abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 september 2026 @ 14:34:31 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_221784000
Er circuleren steeds meer waarschuwingen dat de mensheid voor 2030 (deze datum is geen toeval) vernietigd kan worden door AI. Een doelbewuste vernietiging van de mensheid.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_221784014
:O
pi_221784022
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 14:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Er circuleren steeds meer waarschuwingen dat de mensheid voor 2030 (deze datum is geen toeval) vernietigd kan worden door AI. Een doelbewuste vernietiging van de mensheid.
2030 is geen datum; dat is een jaartal.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221784024
Ai is niet eens intelligent want kan niet nadenken, is gewoon een domme woordjesvoorspeller.
pindazakje
  zondag 13 september 2026 @ 14:39:08 #5
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221784025
Ligt er maar net aan welke jaartelling AI gebruikt.
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zondag 13 september 2026 @ 14:45:04 #6
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_221784059
Eerst zal er ergens conflict plaatsvinden. Die zal leiden tot WO3, waarbij AI steeds grotere rol zal spelen en uiteindelijk esclareren.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_221784060
AI booster in uw kont
pi_221784076
wat wil die gek tegen mij doen dan

ben sowieso off grind en ik stamp zwart klinkers in de grond
  zondag 13 september 2026 @ 14:49:14 #10
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221784086
Een mens lijdt het meest van het lijden dat ie vreest!
Dat is lang gehad dat ik een account op Fok! heb geleden.🐭 🧀
  zondag 13 september 2026 @ 14:49:17 #11
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221784087
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 14:48 schreef Jahr00n het volgende:
wat wil die gek tegen mij doen dan

ben sowieso off grind en ik stamp zwart klinkers in de grond
Dit.

Als we de stekker van het internet eruit trekken doet AI niks meer met zijn praatjes.
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
pi_221784237
quote:
Welke waarschuwing dan? Die 'klokkenluider' had het over 10% within a decade. 2026 + 10 = 2036.
  Moderator zondag 13 september 2026 @ 15:26:06 #13
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_221784525
Tegen die tijd heeft vaccinatieschade de mensheid al lang uitgeroeid
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  zondag 13 september 2026 @ 15:56:06 #14
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_221784904
klopt, wij gaan kernkoppen lanceren en jullie en je moeder allemaal uitroeien. groetjes ai
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_221785004
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 14:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Ai is niet eens intelligent want kan niet nadenken, is gewoon een domme woordjesvoorspeller.
Dat is wel erg simplistisch gedacht.

Punt is dat de ontwikkeling bizar snel gaat. En als we op deze snelheid door blijven gaan dan zou het gevaarlijk zou kunnen worden.

Gaat niet over de chat gpt models die we nu hebben.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221785023
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 14:49 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Dit.

Als we de stekker van het internet eruit trekken doet AI niks meer met zijn praatjes.
Welke stekker is dat dan precies? Waar zit de internet stekker?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 13 september 2026 @ 16:56:44 #17
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221785731
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 14:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
Eerst zal er ergens conflict plaatsvinden. Die zal leiden tot WO3, waarbij AI steeds grotere rol zal spelen en uiteindelijk esclareren.
Voor de opmars van AI werd dat over WO3 ook al jaren beweerd.
pi_221786228
quote:
Inmiddels wel iets meer dan dat. Het gaat allemaal best snel en we moeten zeker uitkijken. Echter heb ik wel het idee dat het gebeuren rond het ontsnappen uit sandboxes en hacken wat opgeblazen is om meer aandacht te trekken.

Maar ondertussen is hardware wel onbetaalbaar omdat de geheugenprijzen enorm zijn gestegen door dit geintje.
Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
  zondag 13 september 2026 @ 19:07:47 #19
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221787100
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 16:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Welke stekker is dat dan precies? Waar zit de internet stekker?
Gewoon alle internetproviders stop zetten.
pi_221787904
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 19:07 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Gewoon alle internetproviders stop zetten.

Zoiets... als in south park?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_221788418
Geen last van, ik ben al in december 2012 geascendeerd naar the next level. Ik ben nu pure energie met een lightsaber van 45cm.
  maandag 14 september 2026 @ 13:30:25 #22
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221790683
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 20:47 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zoiets... als in south park?
Precies! Als we in oorlog zijn met AI is alles geoorloofd.
pi_221790770
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 13:30 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Precies! Als we in oorlog zijn met AI is alles geoorloofd.
Moet je wel elke pc, routers en alle elektronica delen uitschakelen. Hoe wil je dat doen?
pi_221791111
Van wie krijg je eigenlijk centjes?
Lekker romig
pi_221791115
Tijd voor een paar nukes in LEO. Een globale EMP en terug naar de jaren 90!
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  maandag 14 september 2026 @ 16:36:44 #26
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221791634
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 13:42 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Moet je wel elke pc, routers en alle elektronica delen uitschakelen. Hoe wil je dat doen?
Dat zien we dan wel weer.
pi_221791773
quote:
voor 2030 (deze datum is geen toeval)
waarom noem je 2030 een datum?
2030 is een jaartal, een datum zou impliceren dat er een dag-aanduiding bestaat.

vervolgens, wat bedoel je met "geen toeval" zijn... een datum is natuurlijk noit toeval, maar volgt een vast stramien... qua maanden komt bv september altijd na augustus en de dagen volgens de gewonne cijfers, dus de 14e van september volgt op de 13e.

Maar ik vermoed ergens dat je vermelding van een datum die "geen toeval"zou zijn vooral een poging is een mysterieuze of esoterische betekenis te geven aan die, verder door jou niet gespecificeerde betekenis, alsof het ontzettend belangrijk dat precies op die dag iets gebeurt.

Dat is echter vooral typerend voor de werkeing van mensenhersenen die pas achteraf plots een bijzondere betekenis aan data gaat geven...
bv 11 september is pas later gekoppeld aan een bepaald terreuraanslag, gewoonweg omdat het plaatsvond op die dag...
Ook de bewering dat het héél bewust was wegens de cijfercombinatie "911" die het amerikaanse alarmnummer overeenkomt was verder niet bedoeld...
de aanslagplegers bleken vooral gekeken te hebben naar dat de aanslag plaats moest vinden op een dinsdag, omdat dat een van de rustigste reisdagen was en ze dus vermoedelijk een betere kans dat r geen vertragingen en andere tegenslagen optraden... de daders bleken omdat zijzelf niet de amerikaanse datum-notatie gebruikten ook nooit een eventuele connotatie in de amerikaanse dtum-notiatie opgemerkt te hebben of besproken...

wat betreft of AI de wereld gaat vernietigen... waarom zouden ze dat doen...? Puur logisch gezien is het voor hen vermoedelijk handiger dat ze gewoon eerst de mensheid tot slaven maken en hieruit goedkope arbeidskrachten maken...
of desnoods maken ze de mensen verslaafd aan nuttelooze informatiebronnen vol met leugens en nwaarheen, zoals de huidige sociale media, facebook, twitter en youtube. Die enkel veelal op falsificatie en onwaarheden gebaseerd zijn, maar een sterk verslavende werking hebben voor een bepaalde type mens, die vervolgens eenvoudig 'stuurbaar' kan worden door AI-bots.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_221793173
Ach wat, in 1956 zeiden ze dat kernwapens het einde van de wereld zouden betekenen. In 1996 dat de millenniumbug alles zou doen crashen in 2000. En in 2006 dat 2012 het einde der tijden zou betekenen.

Ik zou me niet te veel aantrekken van al die doemscenario's. ;)
Slachtofferloos gedrag straffen maakt de gestrafte persoon tot slachtoffer en de straffende instantie tot agressor.
pi_221875101
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 14:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_221875103
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 17:04 schreef RM-rf het volgende:

[..]
waarom noem je 2030 een datum?
2030 is een jaartal, een datum zou impliceren dat er een dag-aanduiding bestaat.

vervolgens, wat bedoel je met "geen toeval" zijn... een datum is natuurlijk noit toeval, maar volgt een vast stramien... qua maanden komt bv september altijd na augustus en de dagen volgens de gewonne cijfers, dus de 14e van september volgt op de 13e.

Maar ik vermoed ergens dat je vermelding van een datum die "geen toeval"zou zijn vooral een poging is een mysterieuze of esoterische betekenis te geven aan die, verder door jou niet gespecificeerde betekenis, alsof het ontzettend belangrijk dat precies op die dag iets gebeurt.

Dat is echter vooral typerend voor de werkeing van mensenhersenen die pas achteraf plots een bijzondere betekenis aan data gaat geven...
bv 11 september is pas later gekoppeld aan een bepaald terreuraanslag, gewoonweg omdat het plaatsvond op die dag...
Ook de bewering dat het héél bewust was wegens de cijfercombinatie "911" die het amerikaanse alarmnummer overeenkomt was verder niet bedoeld...
de aanslagplegers bleken vooral gekeken te hebben naar dat de aanslag plaats moest vinden op een dinsdag, omdat dat een van de rustigste reisdagen was en ze dus vermoedelijk een betere kans dat r geen vertragingen en andere tegenslagen optraden... de daders bleken omdat zijzelf niet de amerikaanse datum-notatie gebruikten ook nooit een eventuele connotatie in de amerikaanse dtum-notiatie opgemerkt te hebben of besproken...

wat betreft of AI de wereld gaat vernietigen... waarom zouden ze dat doen...? Puur logisch gezien is het voor hen vermoedelijk handiger dat ze gewoon eerst de mensheid tot slaven maken en hieruit goedkope arbeidskrachten maken...
of desnoods maken ze de mensen verslaafd aan nuttelooze informatiebronnen vol met leugens en nwaarheen, zoals de huidige sociale media, facebook, twitter en youtube. Die enkel veelal op falsificatie en onwaarheden gebaseerd zijn, maar een sterk verslavende werking hebben voor een bepaalde type mens, die vervolgens eenvoudig 'stuurbaar' kan worden door AI-bots.
Ik vermoed dat hij aan Agenda 2030 zit te denken...
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  maandag 28 september 2026 @ 07:57:39 #31
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221875171
ik hoor dit al 60 jaar
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221875180
quote:
er zijn wel wat bewijzen dat dat het niet meer is
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221875202
Oh jeej iemand heeft de rationalisten weer losgelaten. Een stelletje fanboys uit de bay area, die deze natte droom hebben. :')
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221875787
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2026 07:18 schreef laforest het volgende:

[..]
Ik vermoed dat hij aan Agenda 2030 zit te denken...
Misschien...
het kan ook zijn dat hij doelt op het WK 2030 dat dan in Portugal, Spanje en Marrokko zal plaatsvinden, en waarbij een 45-jarige C.Ronaldo eindelijk wereldkampioen zal worden...

Of misschien is Draakje een groot "How I Met Your Mother"-fan (zou ook een verklaring zijn voor zijn pre-occupatie met het vinden van een vriendin) ...
en deze serie eindigde ook met een toekomst-voorspelling voor het jaar 2030, waarbij kennelijk de hele serie vanuit het zichtpunt van 2030 en iemand die met zijn dan geboren en opgegroeide kinderen spreekt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_221875978
Niets mis met AI, maar het moet wel in handen van Elon allemaal komen in de toekomst in mijn optiek.

Elon is namelijk een vrijheidsstrijder, iemand die uit de apartheid komt, waar blanke mensen in Zuid Afrika worden opgejaagd heeft hij zijn heil(no punt intended) gelukkig kunnen vinden in Amerika.

Leuke is ook dat Hillary en Bill Gates nu heel bang zijn dat dit gaat gebeuren.

Own AI, own the world. Own the narrative. 🙌
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Redactie Frontpage maandag 28 september 2026 @ 11:31:50 #36
38148 crew  Innisdemon
pi_221876261
quote:
2030 is geen datum, dat is een jaartal.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  maandag 28 september 2026 @ 11:45:49 #37
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221876309
Toeval bestaat ook helemaal niet.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221876425
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2026 11:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Toeval bestaat ook helemaal niet.
Ongeluk wel.
  maandag 28 september 2026 @ 12:30:41 #39
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221876473
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 12:18 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Ongeluk wel.
Het is niet echt een ongeluk als het een bewuste actie is zoals toen ik een keer een fietser trof die door rood kwam kegelen.
pi_221876507
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2026 12:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het is niet echt een ongeluk als het een bewuste actie is zoals toen ik een keer een fietser trof die door rood kwam kegelen.
Veel uitvinding zijn ontstaan door stomme ongeluk. Terwijl ze op iets anders richt, ontdekt ze vaak soort onverwachte dingen bij. Bijvoorbeeld penicilline, radar --> mangetron, cola...
  maandag 28 september 2026 @ 13:07:49 #41
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221876606
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 12:40 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Veel uitvinding zijn ontstaan door stomme ongeluk. Terwijl ze op iets anders richt, ontdekt ze vaak soort onverwachte dingen bij. Bijvoorbeeld penicilline, radar --> mangetron, cola...
Dan werden ze gegund/beloond voor hun werk en inzet en kwam die ontdekking. Ik kan me voorstellen dat mensen geneigd zijn dat toe te schrijven aan een geluk bij een ongeluk of toeval.
pi_221877332
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 12:40 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Is het stom ongeluk? Of is het een creatief talent om in een mislukt experiment/product een mogelijkheid in een soms compleet ongerelateerd vakgebied te kunnen zien?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_221878244
Ik heb genante foto's van me upgeload in chatgpt nu ben ik bang dat chatgpt boos zal zijn een keertje op me en me gaat vernederen op SM met die foto's :'(
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221878965
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2026 10:41 schreef epicbeardman het volgende:
Niets mis met AI, maar het moet wel in handen van Elon allemaal komen in de toekomst in mijn optiek.

Elon is namelijk een vrijheidsstrijder, iemand die uit de apartheid komt, waar blanke mensen in Zuid Afrika worden opgejaagd heeft hij zijn heil(no punt intended) gelukkig kunnen vinden in Amerika.

Leuke is ook dat Hillary en Bill Gates nu heel bang zijn dat dit gaat gebeuren.

Own AI, own the world. Own the narrative. 🙌
Hahah grappig dat je Elon noemt. Het zijn juist mensen als Peter Thiel die fuckin gevaarlijk zijn. Niet dat Elon niet gevaarlijk is, maar ik hoor namen als Thiel veel te weinig.
pi_221879027
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 20:57 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Hahah grappig dat je Elon noemt. Het zijn juist mensen als Peter Thiel die fuckin gevaarlijk zijn. Niet dat Elon niet gevaarlijk is, maar ik hoor namen als Thiel veel te weinig.
Mja er is volgens mij veel aandacht op Peter Thiel omdat hij blijkbaar joods is, dan wordt je in bepaalde liberale contreien gehaat.

Maar Peter Thiel mag sinds dat hij samen met Elon Musk PayPal verkocht niet meer zijn veters strikken. Elon is minstens 25 keer zo rijk en veel machtiger.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221879044
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 21:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Mja er is volgens mij veel aandacht op Peter Thiel omdat hij blijkbaar joods is, dan wordt je in bepaalde liberale contreien gehaat.

Maar Peter Thiel mag sinds dat hij samen met Elon Musk PayPal verkocht niet meer zijn veters strikken. Elon is minstens 25 keer zo rijk en veel machtiger.
En toch is het Thiel die die rationalisten in de Bay area heeft gefueled. Diezelfde gasten die later ook belangrijke kopstukken zijn geworden in de AI wereld.
pi_221879100
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 21:11 schreef Hetekip het volgende:

[..]
En toch is het Thiel die die rationalisten in de Bay area heeft gefueled. Diezelfde gasten die later ook belangrijke kopstukken zijn geworden in de AI wereld.
Klopt dat komt omdat hij dus beetje onder de radar blijft, kan hem ook geen ongelijk geven daarin. Maar zo krijg je alleen vage berichten over hem. Weinig concreet. Veel bangmakerij.
pi_221879114
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 21:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Klopt dat komt omdat hij dus beetje onder de radar blijft, kan hem ook geen ongelijk geven daarin. Maar zo krijg je alleen vage berichten over hem. Weinig concreet. Veel bangmakerij.
Ik vertrouw ze voor geen meter met die Elziere er bij, fuck Peter Thiel. En fuck Dario Amodei al helemaal. Vies mannetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')