quote:Op zondag 13 september 2026 14:45 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken gemarineerde lamskoteletten met een salade van gegrilde aubergine, gegrilde courgette, gegrilde groene asperges en komkommer met een vinaigrette.
Hoe was dat toetje? Kind hier wilde het ook maar ik vond de prijs te hoogquote:Op zondag 13 september 2026 19:02 schreef Curiosity het volgende:
Altijd op de valreep.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik had de mango en die is erg lekker, man had de citroen, hij vond het maar mawh.quote:Op zondag 13 september 2026 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe was dat toetje? Kind hier wilde het ook maar ik vond de prijs te hoog
Andere eten ziet er ook lekker uit van iedereen zeg
Hier overgebleven pokebowl die teveel was twee dagen geleden, dat was geen aanrader. Die rijst is dan echt extreem matig![]()
Ga straks nog wel even door de kast grazen ter compensatie
quote:Op maandag 14 september 2026 15:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het patat van Friethoes uit de friteuse met appelcompote en gebraden baconburgers van de slager.
Uit een pakje beterquote:Op maandag 14 september 2026 19:09 schreef Kanaroe het volgende:
Duitse boterham met currywurst uit een pakje
Daarbij wat ingelegde witte kool en ui![]()
Deze currywurst was lekkerder dan die van gisteren; we liepen in de stromende regen in Aken en vluchtten een eettentje in. Daar aten we een halal-kipcurrywurst met koude (hela o.i.d.) currysaus en gefrituurde koude strooi-uitjes
Zo, dat van gisteren klinkt idd niet bestquote:Op maandag 14 september 2026 19:09 schreef Kanaroe het volgende:
Duitse boterham met currywurst uit een pakje
Daarbij wat ingelegde witte kool en ui![]()
Deze currywurst was lekkerder dan die van gisteren; we liepen in de stromende regen in Aken en vluchtten een eettentje in. Daar aten we een halal-kipcurrywurst met koude (hela o.i.d.) currysaus en gefrituurde koude strooi-uitjes
We zijn al terugquote:Op maandag 14 september 2026 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Uit een pakje beterZit het weer tegen, doet het eten mee. Hoop dat de dag vandaag beter was.
Ik had bloemkool met kruidensausje, gekookte aardappel en schouderkarbonade zonder bot. Toe hazelnootpudding.
Zie bovenquote:Op maandag 14 september 2026 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo, dat van gisteren klinkt idd niet best
Hopelijk was vandaag lekker eten!
Dat klinkt heel fijn, leuk!quote:Op maandag 14 september 2026 21:13 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
We zijn al terug![]()
Vrijdag en zaterdag schitterend weer gehad, zalig gewoon, en heerlijk gegeten en gedronken
Op de terugweg even via Aken en daar goot het, hier ook begreep ik uit de natte kleding van zoon![]()
Jij lekkere hollandse kost genuttigd
Ik las met mijn neusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |