Uitkeringen behalve voor zwaar lichamelijk gehandicapten vervallen en worden omgezet in soldij na aanmelding bij de kazerne.quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:39 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Ik heb een uitkering en derhalve niet beschikbaar
Ja zo gaan die dingen.quote:Op zondag 13 september 2026 14:05 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Uitkeringen behalve voor zwaar lichamelijk gehandicapten vervallen en worden omgezet in soldij na aanmelding bij de kazerne.
Linkse mensen niet?quote:Op zondag 13 september 2026 13:48 schreef Hexagon het volgende:
Wel grappig dat het hier vol zit met radicaal rdchtse figuren die overal tetteren over trots zijn op je land. Maar die hier hun snor willen drukken als er gevichten moet worden.
Waarschijnlijk eerder dan tegen de Russen in Oekraïnequote:Op zondag 13 september 2026 13:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Onder de jongeren club van PRO zouden ze hier direct voor stemmen hoor.
Alle dieren zijn gelijk maar sommige dieren zijn meer gelijk?quote:Op zondag 13 september 2026 15:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vast wel maar, van die rechtse patriotten hier mag je meer verwachten.
Nee hoor. Bij een mobilisatie mogen ze allemaal komen of anders zwaait er wat.quote:Op zondag 13 september 2026 15:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Alle dieren zijn gelijk maar sommige dieren zijn meer gelijk?
Vraag me dat ook af wanneer men tegen Israel demonstreert omdat oorlog voeren zo erg is maar ik zie geen demonstraties tegen de oorlog in Oekraïne, of de oorlogen van IS in Afrika. Je zou toch van linkse deugmensen meer verwachten, toch? Waar is jouw morele verontwaardiging daar?quote:Op zondag 13 september 2026 15:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij een mobilisatie mogen ze allemaal komen of anders zwaait er wat.
Je hebt een EU vlag in je user icon, maar vind je niet dat Europa op militair gebied onafhankelijk moet zijn van de VS?quote:Op zondag 13 september 2026 15:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij een mobilisatie mogen ze allemaal komen of anders zwaait er wat.
Aangezien het weinig zin heeft te demonstreren om iets waar de regering het toch wel met je eens is.quote:Op zondag 13 september 2026 15:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Vraag me dat ook af wanneer men tegen Israel demonstreert omdat oorlog voeren zo erg is maar ik zie geen demonstraties tegen de oorlog in Oekraïne, of de oorlogen van IS in Afrika. Je zou toch van linkse deugmensen meer verwachten, toch? Waar is jouw morele verontwaardiging daar?
Ja dat vind ik welquote:Op zondag 13 september 2026 15:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je hebt een EU vlag in je user icon, maar vind je niet dat Europa op militair gebied onafhankelijk moet zijn van de VS?
Wat doen we met de neo-marxisten die hun snor drukken en zelfs met de vijand heulen?quote:Op zondag 13 september 2026 13:48 schreef Hexagon het volgende:
Wel grappig dat het hier vol zit met radicaal rdchtse figuren die overal tetteren over trots zijn op je land. Maar die hier hun snor willen drukken als er gevichten moet worden.
Hetzelfdequote:Op zondag 13 september 2026 15:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wat doen we met de neo-marxisten die hun snor drukken en zelfs met de vijand heulen?
Je draaitquote:Op zondag 13 september 2026 15:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Aangezien het weinig zin heeft te demonstreren om iets waar de regering het toch wel met je eens is.
Mijn leven riskeren omdat wereld'leiders' ruzie maken, en uit naam van het 'koningshuis'? Nog in geen miljoen jaar.quote:Op zondag 13 september 2026 13:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als ze me mobiliseren ga ik vechten. Jij ook denk ik.
Lafheid gaat je niet redden. Als autocraten het overnemen word je net zo hard het leger ingemept.quote:Op zondag 13 september 2026 16:05 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Mijn leven riskeren omdat wereld'leiders' ruzie maken, en uit naam van het 'koningshuis'? Nog in geen miljoen jaar.
Gewoon op tijd een vliegticket boekenquote:Op zondag 13 september 2026 16:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lafheid gaat je niet redden. Als autocraten het overnemen word je net zo hard het leger ingemept.
En als nou op een kwade dag de Russen hier binnenstappen, wat dan?quote:Op zondag 13 september 2026 16:05 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Mijn leven riskeren omdat wereld'leiders' ruzie maken, en uit naam van het 'koningshuis'? Nog in geen miljoen jaar.
Dan volg ik het goede voorbeeld van het 'koningshuis' en zorg ik dus dat ik aan de andere kant van de oceaan zit.quote:Op zondag 13 september 2026 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En als nou op een kwade dag de Russen hier binnenstappen, wat dan?
Hoop je dan dat er dan wel iemand bereid is om jouw hachje te redden of pak je zelf de wapens op, of ga je met je kont omhoog klaar liggen voor Pjotr en hoop je dat het maar even pijn doet?
Naar Pluto?quote:Op zondag 13 september 2026 16:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Gewoon op tijd een vliegticket boeken
Daar is het precies zo.quote:Op zondag 13 september 2026 16:11 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dan volg ik het goede voorbeeld van het 'koningshuis' en zorg ik dus dat ik aan de andere kant van de oceaan zit.
In een oorlog komen ze je gewoon halen.quote:Op zondag 13 september 2026 16:05 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Daar weet de ICE wel raad mee.quote:Op zondag 13 september 2026 16:11 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dan volg ik het goede voorbeeld van het 'koningshuis' en zorg ik dus dat ik aan de andere kant van de oceaan zit.
Men wil vooral een andere koers oa van onze regering tov Israel. Dus daar is dan potentieel ruimte om wat te bereiken omdat er allerlei banden mee bestaan.quote:Op zondag 13 september 2026 16:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Men demonstreert tegen Israel, niet tegen NL regering.
Daar kan ook de pleuris uitbreken.quote:Op zondag 13 september 2026 16:11 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Goed voorbeeld doet volgen.quote:Op zondag 13 september 2026 16:11 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Sowieso, als het om henzelf gaat mogen ze ineens wel de asielzoeker uithangen.quote:Op zondag 13 september 2026 16:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar kan ook de pleuris uitbreken.
Als het hier oorlog wordt dan zal het in Spanje niet anders zijn.quote:Op zondag 13 september 2026 16:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Goed voorbeeld doet volgen.
Lekker naar Spanje ofzo.
Als, maar de kans dat ze jou gaan mobiliseren lijkt me erg klein.quote:Op zondag 13 september 2026 13:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als ze me mobiliseren ga ik vechten. Jij ook denk ik.
43 dus het kan nog als ze heel wanhopig zijn.quote:Op zondag 13 september 2026 16:23 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Als, maar de kans dat ze jou gaan mobiliseren lijkt me erg klein.
Ik denk dat je de 45 reeds gepasseerd bent, volgens mij post je hier al vanaf Big Brother '99/'00.
Argentinië is ook mooi.quote:Op zondag 13 september 2026 16:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als het hier oorlog wordt dan zal het in Spanje niet anders zijn.
De naam is veranderd naar, NICE.quote:Op zondag 13 september 2026 16:19 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zit ICE nu ook al in Zuid-Amerika? Da's nieuw.
Ik zie Spanje niet snel participeren in de huidige bekende conflicten en brandhaarden.quote:Op zondag 13 september 2026 16:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als het hier oorlog wordt dan zal het in Spanje niet anders zijn.
Het gaat om dat Rusland hier zou aanvallen. Dan vallen ze Spanje ook aan.quote:Op zondag 13 september 2026 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie Spanje niet snel participeren in de huidige bekende conflicten en brandhaarden.
Ik vraag me altijd af wat mensen gaan doen die niet willen vechten als dat nodig is en ze kunnen niet wegkomen.quote:Op zondag 13 september 2026 16:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso, als het om henzelf gaat mogen ze ineens wel de asielzoeker uithangen.
Die gaan de gevangenis in.quote:Op zondag 13 september 2026 16:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat mensen gaan doen die niet willen vechten als dat nodig is en ze kunnen niet wegkomen.
zitten ze even in de gevangenis en dan zijn ze weer vrijquote:
De volgende oorlog in Europa zal een TOTALE oorlog worden, dwz. er is geen onderscheid tussen burgers of militairen. Dat zag je al in WO2 en ook in de Oekraine oorlog.quote:Op zondag 13 september 2026 16:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat mensen gaan doen die niet willen vechten als dat nodig is en ze kunnen niet wegkomen.
Dat geldt alleen voor de armen.quote:
Mogelijk wel. Maar hier zitten niet "De Rijken".quote:Op zondag 13 september 2026 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de armen.
De rijken zijn wel weg. Of hebben een ander excuus. Zo gaat het altijd.
Er is in de oorlog ook behoefte aan mensen achter het front, ziekenhuizen, brandweer, politie, wapen productiequote:
In de gevangenis zullen ze wel aan het werk gezet worden ja.quote:Op zondag 13 september 2026 16:48 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Er is in de oorlog ook behoefte aan mensen achter het front, ziekenhuizen, brandweer, politie, wapen productie
besturen van drones etc etc, In een totale oorlog zal iedereen moeten bijdragen.
(tenzij er atoomwapens worden ingezet, dan is het snel afgelopen)
Vraag me af of er dan wel genoeg celruimte is. Hoor en zie van veel jongeren dat ze zeggen, bekijk het maar.quote:
Ben er ook bang voor. Heb ook de vrees dat er veel over zullen lopen om zo hun hachje te redden.quote:Op zondag 13 september 2026 16:46 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De volgende oorlog in Europa zal een TOTALE oorlog worden, dwz. er is geen onderscheid tussen burgers of militairen. Dat zag je al in WO2 en ook in de Oekraine oorlog.
Het is dus niet relevant of je wel of niet bereid bent om te vechten, je zult wel moeten
Iedereen mag de asielzoeker uithangen, zolang je de overheid geen cent kost.quote:Op zondag 13 september 2026 16:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso, als het om henzelf gaat mogen ze ineens wel de asielzoeker uithangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |