Wel benieuwd of Turkije mee gaat doen als onderdeel van de Navo.quote:
Vechten voor Nederlandquote:Op zondag 13 september 2026 17:41 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Nee, Radicaal rechts zegt voor nederland te strijden. Maar nu een land echt nederland bedreigt. dan moeten we ineens indimmen.
dit hebben natuurlijk eerder gezien, dat de meest nationalistische partij zich direct aan de vijand verkocht.
niks nieuws,
Ik schrik wel van de ontzettende lafheid en haat voor eigen land in Nl.quote:Op zondag 13 september 2026 17:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Vechten voor NederlandJe bent echt een debiel als je wil gaan vechten voor wat rijkelui. Dat heeft niks met links/rechts te maken. In de hoofdstad praten ze niet eens Nederlands meer. Laat die Russen dat maar overnemen.
Ik ben fysiek niet de allersterkste en een echt all-out oorlogsgebied lijkt me vrij onprettig.quote:
FPV drone operatorquote:Op zondag 13 september 2026 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben fysiek niet de allersterkste en een echt all-out oorlogsgebied lijkt me vrij onprettig.
Ik ben wel bereid om bijvoorbeeld iets op het gebied van digitale veiligheid te doen.
Dat klinkt altijd stoer vanuit je toetsenbord.quote:Op zondag 13 september 2026 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik schrik wel van de ontzettende lafheid en haat voor eigen land in Nl.
Hoe kun je er zo instaan?
Ik zou vechten alsof mijn leven er afhangt.
Perfect voor de eerste linie.quote:Op zondag 13 september 2026 18:09 schreef Harvest89 het volgende:
Ik word psychologisch afgekeurd.
Weet ik zeker. Jeugdtrauma's door meppende vader.
quote:Op zondag 13 september 2026 17:55 schreef DobbyDobby het volgende:
In de hoofdstad praten ze niet eens Nederlands meer.
Operation Human Shield. Commander Harvest reporting in.quote:
het land is verkocht aan buitenstaandersquote:Op zondag 13 september 2026 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Whatever makes you sleep at nightquote:Op zondag 13 september 2026 16:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Men wil vooral een andere koers oa van onze regering tov Israel. Dus daar is dan potentieel ruimte om wat te bereiken omdat er allerlei banden mee bestaan.
Demonstreren tegen de Taliban heeft dan weer nul zin aangezien die toch overal op de blacklist staan.
Dat krijg je als de overheid jarenlang roept dat we een Europa zijn. Dat iedereen welkom is en grenzen niet nodig zijn. Als normen en waarden achteruitgaan. Wat is er dan nog echt Nederlands, waarom zal je daarvoor gaan vechten? Als land hebben ze een soort zelfhaat gecreëerd. Zeker een D66 is daar heel goed in. Helemaal goed, maar verwacht niet dat mensen dan daarvoor gaan vechten. Lig je straks in de loopgraven met mensen die niet eens Nederlands kunnen spreken. In steden praten we bij winkels en de horeca niet eens Nederlands meer. En zo zijn er nog wel meer factoren natuurlijk. Wel respect voor lui die uit zichzelf zouden vechten hoor.quote:Op zondag 13 september 2026 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar demonstraties dus mij zal het helemaal aan mijn hol roesten of die activisten door de juiste hoepeltjes springen.quote:Op zondag 13 september 2026 18:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Whatever makes you sleep at night
Aan de ene kant klagen over mensen die Nederland zouden haten en migranten die de taal niet spreken. Maar dan wel je snor drukken als we aangevallen zouden worden en zelf ergens de asielzoeker gaan zijn.quote:Op zondag 13 september 2026 18:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat krijg je als de overheid jarenlang roept dat we een Europa zijn. Dat iedereen welkom is en grenzen niet nodig zijn. Als normen en waarden achteruitgaan. Wat is er dan nog echt Nederlands, waarom zal je daarvoor gaan vechten? Als land hebben ze een soort zelfhaat gecreëerd. Zeker een D66 is daar heel goed in. Helemaal goed, maar verwacht niet dat mensen dan daarvoor gaan vechten. Lig je straks in de loopgraven met mensen die niet eens Nederlands kunnen spreken. In steden praten we bij winkels en de horeca niet eens Nederlands meer. En zo zijn er nog wel meer factoren natuurlijk. Wel respect voor lui die uit zichzelf zouden vechten hoor.
Stukje ongegeneerde hypocrisie en onvervalste lafbekkerij.quote:Op zondag 13 september 2026 18:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Aan de ene kant klagen over mensen die Nederland zouden haten en migranten die de taal niet spreken. Maar dan wel je snor drukken als we aangevallen zouden worden en zelf ergens de asielzoeker gaan zijn.
Only op Fok.
Klopt. Dit is gewoon een vassal state van de VS.quote:Op zondag 13 september 2026 18:13 schreef alternatif het volgende:
[..]
het land is verkocht aan buitenstaanders
waarom zou je als nederlander voor je ''eigen land'' vechten
als blanke nederlander wordt verzocht je aan te sluiten achteraan de rij
Nog even en dan moeten ze medailles op zijn gezicht plakken.quote:Op zondag 13 september 2026 18:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Als iemand met zeer brede ervaring in de strategische en tactische aspecten van oorlogsvoering (van Red Alert tot Arma, van Warno tot Rome Total War, van Hearts of Iron tot Civ) stel ik mijn expertise indien noodzakelijk ter beschikking, maar ik wil dan wel mogen rondwandelen met een paar kilo aan medailles.
[ afbeelding ]
Ik was dienstplichtige en heb officiers opleiding gedaan, omdat ik toen overtuigd was dat dit het juiste was om te doen voor het land.quote:Op zondag 13 september 2026 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit voel ik helemaal niet zo.quote:Op zondag 13 september 2026 18:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat krijg je als de overheid jarenlang roept dat we een Europa zijn. Dat iedereen welkom is en grenzen niet nodig zijn. Als normen en waarden achteruitgaan. Wat is er dan nog echt Nederlands, waarom zal je daarvoor gaan vechten? Als land hebben ze een soort zelfhaat gecreëerd. Zeker een D66 is daar heel goed in. Helemaal goed, maar verwacht niet dat mensen dan daarvoor gaan vechten. Lig je straks in de loopgraven met mensen die niet eens Nederlands kunnen spreken. In steden praten we bij winkels en de horeca niet eens Nederlands meer. En zo zijn er nog wel meer factoren natuurlijk. Wel respect voor lui die uit zichzelf zouden vechten hoor.
Ook echt gewoon op de broek verder gaanquote:Op zondag 13 september 2026 18:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Als iemand met zeer brede ervaring in de strategische en tactische aspecten van oorlogsvoering (van Red Alert tot Arma, van Warno tot Rome Total War, van Hearts of Iron tot Civ) stel ik mijn expertise indien noodzakelijk ter beschikking, maar ik wil dan wel mogen rondwandelen met een paar kilo aan medailles.
[ afbeelding ]
Welk jaar heb jij in het Nederlands leger gediend?quote:Op zondag 13 september 2026 18:50 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik was dienstplichtige en heb officiers opleiding gedaan, omdat ik toen overtuigd was dat dit het juiste was om te doen voor het land.
Als ik het nu zou moeten overdoen, dan zou ik wrs weigeren, omdat het leger oneigenlijk wordt ingezet.
Ik denk daarbij aan buitenlandse missies zoals Afghanistan waar zij als een soort opbouw-werker moeten optreden of het gebrek aan mandaat in Screbreniza (een fax sturen naar den Haag voor luchtsteun, uren vergaderen en niets krijgen)
Vroeger was het eenvoudig; de Rus moest in de Nood-Duitse laagvlakte tegengehouden worden (zo bleek na inzage in geheime stukken)
Nu is het volslagen onduidelijk waar je ingezet wordt: Oekraine, Iran, Falklands ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |