Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ho stop bolk GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan weet ik je te vinden bij de bedden afdeling. Voel me daar ook vaak wel bekeken.quote:Op zondag 13 september 2026 17:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga toch maar eens op de loer liggen bij de IKEA op zondagNee is helemaal zonder hulp geluktquote:Op zondag 13 september 2026 18:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had EINDELIJK eens een vrije zondagmiddag![]()
Hebben mijn collega's je goed geholpen?![]()
![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ah de zucht heeft de kindersUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Homijn heeft voor heel eventjes een Top 20-plekje veiliggesteld. Het hoogst haalbare in deze gifjesparade.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Blie bla bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Regelmatig dat ik weer terug moet lopen omdat datgene wat ik zoek toch weer ergens anders blijkt te liggenquote:Op zondag 13 september 2026 19:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan weet ik je te vinden bij de bedden afdeling. Voel me daar ook vaak wel bekeken.
[..]
Nee is helemaal zonder hulp gelukt
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Dat krijg je als je ouder wordt lolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, weer normaal kunnen bolkenUw ADH vitamine Worst
Wat nieuwe kamerplanten gekocht bij de Laidel, hopen dat ze deze winter overleven
Uw ADH vitamine Worst
Je moet ze ook niet buiten zettenquote:Op zondag 13 september 2026 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
Wat nieuwe kamerplanten gekocht bij de Laidel, hopen dat ze deze winter overleven![]()
![]()
Als je winterplanten hebt gekocht misschien wel.quote:Op zondag 13 september 2026 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
Wat nieuwe kamerplanten gekocht bij de Laidel, hopen dat ze deze winter overleven
Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 13 september 2026 20:27 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet buiten zettenOh vandaarquote:Op zondag 13 september 2026 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je winterplanten hebt gekocht misschien wel.Uw ADH vitamine Worst
Plastic planten houden het lang vol.quote:Op zondag 13 september 2026 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
Geduld
(zelfst. naamw.)
Is armoedequote:Op zondag 13 september 2026 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Plastic planten houden het lang vol.![]()
Hey Docciequote:. Nog brak?
Dat is beetje als plastic groenten bij je maaltijd te doen, want dat scheelt weer kokenquote:Op zondag 13 september 2026 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Plastic planten houden het lang vol.Uw ADH vitamine Worst
plastic groente? Da's niet goed.quote:Op zondag 13 september 2026 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is beetje als plastic groenten bij je maaltijd te doen, want dat scheelt weer kokenGeduld
(zelfst. naamw.)
He dot,o nee joh meestal ff 2 uurtjes bijkomen.quote:
Nog ff met de bike eropuit geweest en regenpijp weer heel![]()
![]()
Als opMAAKquote:Op zondag 13 september 2026 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
plastic groente? Da's niet goed.Uw ADH vitamine Worst
Wel knap dat je de regenpijp heel krijgt door met de bike erop uit te gaan, hoe doe je dat?quote:Op zondag 13 september 2026 20:32 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
He dot,o nee joh meestal ff 2 uurtjes bijkomen.
Nog ff met de bike eropuit geweest en regenpijp weer heelUw ADH vitamine Worst
Hoe een koe een haas vangtquote:Op zondag 13 september 2026 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel knap dat je de regenpijp heel krijgt door met de bike erop uit te gaan, hoe doe je dat?![]()
![]()
Doc-holliday is van vele markten thuis...quote:Op zondag 13 september 2026 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel knap dat je de regenpijp heel krijgt door met de bike erop uit te gaan, hoe doe je dat?
Geduld
(zelfst. naamw.)
Het gezegde “Je weet nooit hoe een koe een haas vangt” betekent dat iets onverwachts of bijna onmogelijk tóch kan lukken. Het moedigt aan om hoop te houden, te proberen, of niet te vroeg op te geven.
Herkomst
• Bestaat al sinds de 16e eeuw in varianten zoals “Mislick waer een Koe een Haese vangt”.
• Het beeld is bewust absurd: een trage, logge koe die een snelle haas vangt.
• Juist die absurditeit benadrukt hoe verrassend het leven kan verlopen.
---
Bron: Copilot AIGeduld
(zelfst. naamw.)
Met een hengel zeker!quote:Op zondag 13 september 2026 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
• Het beeld is bewust absurd: een trage, logge koe die een snelle haas vangt.![]()
![]()
Stond water in de schuur, en die pijp was precies gescheurd waar hij door het dak gaat.nieuw afvoerputje erin en beetje kit en klaarquote:Op zondag 13 september 2026 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doc-holliday is van vele markten thuis...![]()
![]()
@Grrrrrrrr is het Bolkeal eens gelukt een haas te vangen?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 13 september 2026 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gezegde “Je weet nooit hoe een koe een haas vangt” betekent dat iets onverwachts of bijna onmogelijk tóch kan lukken. Het moedigt aan om hoop te houden, te proberen, of niet te vroeg op te geven.
Herkomst
• Bestaat al sinds de 16e eeuw in varianten zoals “Mislick waer een Koe een Haese vangt”.
• Het beeld is bewust absurd: een trage, logge koe die een snelle haas vangt.
• Juist die absurditeit benadrukt hoe verrassend het leven kan verlopen.
---
Bron: Copilot AI![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 september 2026 20:41 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Stond water in de schuur, en die pijp was precies gescheurd waar hij door het dak gaat.nieuw afvoerputje erin en beetje kit en klaar
Geduld
(zelfst. naamw.)
Waarom dit allemaal zo onwaarschijnlijk isquote:
• Een haas haalt 60–70 km/u sprint.
• Een koe haalt maximaal 25 km/u, en alleen over korte afstand.
• Een koe heeft geen jachtinstinct, geen wendbaarheid, geen motivatie.
Het is dus biologisch onmogelijk dat een koe een haas actief vangt zoals een roofdier dat zou doen.Geduld
(zelfst. naamw.)
Gelukkig zijn er sloiprutesquote:Op zondag 13 september 2026 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Regelmatig dat ik weer terug moet lopen omdat datgene wat ik zoek toch weer ergens anders blijkt te liggen![]()
Klopt, gelukkig wel, want je sjouwt je een breuk daar.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Die ik bij de poelier haalde ging 120km op de achterbankquote:Op zondag 13 september 2026 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Een konijn haalt ook nog 40 tot 56 km/u![]()
![]()
Voortaan op een haas rijden naar je bestemming danUw ADH vitamine Worst
Achterklep vergeten dicht te doen zekerquote:Op zondag 13 september 2026 20:46 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Die ik bij de poelier haalde ging 120km op de achterbankUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 13 september 2026 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom dit allemaal zo onwaarschijnlijk is
• Een haas haalt 60–70 km/u sprint.
• Een koe haalt maximaal 25 km/u, en alleen over korte afstand.
• Een koe heeft geen jachtinstinct, geen wendbaarheid, geen motivatie.
Het is dus biologisch onmogelijk dat een koe een haas actief vangt zoals een roofdier dat zou doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Homijn @DerRabbitquote:Op zondag 13 september 2026 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Een konijn haalt ook nog 40 tot 56 km/u![]()
![]()
Gelukkig maar dat hazen en konijnen niet op mensen jagenUw ADH vitamine Worst
Al met al een geslaagde dagquote:Op zondag 13 september 2026 20:32 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
He dot,o nee joh meestal ff 2 uurtjes bijkomen.
Nog ff met de bike eropuit geweest en regenpijp weer heelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 13 september 2026 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig maar dat hazen en konijnen niet op mensen jagen
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ollie GG bollieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, daar zouden jullie eens van moeten leren. Wat konijnen betreft dan. Hazen maken me niks uit.quote:Op zondag 13 september 2026 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig maar dat hazen en konijnen niet op mensen jagenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Slapies doen want morgen werkenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-09-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik een keer tijdens een cursus. De opvolger, Windows 7, was ook een verschrikking. Voor bijna alles wat je deed kreeg je zo'n Windows Account Control popup of je het wel zeker wist. Om stapel van te worden.quote:Op zondag 13 september 2026 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha nee dat heb ik nooit gebruikt. Maar het is idd wel een oude foto!Geduld
(zelfst. naamw.)
Kerstkonijnenquote:Op zondag 13 september 2026 21:38 schreef Zucht. het volgende:
Hoogtij dagen van konijnfokkerijen komen eraanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier geen konijn met de KerstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lust geen konijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk het niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet zeker of ik 7 heb gehad.quote:Op zondag 13 september 2026 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik een keer tijdens een cursus. De opvolger, Windows 7, was ook een verschrikking. Voor bijna alles wat je deed kreeg je zo'n Windows Account Control popup of je het wel zeker wist. Om stapel van te worden.
In ieder geval is deze foto niet met Vista gemaakt.
Maar dat klinkt idd wel ellendig, ja!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: