Vraag me af of er dan wel genoeg celruimte is. Hoor en zie van veel jongeren dat ze zeggen, bekijk het maar.quote:
Ben er ook bang voor. Heb ook de vrees dat er veel over zullen lopen om zo hun hachje te redden.quote:Op zondag 13 september 2026 16:46 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De volgende oorlog in Europa zal een TOTALE oorlog worden, dwz. er is geen onderscheid tussen burgers of militairen. Dat zag je al in WO2 en ook in de Oekraine oorlog.
Het is dus niet relevant of je wel of niet bereid bent om te vechten, je zult wel moeten
Iedereen mag de asielzoeker uithangen, zolang je de overheid geen cent kost.quote:Op zondag 13 september 2026 16:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso, als het om henzelf gaat mogen ze ineens wel de asielzoeker uithangen.
wel grappig dat radicaal rechts de mond wordt gesnoerd maar als er gevochten moet worden...quote:Op zondag 13 september 2026 13:48 schreef Hexagon het volgende:
Wel grappig dat het hier vol zit met radicaal rdchtse figuren die overal tetteren over trots zijn op je land. Maar die hier hun snor willen drukken als er gevichten moet worden.
Natuurlijk is die er wel genoeg. Dan gaan standaarden gewoon naar beneden en staat het er zo.quote:Op zondag 13 september 2026 16:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vraag me af of er dan wel genoeg celruimte is. Hoor en zie van veel jongeren dat ze zeggen, bekijk het maar.
Toch jammer dat jij ook steeds verder die fuik in rolt dat alles wat het "establishment" doet per definitie fout is met allerlei aannames en halve waarheden.quote:Op zondag 13 september 2026 17:03 schreef capricia het volgende:
Krijgen we zeker ook geen verkiezingen meer? Als we in "een staat van oorlog' zijn met Rusland.
En forum wordt verboden. De SP misschien ook wel.
Of je nou links of rechts bent. Bij een mobilisatie moet je gewoon komen.quote:Op zondag 13 september 2026 17:18 schreef alternatif het volgende:
[..]
wel grappig dat radicaal rechts de mond wordt gesnoerd maar als er gevochten moet worden...
waarom zou je als radicaal rechts je leven wagen voor extreem links
ik ga naar turkije doei hoorquote:Op zondag 13 september 2026 17:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of je nou links of rechts bent. Bij een mobilisatie moet je gewoon komen.
En kom je niet opdagen komen ze je wel halen.quote:Op zondag 13 september 2026 17:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of je nou links of rechts bent. Bij een mobilisatie moet je gewoon komen.
is niet zo gek tochquote:Op zondag 13 september 2026 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch jammer dat jij ook steeds verder die fuik in rolt dat alles wat het "establishment" doet per definitie fout is met allerlei aannames en halve waarheden.
Gewoon zorgen dat je weg bent voordat ze zijn binnengevallen. Niet wachten tot je niet meer weg kan.quote:Op zondag 13 september 2026 17:28 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En kom je niet opdagen komen ze je wel halen.
En eenmaal aan het front ga je wel vechten, want de andere partij wil jou doden, dus kun je hen beter voor zijn.
ik vecht alleen achter mijn voordeurquote:Op zondag 13 september 2026 17:28 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En kom je niet opdagen komen ze je wel halen.
En eenmaal aan het front ga je wel vechten, want de andere partij wil jou doden, dus kun je hen beter voor zijn.
Je begint nu al. Mensen verdacht maken.quote:Op zondag 13 september 2026 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch jammer dat jij ook steeds verder die fuik in rolt dat alles wat het "establishment" doet per definitie fout is met allerlei aannames en halve waarheden.
Ik ben niet het establishmentquote:Op zondag 13 september 2026 17:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Je begint nu al. Mensen verdacht maken.
Mwah, liever onder Russisch bewind leven, dan 2 meter onder de grond liggen.quote:Op zondag 13 september 2026 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de Russen hier binnen vallen hoop ik dat ze mij als eerste door mijn kop schieten overigens.
Neem er dan tenminste een paar mee..quote:Op zondag 13 september 2026 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de Russen hier binnen vallen hoop ik dat ze mij als eerste door mijn kop schieten overigens.
Waarom kerel?quote:Op zondag 13 september 2026 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Igor en Yuri, melden bij de receptie"quote:Op zondag 13 september 2026 17:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Neem er dan tenminste een paar mee..
Nee, Radicaal rechts zegt voor nederland te strijden. Maar nu een land echt nederland bedreigt. dan moeten we ineens indimmen.quote:Op zondag 13 september 2026 17:18 schreef alternatif het volgende:
[..]
wel grappig dat radicaal rechts de mond wordt gesnoerd maar als er gevochten moet worden...
waarom zou je als radicaal rechts je leven wagen voor extreem links
Omdat ik niet graag in de stress en druk van een serieus oorlogsgebied zou willen leven. Dan ben ik liever gelijk dood.quote:
Daar denken de meeste arme drommels aan het front anders over als je ziet hoe ze POV drones met open armen verwelkomen soms.quote:Op zondag 13 september 2026 17:36 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Mwah, liever onder Russisch bewind leven, dan 2 meter onder de grond liggen.
Ik ook niet hoor, maar wat ik zeg, ben er dan direct vandoor. Gaat gelukkig toch nooit gebeuren, maar stel dat.quote:Op zondag 13 september 2026 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik niet graag in de stress en druk van een serieus oorlogsgebied zou willen leven. Dan ben ik liever gelijk dood.
Sjezus wat een instelling.quote:Op zondag 13 september 2026 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik niet graag in de stress en druk van een serieus oorlogsgebied zou willen leven. Dan ben ik liever gelijk dood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |