Ik kom hier eigenlijk niet meer hoor.quote:
Russell en Norris?quote:Op zondag 13 september 2026 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook als hij de druk echt gaat voelen, komt dat vast goed. Het is niet zoals vorig jaar bij Norris, die had de beste coureur op de grid achter zich aan, terwijl z'n teamgenoot ook nog dichtbij staat.
Antonelli heeft 2 matige Engelsen achter zich aan
Ahwquote:Op zondag 13 september 2026 18:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik kom hier eigenlijk niet meer hoor.![]()
Alleen nu even om te zien of jullie ook zo enorm hebben genoten van deze race.![]()
![]()
POLICE BRUTALITY.quote:Op zondag 13 september 2026 19:01 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat er door een politieagent fysiek geweld is gebruikt tegen een fotograaf die gewoon z'n werk deed. Kan er ook nog wel bij.
PRESS PHOTOGRAPHERS LIVES MATTERquote:Op zondag 13 september 2026 19:01 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat er door een politieagent fysiek geweld is gebruikt tegen een fotograaf die gewoon z'n werk deed. Kan er ook nog wel bij.
En wint vanaf plek 19. En heeft een uitstekende auto met nog een engine update in het verschiet.quote:Op zondag 13 september 2026 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook als hij de druk echt gaat voelen, komt dat vast goed. Het is niet zoals vorig jaar bij Norris, die had de beste coureur op de grid achter zich aan, terwijl z'n teamgenoot ook nog dichtbij staat.
Antonelli heeft 2 matige Engelsen achter zich aan
Zelfs daar (10) wordt meer ingehaald dan hier (4)quote:Op zondag 13 september 2026 18:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op Zandvoort kun je echt wel inhalen. Het is meer Monaco.
Antonelli gaat alleen nog maar groeien de komende jaren.quote:Op zondag 13 september 2026 18:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Russell en Norris?
Ja ik zie hem niet verslappen.
waarschijnlijk nietquote:Op zondag 13 september 2026 23:02 schreef Gremen het volgende:
Had Max deze race gewonnen als hij aan het begin niet de plek terug had moeten geven aan Hamilton en daarmee Antonelli?
Waarschijnlijk wel. Er had een inhaalactie op de baan moeten komen iig.quote:
Geen idee. Wellicht had hij een tijdstraf gekregen.quote:Op zondag 13 september 2026 23:02 schreef Gremen het volgende:
Had Max deze race gewonnen als hij aan het begin niet de plek terug had moeten geven aan Hamilton en daarmee Antonelli?
Ja ok, maar als hij hem niet terug had hoeven te geven, had hij dus ook geen tijdstraf gehad.quote:Op zondag 13 september 2026 23:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht had hij een tijdstraf gekregen.
Misschien had Norris er dan wel voor gekozen om lang door te gaan op de mediumsquote:Op zondag 13 september 2026 23:35 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja ok, maar als hij hem niet terug had hoeven te geven, had hij dus ook geen tijdstraf gehad.
Ben benieuwd of hij Antonelli achter zich had kunnen houden. Ik denk het wel, omdat het ook lukte Norris achter zich te houden, die misschien nog wel beter was
Afhankelijk van wie hij de positie "moest" teruggeven (wat nu een voorstel van Red Bull is geweest). Stel Red Bull had niet voorgesteld om de positie terug te geven, dan hadden de stewards een tijdstraf kunnen geven.quote:Op zondag 13 september 2026 23:35 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja ok, maar als hij hem niet terug had hoeven te geven, had hij dus ook geen tijdstraf gehad.
Ben benieuwd of hij Antonelli achter zich had kunnen houden. Ik denk het wel, omdat het ook lukte Norris achter zich te houden, die misschien nog wel beter was
Kimi gaat de titel gewoon pakken dit jaar. Of er moet heel wat geks gaan gebeuren.quote:Op zondag 13 september 2026 17:49 schreef Red_85 het volgende:
Kimi kan aan de titel gaan denken.
It is his to loose.
Veiligheid voor alles.quote:Op maandag 14 september 2026 08:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij een stratencircuit zoals Madrid is een zebrapad best wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |