Dat zien we dan wel weer.quote:Op maandag 14 september 2026 13:42 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Moet je wel elke pc, routers en alle elektronica delen uitschakelen. Hoe wil je dat doen?
waarom noem je 2030 een datum?quote:Op zondag 13 september 2026 14:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
voor 2030 (deze datum is geen toeval)
quote:Op zondag 13 september 2026 14:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
Eerst zal er ergens conflict plaatsvinden. Die zal leiden tot WO3, waarbij AI steeds grotere rol zal spelen en uiteindelijk esclareren.
Ik vermoed dat hij aan Agenda 2030 zit te denken...quote:Op maandag 14 september 2026 17:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarom noem je 2030 een datum?
2030 is een jaartal, een datum zou impliceren dat er een dag-aanduiding bestaat.
vervolgens, wat bedoel je met "geen toeval" zijn... een datum is natuurlijk noit toeval, maar volgt een vast stramien... qua maanden komt bv september altijd na augustus en de dagen volgens de gewonne cijfers, dus de 14e van september volgt op de 13e.
Maar ik vermoed ergens dat je vermelding van een datum die "geen toeval"zou zijn vooral een poging is een mysterieuze of esoterische betekenis te geven aan die, verder door jou niet gespecificeerde betekenis, alsof het ontzettend belangrijk dat precies op die dag iets gebeurt.
Dat is echter vooral typerend voor de werkeing van mensenhersenen die pas achteraf plots een bijzondere betekenis aan data gaat geven...
bv 11 september is pas later gekoppeld aan een bepaald terreuraanslag, gewoonweg omdat het plaatsvond op die dag...
Ook de bewering dat het héél bewust was wegens de cijfercombinatie "911" die het amerikaanse alarmnummer overeenkomt was verder niet bedoeld...
de aanslagplegers bleken vooral gekeken te hebben naar dat de aanslag plaats moest vinden op een dinsdag, omdat dat een van de rustigste reisdagen was en ze dus vermoedelijk een betere kans dat r geen vertragingen en andere tegenslagen optraden... de daders bleken omdat zijzelf niet de amerikaanse datum-notatie gebruikten ook nooit een eventuele connotatie in de amerikaanse dtum-notiatie opgemerkt te hebben of besproken...
wat betreft of AI de wereld gaat vernietigen... waarom zouden ze dat doen...? Puur logisch gezien is het voor hen vermoedelijk handiger dat ze gewoon eerst de mensheid tot slaven maken en hieruit goedkope arbeidskrachten maken...
of desnoods maken ze de mensen verslaafd aan nuttelooze informatiebronnen vol met leugens en nwaarheen, zoals de huidige sociale media, facebook, twitter en youtube. Die enkel veelal op falsificatie en onwaarheden gebaseerd zijn, maar een sterk verslavende werking hebben voor een bepaalde type mens, die vervolgens eenvoudig 'stuurbaar' kan worden door AI-bots.
er zijn wel wat bewijzen dat dat het niet meer isquote:Op zondag 13 september 2026 14:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Ai is niet eens intelligent want kan niet nadenken, is gewoon een domme woordjesvoorspeller.
Misschien...quote:Op maandag 28 september 2026 07:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij aan Agenda 2030 zit te denken...
2030 is geen datum, dat is een jaartal.quote:Op zondag 13 september 2026 14:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Er circuleren steeds meer waarschuwingen dat de mensheid voor 2030 (deze datum is geen toeval) vernietigd kan worden door AI. Een doelbewuste vernietiging van de mensheid.
Ongeluk wel.quote:Op maandag 28 september 2026 11:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Toeval bestaat ook helemaal niet.
Het is niet echt een ongeluk als het een bewuste actie is zoals toen ik een keer een fietser trof die door rood kwam kegelen.quote:
Veel uitvinding zijn ontstaan door stomme ongeluk. Terwijl ze op iets anders richt, ontdekt ze vaak soort onverwachte dingen bij. Bijvoorbeeld penicilline, radar --> mangetron, cola...quote:Op maandag 28 september 2026 12:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is niet echt een ongeluk als het een bewuste actie is zoals toen ik een keer een fietser trof die door rood kwam kegelen.
Dan werden ze gegund/beloond voor hun werk en inzet en kwam die ontdekking. Ik kan me voorstellen dat mensen geneigd zijn dat toe te schrijven aan een geluk bij een ongeluk of toeval.quote:Op maandag 28 september 2026 12:40 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Veel uitvinding zijn ontstaan door stomme ongeluk. Terwijl ze op iets anders richt, ontdekt ze vaak soort onverwachte dingen bij. Bijvoorbeeld penicilline, radar --> mangetron, cola...
Is het stom ongeluk? Of is het een creatief talent om in een mislukt experiment/product een mogelijkheid in een soms compleet ongerelateerd vakgebied te kunnen zien?quote:Op maandag 28 september 2026 12:40 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Veel uitvinding zijn ontstaan door stomme ongeluk. Terwijl ze op iets anders richt, ontdekt ze vaak soort onverwachte dingen bij. Bijvoorbeeld penicilline, radar --> mangetron, cola...
Hahah grappig dat je Elon noemt. Het zijn juist mensen als Peter Thiel die fuckin gevaarlijk zijn. Niet dat Elon niet gevaarlijk is, maar ik hoor namen als Thiel veel te weinig.quote:Op maandag 28 september 2026 10:41 schreef epicbeardman het volgende:
Niets mis met AI, maar het moet wel in handen van Elon allemaal komen in de toekomst in mijn optiek.
Elon is namelijk een vrijheidsstrijder, iemand die uit de apartheid komt, waar blanke mensen in Zuid Afrika worden opgejaagd heeft hij zijn heil(no punt intended) gelukkig kunnen vinden in Amerika.
Leuke is ook dat Hillary en Bill Gates nu heel bang zijn dat dit gaat gebeuren.
Own AI, own the world. Own the narrative. 🙌
Mja er is volgens mij veel aandacht op Peter Thiel omdat hij blijkbaar joods is, dan wordt je in bepaalde liberale contreien gehaat.quote:Op maandag 28 september 2026 20:57 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hahah grappig dat je Elon noemt. Het zijn juist mensen als Peter Thiel die fuckin gevaarlijk zijn. Niet dat Elon niet gevaarlijk is, maar ik hoor namen als Thiel veel te weinig.
En toch is het Thiel die die rationalisten in de Bay area heeft gefueled. Diezelfde gasten die later ook belangrijke kopstukken zijn geworden in de AI wereld.quote:Op maandag 28 september 2026 21:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mja er is volgens mij veel aandacht op Peter Thiel omdat hij blijkbaar joods is, dan wordt je in bepaalde liberale contreien gehaat.
Maar Peter Thiel mag sinds dat hij samen met Elon Musk PayPal verkocht niet meer zijn veters strikken. Elon is minstens 25 keer zo rijk en veel machtiger.
Klopt dat komt omdat hij dus beetje onder de radar blijft, kan hem ook geen ongelijk geven daarin. Maar zo krijg je alleen vage berichten over hem. Weinig concreet. Veel bangmakerij.quote:Op maandag 28 september 2026 21:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
En toch is het Thiel die die rationalisten in de Bay area heeft gefueled. Diezelfde gasten die later ook belangrijke kopstukken zijn geworden in de AI wereld.
Ik vertrouw ze voor geen meter met die Elziere er bij, fuck Peter Thiel. En fuck Dario Amodei al helemaal. Vies mannetje.quote:Op maandag 28 september 2026 21:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt dat komt omdat hij dus beetje onder de radar blijft, kan hem ook geen ongelijk geven daarin. Maar zo krijg je alleen vage berichten over hem. Weinig concreet. Veel bangmakerij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |