Welke serie?quote:Op zondag 13 september 2026 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb besloten een serietje te gaan kijken.
Fijne avond iedereen!
Die hebben wel een aardig jasje uitgedaanquote:Op zondag 13 september 2026 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Natuurlijk wint het boerenkoolelftal van Sparta niet bij PSV.
Mario Been aanstellen.quote:Op zondag 13 september 2026 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien moet PEC gaan paintballen. @:de_boswachter
quote:Op zondag 13 september 2026 21:31 schreef Shreyas het volgende:
Het meest pijnlijke van deze wedstrijd is dat PSV aanzienlijk minder moeite had met Ajax uit dan met Sparta thuis. We zijn echt diep gezakt de laatste jaren
Ajax is ook zo'n beetje de enige tegenstander in de Eredivisie dit jaar die niet op een 1-0 voorsprong is gekomen tegen PSV.quote:Op zondag 13 september 2026 21:31 schreef Shreyas het volgende:
Het meest pijnlijke van deze wedstrijd is dat PSV aanzienlijk minder moeite had met Ajax uit dan met Sparta thuis. We zijn echt diep gezakt de laatste jaren
Als mijn tante een lul had dan was het mijn oom.quote:Op zondag 13 september 2026 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Als Van Bergen zijn been niet omhoog houdt maar neerzet is het weer donkerrood voor Van Bommel.
Psv ook nog eens met een halve b team vandaag. Ajax moet een tandje bijschakelen. Feyenoord haakt weer af in decemberquote:Op zondag 13 september 2026 21:31 schreef Shreyas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |