@GGMM is afwezigquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ga je maar even melden bij de conciërge
Die verstoppen zich daar ook altijd maar.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:25 schreef Wotte het volgende:
De users in het Ajax topic zijn me te negatief.
Ik vang de klappen weer op voor die pessimistische kliek. Ondankbaar werk.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die verstoppen zich daar ook altijd maar.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Pisces kan mij wel helpen met het zoeken naar een nieuwe UI.
Als het betekent dat Klaassen zakt in de pikorde is die komt van die nieuwe gozer natuurlijk uitstekend.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vang de klappen weer op voor die pessimistische kliek. Ondankbaar werk.
Ik heb slechte herinneringen aan die stad. Ik heb daar ooit eens tijden stil gestaan in het centrum omdat ik niet op de hoogte was van een of ander hardloop evenement.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Donderdag openen de inschrijvingen voor de marathon van Groningen.
Niet vergeten @:Pisces
Onderste jaquote:
Jemigquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb slechte herinneringen aan die stad. Ik heb daar ooit eens tijden stil gestaan in het centrum omdat ik niet op de hoogte was van een of ander hardloop evenement.
Haten op Grunnquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb slechte herinneringen aan die stad. Ik heb daar ooit eens tijden stil gestaan in het centrum omdat ik niet op de hoogte was van een of ander hardloop evenement.
Die fout moet je niet bij de stad Groningen leggen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wil het overwegen als @GurneyIsBestOke straks ingeschreven staat.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Donderdag openen de inschrijvingen voor de marathon van Groningen.
Niet vergeten @:Pisces
EierbalGodenquote:
Ik ben wel weer teruggekeerd. Prima stadje verder.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die fout moet je niet bij de stad Groningen leggen.
Ik stel voor dat je het een nieuwe kans geeft!
Ik zal hem inschrijven.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:32 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik wil het overwegen als @:gurneyisbestoke ingeschreven staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |