Madrid betaalt meer dan Spa wil betalen.quote:Op zondag 13 september 2026 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Deze saaie meuk erbij en Spa er af. Triest.
och, hij is toch de nummer 2 coureurquote:Op zondag 13 september 2026 16:44 schreef Nattekat het volgende:
En met dit resultaat heeft Russell het kampioenschap niet meer in eigen hand. Elke race winnen met Antonelli P2 is niet meer genoeg.
Correctie: niemand zonder zeer duidelijk bandenvoordeel nadat de race gesetteld was.quote:
Gaat Spa eraf? hoe danquote:Op zondag 13 september 2026 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Niet voor het eerst dit jaarquote:Op zondag 13 september 2026 16:44 schreef potjecreme het volgende:
Hahaha Gasly speeding in the pitlane.
Nee? Gewoon een paar aanremzones aanpassen en/of verbreden.quote:Op zondag 13 september 2026 16:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even de banking van La Monumental omdraaien ja.
Mooi. ik gun het Antonelli veel meer dan die backstabber van een Russel.quote:Op zondag 13 september 2026 16:44 schreef Nattekat het volgende:
En met dit resultaat heeft Russell het kampioenschap niet meer in eigen hand. Elke race winnen met Antonelli P2 is niet meer genoeg.
Daar kijk je zo overheen.quote:
Wel veel te hoge staatsschuld hebben.quote:Op zondag 13 september 2026 16:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Madrid betaalt meer dan Spa wil betalen.
ook recht leggenquote:Op zondag 13 september 2026 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee? Gewoon een paar aanremzones aanpassen en/of verbreden.
Kan Redbull niet wat meebetalen voor de favoriete baan van Max?quote:Op zondag 13 september 2026 16:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met aanpassen.quote:
Of zoals Verstappen aangaf de banking omdraaien. Het ligt nu precies verkeerd, wat aan het einde de banking is zou dat aan het begin moeten zijn en vice versa.quote:Op zondag 13 september 2026 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee? Gewoon een paar aanremzones aanpassen en/of verbreden.
red bull ring 2.0quote:Op zondag 13 september 2026 16:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kan Redbull niet wat meebetalen voor de favoriete baan van Max?
Ik geef hem een goede kans voor dit jaar.quote:Op zondag 13 september 2026 16:45 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer kan Antonelli kampioen worden
Oehquote:
Schijtbaan voor een race.quote:Op zondag 13 september 2026 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Ga je zien dat ie dit jaar z'n enige overwinning in Singapore haaltquote:Op zondag 13 september 2026 16:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Tweede track op de kalender waar Max nog niet won. Singapore is niet meer alleen.
Ik zou het mooi vinden.quote:Op zondag 13 september 2026 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je zien dat ie dit jaar z'n enige overwinning in Singapore haalt
Kwam niet eens Verstappen voorbij ondanks z'n veel snellere pace. Het is gewoon een matige coureur.quote:
quote:Op zondag 13 september 2026 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh kut, ik had moeten luisteren.
Zoals het hoort.quote:
Het enige wat die zei was “gewoon in het midden blijven rijden, dat werkt hier goed”. Is dat al vernietigendquote:
Spa is ook maar 1 keer in de 15 jaar geniaal en de rest is heel saai.quote:Op zondag 13 september 2026 16:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En...you can't pass here, so.....quote:Op zondag 13 september 2026 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het enige wat die zei was “gewoon in het midden blijven rijden, dat werkt hier goed”. Is dat al vernietigend
Valt wel meequote:Op zondag 13 september 2026 16:51 schreef potjecreme het volgende:
De Engelse boys hebben weinig geluk dit jaar.
Erg sad inderdaad. En Lewis’s consecutive point scoring streak ook ineens teneinde.quote:Op zondag 13 september 2026 16:51 schreef potjecreme het volgende:
De Engelse boys hebben weinig geluk dit jaar.
Dat klopte ook gewoon. Althans voor het grootste deel. Weinig die dat betwisten.quote:
Ik sluit het niet eens uit. Overigens Max dit jaar meer podiums in die knakenbak dan WK-kandidaat L. Hamilton, die intussen voor het laatst in Engeland op het podium stond.quote:Op zondag 13 september 2026 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je zien dat ie dit jaar z'n enige overwinning in Singapore haalt
Geen sponsor?quote:Op zondag 13 september 2026 16:55 schreef potjecreme het volgende:
Wat is het probleem met cola drinken?
Sow!quote:Op zondag 13 september 2026 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Je moeder is ook geen sponsor en daar geniet ik ook van"
komt rechtstreeks van het kampquote:Op zondag 13 september 2026 16:58 schreef 3rr0r het volgende:
Mooie tokkieketting hep de pa van Andrea
jaquote:Op zondag 13 september 2026 16:58 schreef Rnie het volgende:
Even offtopic...is dit echt de nieuwe baan in saoedi Arabië? Dit is toch levensgevaarlijk?![]()
[ afbeelding ]
Jij denkt dat er geen hek komt en ze zo van de rand af vallen?quote:Op zondag 13 september 2026 16:58 schreef Rnie het volgende:
Even offtopic...is dit echt de nieuwe baan in saoedi Arabië? Dit is toch levensgevaarlijk?![]()
[ afbeelding ]
Sterker nog, PepsiCo is sponsorquote:
wist niet dat camping tv de trofee gesponsord heeftquote:Op zondag 13 september 2026 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
SBS6 logo:
[ afbeelding ]
Of ze maken er een mooie Trackmania baan vanquote:Op zondag 13 september 2026 17:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen hek komt en ze zo van de rand af vallen?
Mensen die Pepsi drinken vertrouw ik nietquote:Op zondag 13 september 2026 17:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sterker nog, PepsiCo is sponsor
Maar boeien, geven ze hem lekker een boete van 1000 CHF ofzo, betaalt Coca Cola wel, nu zeker
Speedsliden en goed getimede airbrakes enzo, boh.quote:Op zondag 13 september 2026 17:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of ze maken er een mooie Trackmania baan van
Mario kartquote:Op zondag 13 september 2026 16:58 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt vast verschrikkelijk in dat spel.quote:Op zondag 13 september 2026 17:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of ze maken er een mooie Trackmania baan van
De enige na de twee Mercedes coureurs met meer dan 5 podiumsquote:Op zondag 13 september 2026 16:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik sluit het niet eens uit. Overigens Max dit jaar meer podiums in die knakenbak dan WK-kandidaat L. Hamilton, die intussen voor het laatst in Engeland op het podium stond.
Gewone circuits spelen vaak niet heel lekker daar nee, hoewel de Formule E-banen wel leuk zijnquote:Op zondag 13 september 2026 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speelt vast verschrikkelijk in dat spel.
Waarom altijd maar Hamilton erbij slepen 🙄quote:Op zondag 13 september 2026 16:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik sluit het niet eens uit. Overigens Max dit jaar meer podiums in die knakenbak dan WK-kandidaat L. Hamilton, die intussen voor het laatst in Engeland op het podium stond.
Dan doet de Madring het vast wel goedquote:Op zondag 13 september 2026 17:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewone circuits spelen vaak niet heel lekker daar nee, hoewel de Formule E-banen wel leuk zijn
Volgens mij is die fan van hemquote:Op zondag 13 september 2026 17:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom altijd maar Hamilton erbij slepen 🙄
Puur om aan te geven hoe knap het is.quote:Op zondag 13 september 2026 17:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom niet Russell gebruiken? Hij rijdt in dezelfde auto als Antonelli.quote:Op zondag 13 september 2026 17:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Puur om aan te geven hoe knap het is.
Nou moest ie gesleept wordenquote:Op zondag 13 september 2026 17:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja maar dat is net zo'n talentloze als Bottasquote:Op zondag 13 september 2026 17:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom niet Russell gebruiken? Hij rijdt in de zelfde auto als Antonelli.
Die reed de eerste 60% als een oma rond. Denk dat hij daarna een gepeperde boordradio heeft gekregenquote:Op zondag 13 september 2026 17:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat die niet minder podiums dan Max heeft.quote:Op zondag 13 september 2026 17:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze hebben evenveel. Russell kon prima als voorbeeld dienen.quote:Op zondag 13 september 2026 17:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Omdat die niet minder podiums dan Max heeft.
Alfa!!!quote:Op zondag 13 september 2026 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Koning Philip, is de Hertog van Alva ook present?
quote:
Ik sla Hamilton wel 7x hoger aan dan Russell.quote:Op zondag 13 september 2026 17:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze hebben evenveel. Russell kon prima als voorbeeld dienen.
Leek het op.quote:Op zondag 13 september 2026 16:54 schreef TwenteFC het volgende:
Wilden ze het colatje van Norris afpakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |