Idd. Geen overdreven warmte meer volgens de pluim. Het wordt wel een stuk droger door een hogedrukgebied.quote:Op donderdag 17 september 2026 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
De echte warmte draait een beetje om ons heen via het UK lijkt het. Daar tot wel 25 graden en hier moeten we het doen met 20 als maxima.
Week lang 20-22 graden in het oosten en zuiden is ook wel gewoon prima. Ook wel boffen. Zonnig, droog en aangenaamquote:Op donderdag 17 september 2026 16:38 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Idd. Geen overdreven warmte meer volgens de pluim. Het wordt wel een stuk droger door een hogedrukgebied.
[ afbeelding ]
Vrij weinig zon gezien en aan de frisse kant. Prima zeker niet. Lage standaard heb jijquote:
Wateroverlast-meldingen zullen vast ook snel volgen!quote:Op donderdag 17 september 2026 17:24 schreef Stephan5 het volgende:
Wolkbreuk-pit vol over Haarlem! Zo hoort het dus.. Wat een water. :![]()
Cijfer volgt later..
Sowieso hogedruk is perfect. De temperatuur maakt me dan nog weinig uit.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Week lang 20-22 graden in het oosten en zuiden is ook wel gewoon prima. Ook wel boffen. Zonnig, droog en aangenaam
Al ligt die in de winter vaak verkeerd. #nordseesuppequote:Op donderdag 17 september 2026 20:05 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Sowieso hogedruk is perfect. De temperatuur maakt me dan nog weinig uit.
Droog en met 20 graden een meer dan prima temperatuur. Wat jammer van de weinige zon, maar dit was veel beter weer om iets in te ondernemen dan 30 graden (met zon).quote:Op donderdag 17 september 2026 17:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vrij weinig zon gezien en aan de frisse kant. Prima zeker niet. Lage standaard heb jij
Het gebeurd niet vaak dat ik 10mm+ mag noteren.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:14 schreef 12Beaufort het volgende:
13.5 mm hier. Valt mee.
Korte maar stevige buitjes.
En de temperatuur is flink gezakt. Nog geen 13 graden hier.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het gebeurd niet vaak dat ik 10mm+ mag noteren.
Vorige maand de 20ste had ik een 13,2mm, 31ste 10,4mm.
Deze maand de 8ste 19,8mm, en vandaag 12,2mm is er weer een dag die genoteerd mag worden.
Maandtotaal 34,2mm tot nu toe.
Vanavond na zonsondergang klaarde het hier trouwens wel helemaal op met mooie kleuren in de lucht
Zeist heeft wel een betere Petanque-verenigingquote:Op donderdag 17 september 2026 22:09 schreef MissHobje het volgende:
Vond het vandaag erg fris met die 17.4 graden brr en ook bizar..bij mij viel erg veel regen en in Zeist helemaal niet veel..toch invloed van die snelweg ertussen ( a28)![]()
Het is trouwens meestal andersom..De Bilt is vele malen droger dan Zeist.
Geen ideequote:Op donderdag 17 september 2026 22:54 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Zeist heeft wel een betere Petanque-vereniging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |