gaan echt alleen voor de grote wedstrijden naar Amsterdam. En dat zijn geen corporates, dat zijn gewoon mensen met een gat in hun hand (en hoofd) die hun seizoenskaart vooral hebben om hem te hebben.
Nu zijn dat alleen maar kennissen van mij, dus geen garantie dat er heel veel zijn zoals zij. Maar ik verwacht dat er wel meer zo zijn.
De tegenstander was een voorbeeld. Ik doelde niet specifiek op dit seizoen.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Meer omdat er geen seizoenskaart meer te krijgen is, reguliere kaarten snel uitverkopen en dat je als reguliere clubcardhouder eigenlijk alleen op de resale kaartjes kunt krijgen.
Ajax speelde overigens uit tegen Telstar
Ik hoorde Marco Timmer zeggen dat Ouaissa na de interlandbreak aansluitquote:Op vrijdag 18 september 2026 10:56 schreef Solispolar het volgende:
Is Ouaissa inmiddels alweer fit? Ik kan zo snel niks over hem vinden? Zou wel leuk zijn om hem ook aan het werk te zien.
Vak C leuker voor de beleving, DD beter overzicht (en dubbel D is altijd goed).quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:57 schreef Solispolar het volgende:
Wat zou leuker zijn met een man van 80 jaar: bijv. Vak C (aan het veld en dan 1 van de voorste rijen) of bijv. vak DD en dan wat hoger in het stadion?
Miskoop.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:48 schreef Pino112 het volgende:
Nagalo heeft een medisch probleem.
https://www.voetbalprimeu(...)nding-een-optie.html
Ontzettend ja. Ik moest laatst nog aan die Argentijnse spits denken, die Romero. Ook faliekant mislukt. Kan een keer gebeuren, maar bij Nagalo is echt alles misgegaan wat er ook maar mis kon gaan.quote:
Ja, want Ajax en Shakhtar de afgelopen 2 weken waren appeltje eitje.quote:Op zaterdag 19 september 2026 20:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ontzettend ja. Ik moest laatst nog aan die Argentijnse spits denken, die Romero. Ook faliekant mislukt. Kan een keer gebeuren, maar bij Nagalo is echt alles misgegaan wat er ook maar mis kon gaan.
Enfin, morgen Twente-uit. Wel zin in, weer eens een echte test
Deze meme niet kennenquote:Op zaterdag 19 september 2026 20:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, want Ajax en Shakhtar de afgelopen 2 weken waren appeltje eitje.
In ieder geval een meevaller vanuit Amsterdam zie ik. Dat zou een overwinning morgen natuurlijk extra lekker maken zo voor de interlandperiode.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik niet op de hoogte nee
Inderdaad, als je morgen weet te winnen heb je een lekker buffertje te pakken.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
In ieder geval een meevaller vanuit Amsterdam zie ik. Dat zou een overwinning morgen natuurlijk extra lekker maken zo voor de interlandperiode.
Ja, als je dat lukt dan heb je wel een top eerste reeks neergezet.quote:Op zaterdag 19 september 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Inderdaad, als je morgen weet te winnen heb je een lekker buffertje te pakken.
Precies. Dan mag Ajax in de winterstop weer wat extra uitgerangeerde dertigers gaat opscharrelen door heel Europa, maar dan is het spel wel gespeeld.quote:Op zaterdag 19 september 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Inderdaad, als je morgen weet te winnen heb je een lekker buffertje te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |