Ik heb vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer eens sokken aangedaan, ik had me toch een partij koude voetenquote:Op donderdag 17 september 2026 22:09 schreef MissHobje het volgende:
Vond het vandaag erg fris met die 17.4 graden brr en ook bizar..bij mij viel erg veel regen en in Zeist helemaal niet veel..toch invloed van die snelweg ertussen ( a28)![]()
Het is trouwens meestal andersom..De Bilt is vele malen droger dan Zeist.
Hier is de temperatuur in de woonkamer sochtends gezakt naar 27C nadat het vrijwel stabiel op 29.5 zat iedere ochtend gedurende de zomer.quote:Op vrijdag 18 september 2026 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer eens sokken aangedaan, ik had me toch een partij koude voeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door kree op 18-09-2026 10:54:54 ]Do what you love, love what you do!
26 graden binnen?quote:Op vrijdag 18 september 2026 02:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Its raining cats and dogs, als je dit letterlijk zou nemen....
De eerste 2mm is alweer binnen
[ afbeelding ]
Volgende week ook. Machtig mooiquote:
Vandaag is wel stukken beterquote:Op donderdag 17 september 2026 21:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Droog en met 20 graden een meer dan prima temperatuur. Wat jammer van de weinige zon, maar dit was veel beter weer om iets in te ondernemen dan 30 graden (met zon).
Dus ja, gewoon prima weer.
De Limburgse woestijn keeps on giving.quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
![]()
![]()
boffen dit vooruitzicht
Volgende week fraai nazomerweer
Volgende week zwaait hogedruk de scepter. Het hoog trekt via onze omgeving en de Noordzee naar het noordoosten; tijdens de tweede helft van de week volgen van het zuidwesten uit nieuwe hogedrukimpulsen.
Dat betekent voor ons land droog en rustig weer met meer zonneschijn, maar in de nacht en ochtend ook stijgende mistkansen. De temperatuur loopt op naar waarden boven 20 graden: in het oosten/zuiden zijn soms maxima rond 25 graden mogelijk. Een nazomers weertype dus.
Met stijgende mistkansen en dat kan hardnekkig zijn in dit jaarseizoen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
![]()
![]()
boffen dit vooruitzicht
Volgende week fraai nazomerweer
Volgende week zwaait hogedruk de scepter. Het hoog trekt via onze omgeving en de Noordzee naar het noordoosten; tijdens de tweede helft van de week volgen van het zuidwesten uit nieuwe hogedrukimpulsen.
Dat betekent voor ons land droog en rustig weer met meer zonneschijn, maar in de nacht en ochtend ook stijgende mistkansen. De temperatuur loopt op naar waarden boven 20 graden: in het oosten/zuiden zijn soms maxima rond 25 graden mogelijk. Een nazomers weertype dus.
Niks mis mee. September tot nu toe prima maand wel.quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:14 schreef 12Beaufort het volgende:
En ondertussen is deze maand bijna 2.5 graden warmer dan normaal.
[ afbeelding ]
Nah, in de middag komt ie er dan nog wel door eind septemberquote:Op vrijdag 18 september 2026 13:12 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Met stijgende mistkansen en dat kan hardnekkig zijn in dit jaarseizoen.
Of niet. We gaan het zien..quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nah, in de middag komt ie er dan nog wel door eind september
Iets meer zon en 6 graden erbij! Akkoordquote:Op vrijdag 18 september 2026 17:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zoals vandaag is zou de zomer moeten zijn
Nouja, vooruit. Deal. Blijven we in ieder geval ver weg van de dertigersquote:Op vrijdag 18 september 2026 17:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Iets meer zon en 6 graden erbij! Akkoord
Mood in Nederland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mood in Nederland.Die moskeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |