Nee, een kwestie van "wat 'progressieven' (quote:Op vrijdag 11 september 2026 19:46 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ow maar dan is het dus een kwestie van : "Een beter gebruik van de bestaande woonruimte bij anderen"
Op een enkele reis eigen land? Eens.quote:Op zaterdag 12 september 2026 11:32 schreef QAnonn het volgende:
asielzoekers moeten voorrang krijgen.
https://www.skiresort.nl/skigebieden/oekraine/quote:Op zaterdag 12 september 2026 11:34 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Op een enkele reis eigen land? Eens.
Dat zou inderdaad de deal voor hem compleet kunnen maken, met de nadruk op 'kunnen' uiteraard!quote:Op zaterdag 12 september 2026 11:30 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel heel selectief zijn aan wie je verhuurt.
Ik zou dan kiezen voor een vrouw uit de Filipijnen etc. die bereid is jou dan 24/7 te verzorgen tegen een klein bedrag met gratis kost en inwoning
Dan zijn alle Oekraïners een goede start. M.u.v. de mannen aangezien die daar meteen tegen hun wil in de gehaktmolen in worden gestuurd.quote:Op zaterdag 12 september 2026 11:36 schreef QAnonn het volgende:
[..]
https://www.skiresort.nl/skigebieden/oekraine/
Dat kan AI netjes omzeilen voor jequote:Op zaterdag 12 september 2026 11:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Weet ook dat je toestemming nodig hebt van de hypotheekverstrekker! Verhuren zonder toestemming kan een directe beëindiging van de overeenkomst betekenen en als je de openstaande schuld dan niet kunt aftikken betekent dit een gedwongen verkoop.
Het zijn arbeidsmigranten in spe die genoeg geld hadden om de overtocht te betalenquote:Op zaterdag 12 september 2026 11:32 schreef QAnonn het volgende:
asielzoekers moeten voorrang krijgen.
En niet een asielzoeker met tenminste goede papieren en idem intenties?quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:36 schreef alternatif het volgende:
een mooie schone ukrainse mag bij mij kamer huren
NEENquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:57 schreef Scjvb het volgende:
[..]
En niet een asielzoeker met tenminste goede papieren en idem intenties?
en hoe gaat ze dat betalen dan??quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:36 schreef alternatif het volgende:
een mooie schone ukrainse mag bij mij kamer huren
keiharde euro'squote:Op zaterdag 12 september 2026 14:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en hoe gaat ze dat betalen dan??
Waar lees je dit?quote:Op vrijdag 11 september 2026 18:10 schreef Kottnauer het volgende:
De boeren worden al van hun eigen land gejaagd.
Nu begint men ook aan het eigendomsrecht van huizenbezitters te morrelen.
Alles wordt te grabbel gegooid om de ongewenste immigratie maar te blijven faciliteren.
Je hoeft niet een kamer te verhuren , maar voor ouderen kan een plus een wel drie of vier zijnquote:Op vrijdag 11 september 2026 18:10 schreef Kottnauer het volgende:
De boeren worden al van hun eigen land gejaagd.
Nu begint men ook aan het eigendomsrecht van huizenbezitters te morrelen.
Ik heb dat toen alleen woonde in een rijtjeshuis wel overwogen om een kamer voor een student te verhuren. Maar vanwege dat ik niet wist hoe lang ik er zelf nog zou wonen heb ik er nooit werk van gemaakt. Maar was lekker bijverdienen geweest.quote:Op vrijdag 11 september 2026 18:21 schreef quo_ het volgende:
Vier op de tien, is dit De Speld wellicht?
Kan me er niks bij voorstellen dat mensen hun eigen besloten omgeving willen opgeven door een wildvreemde in huis te halen.
Sommigen zijn hier zo wappie dat ze overal complotten bij bedenken.quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Je hoeft niet een kamer te verhuren , maar voor ouderen kan een plus een wel drie of vier zijn
Nooit van de glijdende schaal gehoord?quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar lees je dit?
Men wil kamers verhuren makkelijker maken. Dus al die onzin kan naar BNW.
Nee dat zijn gewoon verzinseltjes om te kunnen zeuren om het zeuren.quote:Op zaterdag 12 september 2026 16:19 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Nooit van de glijdende schaal gehoord?
Nu is het nog het verhuren makkelijker maken.
Daarna volgt een extra belasting voor huizenbezitters die dat niet doen.
En vervolgens wordt het verplicht gesteld.
ik verhuur nietquote:Op zaterdag 12 september 2026 16:11 schreef probeer het volgende:
En zou ook daadwerkelijk 4 op de 10 huiseigenaren geschikt zijn, als goede verhuurder?
Wanneer ben je geschikt als verhuurder ??quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik verhuur niet
ik ben ook niet geschikt, ongeschikt dus wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |