Ooooh jaloers, klinkt lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2026 17:11 schreef RedShoe het volgende:
Ovenschotel bloemkool. Met aardappelen, gehakt, paprika en ui.
Ik hoop dat het lekker isquote:Op dinsdag 15 september 2026 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh jaloers, klinkt lekker
Eetsmakelijk
SPOILER: Pörkölt receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Common sense is not so common" --Voltaire
quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:12 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een klassieke spaghetti carbonara met guanciale en daarbij geroosterde prei.
Appeltaart, lekker!quote:Op woensdag 16 september 2026 11:07 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Straks hier naar binnen
[ afbeelding ]
zeer zeker voor een Japanse vrouw, als je de kans hebt ga er naartoe werd er erg vrolijk vanquote:Op woensdag 16 september 2026 15:16 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Appeltaart, lekker!
En veel plezier, lijkt mij een toffe tentoonstelling
Supergaaf! Staat ook nog op mijn lijstje. Enjoy!quote:Op woensdag 16 september 2026 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
zeer zeker voor een Japanse vrouw, als je de kans hebt ga er naartoe werd er erg vrolijk van
[ afbeelding ]
vanwege de cultuur daar het is zeer exceptioneel dat een vrouw daar zichzelf durft uit te sprekenquote:Op woensdag 16 september 2026 16:40 schreef Blues het volgende:
[..]
En waarom precies?
Staat op mijn lijstje!
ja dat geleuter in detail heb ik geen boodschap aan, ik vond het in elk geval erg mooiquote:Op woensdag 16 september 2026 16:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Eh waarom precies?
Staat ook op mijn lijstje!
Erg lekkerquote:Op woensdag 16 september 2026 11:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik het butterchicken-recept van Miljuschka met daarbij jonge blad- en veldsla met een vinaigrette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |