Stond water in de schuur, en die pijp was precies gescheurd waar hij door het dak gaat.nieuw afvoerputje erin en beetje kit en klaarquote:Op zondag 13 september 2026 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doc-holliday is van vele markten thuis...
quote:Op zondag 13 september 2026 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gezegde “Je weet nooit hoe een koe een haas vangt” betekent dat iets onverwachts of bijna onmogelijk tóch kan lukken. Het moedigt aan om hoop te houden, te proberen, of niet te vroeg op te geven.
Herkomst
• Bestaat al sinds de 16e eeuw in varianten zoals “Mislick waer een Koe een Haese vangt”.
• Het beeld is bewust absurd: een trage, logge koe die een snelle haas vangt.
• Juist die absurditeit benadrukt hoe verrassend het leven kan verlopen.
---
Bron: Copilot AI
quote:Op zondag 13 september 2026 20:41 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Stond water in de schuur, en die pijp was precies gescheurd waar hij door het dak gaat.nieuw afvoerputje erin en beetje kit en klaar
Waarom dit allemaal zo onwaarschijnlijk isquote:
Gelukkig zijn er sloiprutesquote:Op zondag 13 september 2026 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Regelmatig dat ik weer terug moet lopen omdat datgene wat ik zoek toch weer ergens anders blijkt te liggen
Die ik bij de poelier haalde ging 120km op de achterbankquote:Op zondag 13 september 2026 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Een konijn haalt ook nog 40 tot 56 km/u
Achterklep vergeten dicht te doen zekerquote:Op zondag 13 september 2026 20:46 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Die ik bij de poelier haalde ging 120km op de achterbank
quote:Op zondag 13 september 2026 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom dit allemaal zo onwaarschijnlijk is
• Een haas haalt 60–70 km/u sprint.
• Een koe haalt maximaal 25 km/u, en alleen over korte afstand.
• Een koe heeft geen jachtinstinct, geen wendbaarheid, geen motivatie.
Het is dus biologisch onmogelijk dat een koe een haas actief vangt zoals een roofdier dat zou doen.
@Homijn @DerRabbitquote:Op zondag 13 september 2026 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Een konijn haalt ook nog 40 tot 56 km/u
Al met al een geslaagde dagquote:Op zondag 13 september 2026 20:32 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
He dot,o nee joh meestal ff 2 uurtjes bijkomen.
Nog ff met de bike eropuit geweest en regenpijp weer heel
quote:Op zondag 13 september 2026 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig maar dat hazen en konijnen niet op mensen jagen
Ja, daar zouden jullie eens van moeten leren. Wat konijnen betreft dan. Hazen maken me niks uit.quote:Op zondag 13 september 2026 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig maar dat hazen en konijnen niet op mensen jagen
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-09-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een keer tijdens een cursus. De opvolger, Windows 7, was ook een verschrikking. Voor bijna alles wat je deed kreeg je zo'n Windows Account Control popup of je het wel zeker wist. Om stapel van te worden.quote:Op zondag 13 september 2026 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha nee dat heb ik nooit gebruikt. Maar het is idd wel een oude foto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |