Klinkt bijna als een hartprobleem.quote:Op zondag 20 september 2026 09:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat Nagalo verhaal is wel bijzonder. Wat zou er dan toch aan het licht zijn gekomen bij die medische keuring in Turkije waardoor die transfer afketste?
Daar moet het toch mee te maken hebben, zou je zeggen. En is dat dan een gevolg van die malaria besmetting? Of iets wat ze bij Topsupport hebben gemist in de medische begeleiding eerder.
Erg sneu voor die gozer.
Ja, of iets neurologisch. Dat kan een (blijvende) bijwerking zijn van een malaria besmetting. Hoe dan ook, vreselijk klote voor die gozer. Jammer dat we hem eigenlijk nooit echt aan het werk hebben gezien.quote:Op zondag 20 september 2026 09:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een hartprobleem.
Dat kan ook, maar dat zou dan waarschijnlijk voor die medische keuring wel te zien zijn geweest?quote:Op zondag 20 september 2026 09:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, of iets neurologisch. Dat kan een (blijvende) bijwerking zijn van een malaria besmetting. Hoe dan ook, vreselijk klote voor die gozer. Jammer dat we hem eigenlijk nooit echt aan het werk hebben gezien.
quote:Op zondag 20 september 2026 09:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Dan mag Ajax in de winterstop weer wat extra uitgerangeerde dertigers gaat opscharrelen door heel Europa, maar dan is het spel wel gespeeld.
Boeiend. Dat is niet het probleem van PSV. PSV heeft de afgesproken transfersom gevangen voor een speler die heel graag weg wilde en vast ook wel met minder dan Dortmund genoegen had genomen. Het is nu het probleem van Dortmund. Viel spass ermee!quote:Op zondag 20 september 2026 11:11 schreef CR7 het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt093849c838a9f29d
Tegen een niveau hoger dan de nummer 14 van Spanje en Paderborn heeft Joey het toch weer lastig.
Sowieso leuk om alle mindere momenten van een speler te highlighten, maar als hij lof krijgt is de user in kwestie in geen velden of wegen te bekennen. Simpel figuurtje. Ik zal maar geen nare woorden gebruiken, want dan gaat zijn bilmaatje (HMFfuckyouall) weer zijn NSB act opvoeren.quote:Op zondag 20 september 2026 11:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Boeiend. Dat is niet het probleem van PSV. PSV heeft de afgesproken transfersom gevangen voor een speler die heel graag weg wilde en vast ook wel met minder dan Dortmund genoegen had genomen. Het is nu het probleem van Dortmund. Viel spass ermee!
Een uitgebreide nieuwsartikel over een wedstrijd van Veermanquote:Op zondag 20 september 2026 11:11 schreef CR7 het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt093849c838a9f29d
Tegen een niveau hoger dan de nummer 14 van Spanje en Paderborn heeft Joey het toch weer lastig.
"Als je er zelf maar meer maakt"quote:Op zondag 20 september 2026 14:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Klootzak Earnie moeten ze echt eens paar petsen verkopen met z’n kut verdedigers en keepers.
Voor 500 miljoen miljard aan aanvallers op de bank, maar ondertussen wandelt Twente al 14x door de verdediging heen.quote:Op zondag 20 september 2026 14:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Als je er zelf maar meer maakt"
Ja leuk als je eerst op 4-0 voorsprong komt en dan een tegengoal krijgt ja.
De defensie is al jaren een probleem. Daar zal wel nooit iets aan veranderen.quote:Op zondag 20 september 2026 14:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voor 500 miljoen miljard aan aanvallers op de bank, maar ondertussen wandelt Twente al 14x door de verdediging heen.
Lachwekkend.
Je staat nu wel weer voor, maar dat je iedere wedstrijd binnen de 15 min. al op een achterstand staat is toch een probleem.quote:Op zondag 20 september 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou Bosz nu eindelijk hebben geleerd dat je Pepi niet meer op moet stellen?
Hopelijk krijg je er per ongeluk nog een keer een bak geld voor..quote:Op zondag 20 september 2026 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou Bosz nu eindelijk hebben geleerd dat je Pepi niet meer op moet stellen?
Dat Earnie nog steeds totaal blind is waar het op defensieve versterkingen aankomt. Dat is al 4 jaar een probleem en hij leert het maar niet. En dan nog een totale kutkeeperquote:Op zondag 20 september 2026 15:22 schreef Solispolar het volgende:
Wat een rare wedstrijd eigenlijk. PSV wordt vaak geroemd om haar veerkracht, maar wat zegt het over een ploeg dat je in deze matige competitie gewoon 7 keer op rij de 0 niet houdt?
De keeper helpt ook niet mee inderdaad.. je houdt toch standaard je hart vast als hij de bal weer aan de voeten heeftquote:Op zondag 20 september 2026 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat Earnie nog steeds totaal blind is waar het op defensieve versterkingen aankomt. Dat is al 4 jaar een probleem en hij leert het maar niet. En dan nog een totale kutkeeper
Dit ook. Ik EIS nog steeds de vraag aan Brandt of Bosz waarom die jongen nou niet in Eindhoven speelt.quote:Op zondag 20 september 2026 15:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Prima en toch ook een vrij saai, zouteloos PSV dit jaar. Veel te veilig en fantasieloos ingekocht, zoals velen al vanaf het begin constateerden. We spelen aardig en er is niet veel mis, maar ik mis spelers die iets bijzonders kunnen, zoals een Tillman, Saibari, Lang, Veerman. Van Bommel heeft zo zn momenten hoor en werkt hard, maar hij is nergens briljant of inventief. En ik mis het oliemannetje Schouten. Sano is overigens wel een geweldige aankoop.
Sowieso is deze kaart natuurlijk onzin.quote:Op zondag 20 september 2026 15:52 schreef Zorro het volgende:
Propper
Als ik van Bommel was had ik gezegd "Jij was het toch die Plea er een jaar uit schopte?"
Dit is te verwachten. Na al die ophef over rood zal van Bommel wel vaker geel krijgen ook al is dat geen geel.quote:Op zondag 20 september 2026 15:52 schreef Zorro het volgende:
Propper
Als ik van Bommel was had ik gezegd "Jij was het toch die Plea er een jaar uit schopte?"
Sow, jouw stream loopt nog meer achter dan die van Drizztquote:
Ik dacht het wel. Na die 2-2 komt Twente in de wedstrijd en ga je verliezen. Dit trek je niet meer recht.quote:Op zondag 20 september 2026 16:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Helaas zit je nog 4 jaar aan deze achterlijke debiel van een TD vast.
Lekker gewerkt.
Je hebt op de een of andere manier een selectie met 1 iemand die een beetje kan verdedigen (Geertruida). Het is een wonder dat Twente er niet 5 heeft gemaakt vandaag, ze hadden zeker de kansen.quote:Op zondag 20 september 2026 16:15 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Na die 2-2 komt Twente in de wedstrijd en ga je verliezen. Dit trek je niet meer recht.
Alsof ze met prime Luuk de Jong voorin staan jaquote:Op zondag 20 september 2026 16:18 schreef Cherni het volgende:
En die waardeloze voorzetten vanaf de flank is ook al wedstrijden het geval.
Kut Fransozen altijdquote:Op zondag 20 september 2026 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sow, jouw stream loopt nog meer achter dan die van Drizzt
Weet je wat ik eigenlijk het meest kut vind? Dat eigenlijk elke tegenstander dit kan doen: gewoon 90 minuten lang geloven en blijven drukken. Dan weet je gewoon dat je tegen dit PSV altijd wel wat kan creëren. Het is natuurlijk ook absurd dat je zoveel geld kan uitgeven en dan welgeteld 1 verdediger haalt. Conclusie na 7 potten: het is zo lek als een mandje en je moet maar hopen dat je er elke wedstrijd 5 scoort. Doe je dat niet? Dan ga je een loterij in.quote:Op zondag 20 september 2026 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof ze met prime Luuk de Jong voorin staan ja
Je kan best een keer van Twente verliezen, maar de manier waarop is echt heel erg treurig. Puur omdat je TD wanstaltig heeft verricht, en je coach maar 1 plan heeft. Gaat een lang seizoen worden op deze manier, zeker zodra er dalijk ook nog wat blessures en schorsingen aan gaan komen.
Je mag het niet zeggen. Maar net zoals bij Ajax afgelopen seizoen moet het maar eens een keer goed mis gaan. Het aantal tegen doelpunten, slechte aanvoer vanaf de flanken, gebrei tot aan de 16, te traag zul je ook in de CL niets halen.quote:Op zondag 20 september 2026 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof ze met prime Luuk de Jong voorin staan ja
Je kan best een keer van Twente verliezen, maar de manier waarop is echt heel erg treurig. Puur omdat je TD wanstaltig heeft verricht, en je coach maar 1 plan heeft. Gaat een lang seizoen worden op deze manier, zeker zodra er dalijk ook nog wat blessures en schorsingen aan gaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |