Mag ik zelf bepalen welk voorbeeld ik neem?quote:Op zondag 13 september 2026 17:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze hebben evenveel. Russell kon prima als voorbeeld dienen.
Omdat het kan.quote:
Ze hebben 3 jaar in dezelfde auto gezeten en Russell was de snellere, degene die minder fouten maakte, strategisch sterker en wel initiatiefrijk en de veel betere inhaler.quote:Op zondag 13 september 2026 17:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik sla Hamilton wel 7x hoger aan dan Russell.
Het is een beetje als Marc Marquez vergelijken met Zonta van der Goorbergh
quote:Op zondag 13 september 2026 17:31 schreef Tarado het volgende:
Ik vond die positie wel wat te makkelijk teruggegeven van Red Bull, Hamilton was goed weg maar in die eerste bocht de controle kwijt.
Het risico op die 10s was te groot. Bij een vroege pitstop verlies je dan teveel posities, die je hier moeilijk goed kunt maken.quote:Op zondag 13 september 2026 17:31 schreef Tarado het volgende:
Ik vond die positie wel wat te makkelijk teruggegeven van Red Bull, Hamilton was goed weg maar in die eerste bocht de controle kwijt.
Ik denk dat het wel verstandig is geweest.quote:Op zondag 13 september 2026 17:31 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat Russell veel meer backing had vanuit het team zoals nu Anton dat heeft.quote:Op zondag 13 september 2026 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben 3 jaar in dezelfde auto gezeten en Russell was de snellere, degene die minder fouten maakte, strategisch sterker en wel initiatiefrijk en de veel betere inhaler.
Gebeurd niet zoveel meer of minder dan bij de 2 ervoor. Je kan net zo goed heel hard roepen "pushed me off"quote:Op zondag 13 september 2026 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel verstandig is geweest.
Probleem is dat Max de chicane afsteekt terwijl hij naast Lewis zit, en voor Lewis weer op de baan terugkeert. Dat lijkt mij slam dunk gaining an advantage.
[ afbeelding ]
Ja daarna wordt niet meer ingehaald. Dus je zal wat moeten.quote:Op zondag 13 september 2026 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ambitieuze move trouwens van Lewis om het 3 wijd te maken bocht 1. Hij wilde die leiding wel heel graag. Wat op zich te snappen is.
Maar Hamilton had geen controle over z'n auto, dus was het avoiding a collisionquote:Op zondag 13 september 2026 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel verstandig is geweest.
Probleem is dat Max de chicane afsteekt terwijl hij naast Lewis zit, en voor Lewis weer op de baan terugkeert. Dat lijkt mij slam dunk gaining an advantage.
[ afbeelding ]
Dat laatste was zeker het geval. Dat deed deed Kimi ook twee keer in ronde 1. Eerst de chicane afsnijden en daarna positie teruggeven. Lijkt alsof die Norris gek wilde maken of zo. Bijzondere tactiek.quote:Op zondag 13 september 2026 17:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Gebeurd niet zoveel meer of minder dan bij de 2 ervoor. Je kan net zo goed heel hard roepen "pushed me off"
Het lijkt er trouwens op dat Kimi de positie meteen teruggeeft.
Eerder dom, beetje hetzelfde als in Monza, nu hij denkt dat hij weer meedoet verwacht hij dat iedereen maar aan de kant gaat.quote:Op zondag 13 september 2026 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ambitieuze move trouwens van Lewis om het 3 wijd te maken bocht 1. Hij wilde die leiding wel heel graag. Wat op zich te snappen is.
Hamilton had inderdaad een wat wijde lijn doordat hij een binnenkant kerb meepakte, maar volgens mij doet dat niet per se ter zake in zo'n incident.quote:Op zondag 13 september 2026 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Hamilton had geen controle over z'n auto, dus was het avoiding a collision
Waarbij je nog steeds voordeel hebt van het buiten de baan inhalen. Dat mag sowieso niet.quote:Op zondag 13 september 2026 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Hamilton had geen controle over z'n auto, dus was het avoiding a collision
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |