Vandaag was verre van lekker bij mij helaas. Hopelijk morgen beter.quote:Op zaterdag 19 september 2026 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk wat er aan komt. Vandaag ook lekker trouwens. Als je eenmaal buiten bent is het veel beter dan het er van binnen uit uit ziet. Heerlijk dat het steeds 20+ blijft. Ik kan daar wel aan wennen. Sterker nog, ik ben er helemaal aan gewend.
Hier ook niet, te warmquote:Op zaterdag 19 september 2026 19:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vandaag was verre van lekker bij mij helaas. Hopelijk morgen beter.
We krijgen schijnbaar nog een nazomer of oudewijvenzomer, tegenwoordig noemen ze het geloof ik een indian summer.quote:
Over een paar dagen is +25 al een dagrecord.quote:Op zaterdag 19 september 2026 20:52 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
We krijgen schijnbaar nog een nazomer of oudewijvenzomer, tegenwoordig noemen ze het geloof ik een indian summer.
Dit is toch mooi in deze tijd?! Aangenaam en genietenquote:Op zaterdag 19 september 2026 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Ja godverdomme.
Vooruitzichten lange termijn
zaterdag 26 september tot en met zaterdag 03 oktober
Een grote kans (80%) op een overwegend droog weertype bij temperaturen die ruim boven het langjarig gemiddelde liggen.
Nee, zó geen zin in "temperaturen die ruim boven het langjarig gemiddelde liggen", alwéérquote:Op zaterdag 19 september 2026 22:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit is toch mooi in deze tijd?! Aangenaam en genieten
Veel wind, kan beter.quote:Op zondag 20 september 2026 11:10 schreef MissHobje het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag, de zon schijnt vol, genieten!
Allemaal verzopen 😱quote:Op zondag 20 september 2026 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil even bekend hebben in dit topic dat het al de hele ochtend kutweer is in Limboland en dat de Limbolanders zelf verdacht stil zijn.
Kutweer is achter de rug, dat hadden we van juni t/m augustus. Vandaag is zoveel beter dan die hitte.quote:Op zondag 20 september 2026 12:38 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Allemaal verzopen 😱
De Limbabwenese Zondvloed 😱
En de Ark van Wim kon niet op tijd van Rotterdam naar Limbabwe varen
Prima maand zelfs.quote:
@wim ehh ik bedoel @Geschiedkundige kom hem maar even inkoppen...quote:Op zondag 20 september 2026 14:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Nu al een half jaar geen lange broek meer aan gehad
Boeiend. Jij zit toch alleen maar binnen.quote:Op zondag 20 september 2026 15:20 schreef PzKpfw het volgende:
Wederom een potentieel hele mooie dag verpest door die alsmaar aanwezige klotenwind
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 20 september 2026 15:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boeiend. Jij zit toch alleen maar binnen.
Al meer dan mijn halve leven niet.* Een lange broek in Nederland is zwaar overbodig. Hetzelfde geldt voor een jas natuurlijk.quote:Op zondag 20 september 2026 15:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
@:Wim ehh ik bedoel @:geschiedkundige kom hem maar even inkoppen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |