Met een perfecte loting zou het toch 1-4 en 2-3 moeten zijn ?quote:Op woensdag 9 september 2026 22:26 schreef Szura het volgende:
Gauff met de break in de derde set, als ze wint krijgen we 1-3 4-2 in de halve finales. Hoe lang moet dat geleden zijn bij de vrouwen.
1 en 2 kunnen niet bij elkaar in dezelfde helft, maar of 3 bij 1 of bij 2 komt wordt wel geloot toch?quote:Op woensdag 9 september 2026 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een perfecte loting zou het toch 1-4 en 2-3 moeten zijn ?
Ja, jouw gedachtesquote:Op woensdag 9 september 2026 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een perfecte loting zou het toch 1-4 en 2-3 moeten zijn ?
Dus iets klopt er dan niet
Volgens mij was dat ook apart ... maar heel lang geleden dat ik een toernooi gespeeld hebquote:Op woensdag 9 september 2026 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1 en 2 kunnen niet bij elkaar in dezelfde helft, maar of 3 bij 1 of bij 2 komt wordt wel geloot toch?
Bij tennis staan alleen 1 en 2 vast qua plek in het schema ja en wordt er verder geloot voor nummer 3/4, 5/6 enzovoort of ze bovenin of onderin het schema terechtkomen.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1 en 2 kunnen niet bij elkaar in dezelfde helft, maar of 3 bij 1 of bij 2 komt wordt wel geloot toch?
Met al zulke lange partijen die geweest zijn, was dat ook al niet meer realistischquote:Op woensdag 9 september 2026 22:53 schreef TjjWester het volgende:
Beide heren partijen zijn in hetzelfde stadion dus 01:30 kunnen we vergeten.
KENNERSPUBLIEKquote:Op woensdag 9 september 2026 20:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Met hoop de nacht in, en dan wakker worden met 6-2 7-6 6-2 oid
Dit was echt heel teleurstellend, al had hij nog een setpoint in de 2e set. Had er ook niet veel van verwacht overigens, maar toch hoop je dat hij meer kan en er in ieder geval een spannende of goede wedstrijd van kan maken. Beide kwartfinales waren heel oninteressant. Droevig..quote:
Nee, doe maar Zverev-Tiafoe danquote:Op woensdag 9 september 2026 23:22 schreef TjjWester het volgende:
Ik ben niet echt hypet voor Zverev-shelton als finale
Ja helaas.quote:
SOW KOEKOEK tijdreizigerquote:Op dinsdag 8 september 2026 11:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nu gaan we allemaal stiekem hoop hebben en wordt hij in straight sets (onnodig, met veel onnodige fouten) van de baan geveegd.
Ik heb er niks van gezien. Ik had het wel gehoopt maar niet verwacht.quote:Op donderdag 10 september 2026 08:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit was echt heel teleurstellend, al had hij nog een setpoint in de 2e set. Had er ook niet veel van verwacht overigens, maar toch hoop je dat hij meer kan en er in ieder geval een spannende of goede wedstrijd van kan maken. Beide kwartfinales waren heel oninteressant. Droevig..
Na de 1e 2 kwartfinales lag de lat ook wel heel erg hoogquote:Op donderdag 10 september 2026 08:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit was echt heel teleurstellend, al had hij nog een setpoint in de 2e set. Had er ook niet veel van verwacht overigens, maar toch hoop je dat hij meer kan en er in ieder geval een spannende of goede wedstrijd van kan maken. Beide kwartfinales waren heel oninteressant. Droevig..
Nee, na zijn slechte partij tegen Gea had ik er ook geen vertrouwen meer in. Maar had wel gehoopt dat hij een betere partij zou hebben gespeeld en meer weerstand geboden zou hebben. Zverev was namelijk ook zeer matig.quote:Op donderdag 10 september 2026 10:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na de 1e 2 kwartfinales lag de lat ook wel heel erg hoog
Matig of James Wade achtig? Hij sukkelt gewoon op zijn gemakje naar de finale.quote:Op donderdag 10 september 2026 14:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, na zijn slechte partij tegen Gea had ik er ook geen vertrouwen meer in. Maar had wel gehoopt dat hij een betere partij zou hebben gespeeld en meer weerstand geboden zou hebben. Zverev was namelijk ook zeer matig.
Ja, dat is ergens wel waar. James Wade achtig...quote:Op donderdag 10 september 2026 16:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Matig of James Wade achtig? Hij sukkelt gewoon op zijn gemakje naar de finale.
De eerste twee wedstrijden waren puur energie verspilling maar daarna ging het goed genoeg.
https://www.nu.nl/tennis/(...)-niet-echt-voor.htmlquote:Botic van de Zandschulp was na zijn nederlaag in de kwartfinales van de US Open verbaasd over het spel van Alexander Zverev. De dertigjarige Nederlander vond dat zijn tegenstander "passief" speelde.
"Ik speelde voor het eerst tegen hem. Hij is een heel grote jongen en serveert ongelooflijk hard, maar ik moet zeggen dat hij in de rally's best wel passief speelde", zei Van de Zandschulp na de kwartfinale tegen de NOS.
"Ik moest heel vaak naar die bal toe. Hij ging er niet echt voor. Dat verbaasde me bijna een beetje, waardoor ik af en toe te traag bij de bal was."
Waarschijnlijk waren Ray en Boot gewoon al blij met de kwartfinales en hebben een feestje gevierd en niet meer naar Sacha gekeken.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/tennis/(...)-niet-echt-voor.html
Opvallend om de kwartfinale van een Grand Slam in te gaan zonder te weten hoe je tegenstander speelt
Je hoeft geen recente wedstrijden te kijken om dit te weten toch?quote:Op donderdag 10 september 2026 22:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren Ray en Boot gewoon al blij met de kwartfinales en hebben een feestje gevierd en niet meer naar Sacha gekeken.
Ja passief spelen is zijn hele dingquote:Op donderdag 10 september 2026 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoeft geen recente wedstrijden te kijken om dit te weten toch?
Denk je dat beter tiafoe-shelton beter is?quote:Op vrijdag 11 september 2026 18:19 schreef mitt het volgende:
Helaas (en logisch) is Zverev - Khachanov de middagwedstrijd.
Sowieso twee leukere spelers om naar te kijken. Verwacht gezien 9/11 wel een goede sfeer ook.quote:Op vrijdag 11 september 2026 19:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Denk je dat beter tiafoe-shelton beter is?
Wotquote:Op vrijdag 11 september 2026 20:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Sowieso twee leukere spelers om naar te kijken. Verwacht gezien 9/11 wel een goede sfeer ook.
Ja het is Murica he. Twee Amerikanen in de halve finale. Daar gaat wel wat gebeuren.quote:
Niet de finale om voor wakker te blijven, vrees ik.quote:Op zaterdag 12 september 2026 09:43 schreef Alpha0 het volgende:
Finale is dus Shelton - Zverev. Helaas voor Shelton is de H2H 5-0 in het voordeel van Zverev.
Lig jij om 20:00 uur al te slapen?quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:30 schreef mitt het volgende:
[..]
Niet de finale om voor wakker te blijven, vrees ik.
Dat dachten we ook bij Tiafoe - Medvedev. Die gekke amerikanen in hun eigen land/stad. Shelton is dit toernooi erg sterk vergeet niet dat hij Alcaraz verslagen heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2026 09:43 schreef Alpha0 het volgende:
Finale is dus Shelton - Zverev. Helaas voor Shelton is de H2H 5-0 in het voordeel van Zverev.
Oh huh voor mijn gevoel begonnen de finales altijd later.quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Lig jij om 20:00 uur al te slapen?
quote:Op zondag 13 september 2026 00:37 schreef RipCity het volgende:
Is die sabalenka sympathiek? want zo komt ze niet over in de wedstrijd
Neequote:Op zondag 13 september 2026 00:37 schreef RipCity het volgende:
Op mij komt ze heel sympathiek over in interviews. Maar gewoon een winnaar die niet te genieten is als ze verliest.quote:Op zondag 13 september 2026 00:37 schreef RipCity het volgende:
Ja inderdaad, in interviews komt ze vaak heel sympathiek over. Op de baan is het vreselijk inderdaad. Elke bal die ze mist is klagen en zeuren, en lijkt het alsof ze in huilen uit kan barsten. Maar goed, dat is vooral op zichzelf.quote:Op zondag 13 september 2026 09:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op mij komt ze heel sympathiek over in interviews. Maar gewoon een winnaar die niet te genieten is als ze verliest.
Frank de Boer werd ziedend op zijn zoontje als hij verloor met Memory.
Ja beetje zoals Andy Murray. Buiten de baan relaxte vent, op de baan vaak vreselijk om naar te kijkenquote:Op zondag 13 september 2026 09:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja inderdaad, in interviews komt ze vaak heel sympathiek over. Op de baan is het vreselijk inderdaad. Elke bal die ze mist is klagen en zeuren, en lijkt het alsof ze in huilen uit kan barsten. Maar goed, dat is vooral op zichzelf.
Vervelend monster.quote:Op zondag 13 september 2026 00:37 schreef RipCity het volgende:
Oooooh jawel.Droomfinale.quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:30 schreef mitt het volgende:
[..]
Niet de finale om voor wakker te blijven, vrees ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zverev staat bekend als de dropshot killer,met zijn lange lijf en armen.quote:
Fluitend naar nummer 2.quote:Op zondag 13 september 2026 22:06 schreef Szura het volgende:
Dit is wel ijzersterk van de vrouwenmepper
Alleen als hij beter in het vakje gaat slaanquote:
Zverev doet de juiste dingen op de juiste momenten. Verder speelt hij geen interessant tennis.quote:Op zondag 13 september 2026 22:50 schreef Szura het volgende:
Shelton zit er wel dicht op deze set, maar net als je denkt dat hij iets kan klaarspelen in een return game komt Zverev met fantastische services of passings
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |