Mondje gesnoerd #neverindoubtquote:Op zondag 6 september 2026 08:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk nou maar niet te ver vooruit…. voor je het weet heeft hij weer torren in z’n hoofd.
quote:Op dinsdag 8 september 2026 08:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Laatste keer Nederlander in de KF was Botic, 2021? En laatste keer niet-Botic?
Sjeng Schalkenquote:Op dinsdag 8 september 2026 08:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Laatste keer Nederlander in de KF was Botic, 2021? En laatste keer niet-Botic?
Bij Schalken denk ik vooral aan de kwartfinale tegen Hewitt op Wimbledon die hij had kunnen winnen.. en waar hij dan ook serieuze kans maakte op de titel. Maar dat zal niet de laatste keer zijn geweest, die haalde wel de vaker de kwartfinale. In dezelfde periode Krajicek ook nog, finaleplaats van Verkerk uiteraard. Goede tijden welquote:
Dit was een Martin Verkerk-achtige overwinningquote:
Champagne, blik hoeren, taart. Lekker man.quote:Op dinsdag 8 september 2026 10:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Sow, prestatie hoor.
Denk dat er voldoende plezier was op het bondskantoor vannacht!
Sjeng heeft een prima carrière en resultaten gehad, met de tekortkomingen die hij had (vrouwenservice, open ruggetje)quote:
Eens.quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nu gaan we allemaal stiekem hoop hebben en wordt hij in straight sets (onnodig, met veel onnodige fouten) van de baan geveegd.
Dit patroon kennen we inmiddels.
quote:Op dinsdag 8 september 2026 10:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Sow, prestatie hoor.
Denk dat er voldoende plezier was op het bondskantoor vannacht!
Als die wedstrijd tegen Federer in 2003 niet een dag verplaatst was had Federer meen ik een WO moeten geven. Wie weet wat hij dan had kunnen bereikenquote:Op dinsdag 8 september 2026 11:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Sjeng heeft een prima carrière en resultaten gehad, met de tekortkomingen die hij had (vrouwenservice, open ruggetje)
Ik heb nu juist minder hoop gekregen voor zijn partij tegen Zverev. Zo'n zware en grotendeels slechte wedstrijd tegen Gea spelen geeft nou niet echt veel hoop voor een kwartfinale tegen de grote Zverev.quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nu gaan we allemaal stiekem hoop hebben en wordt hij in straight sets (onnodig, met veel onnodige fouten) van de baan geveegd.
Dit patroon kennen we inmiddels.
Vulturefoequote:Op dinsdag 8 september 2026 22:21 schreef GwaiLow het volgende:
Big Foe heeft weinig kans tegen Michelsen.
Daar komt Tiafoe opeens opzetten. Michelsen leek plots bij 2-0 5-4 + break voorsprong last te krijgen van zenuwen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 22:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vulturefoe
Altijd een kutje als het erop aan komt
DIEP IN DE NACHT GENOTquote:
5 van de 6 zouden een enorme verrassing zijn.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:37 schreef mitt het volgende:
US Open gaat gewonnen door;
Zverev
Botic
Khachanov
Blockx
Tiafoe
Shelton
In welke zin?quote:Op woensdag 9 september 2026 09:57 schreef Marcoss het volgende:
Krijgen Roddick en Del Potro dan toch eindelijk een opvolger?
Botox een GSquote:Op woensdag 9 september 2026 10:27 schreef Tim86 het volgende:
Beetje speculeren, maar na de exit van Alcaraz is er ineens veel meer druk bij Zverev, dus laten we zien of Boticgod daar gebruik van kan maken
Zou niet voor het eerst zijn dat hij daar aan onderdoor gaat.
Roddick als laatste Amerikaanse winnaar van een GS (in 2003) en Del Potro als laatste niet-Europese winnaar van een GS (in 2009)quote:
Of juist minder, hij gaat nu fluitend naar de finale.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:27 schreef Tim86 het volgende:
Beetje speculeren, maar na de exit van Alcaraz is er ineens veel meer druk bij Zverev, dus laten we zien of Boticgod daar gebruik van kan maken
Zou niet voor het eerst zijn dat hij daar aan onderdoor gaat.
Met die matige tegenstanders had Zverev dan juist weer veel moeite dit toernooiquote:Op woensdag 9 september 2026 11:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Of juist minder, hij gaat nu fluitend naar de finale.
Eigenlijk is er geen enkele serieuze tegenstander meer.
Ah check. 17 jaar sinds een niet-Europese GS winnaar is bizar.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Roddick als laatste Amerikaanse winnaar van een GS (in 2003) en Del Potro als laatste niet-Europese winnaar van een GS (in 2009)
01:30, te zien op HBO (met sport) of Eurosport. Arthur Ashe Stadium.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:34 schreef Dazalbest1 het volgende:
Waar en hoelaat Botic?
Ik las ergens 17.00 maar volgens mij klopt het niet met de planning
Thanks zie het nu ook net. Wat een klote tijd. Gelukkig dat ik mijn HBO niet heb aangepastquote:Op woensdag 9 september 2026 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
01:30, te zien op HBO (met sport) of Eurosport. Arthur Ashe Stadium.
Met hoop de nacht in, en dan wakker worden met 6-2 7-6 6-2 oidquote:
Optimist!quote:Op woensdag 9 september 2026 20:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Met hoop de nacht in, en dan wakker worden met 6-2 7-6 6-2 oid
Ik zocht het van de week op en las 17:30 dus ikquote:Op woensdag 9 september 2026 16:34 schreef Dazalbest1 het volgende:
Waar en hoelaat Botic?
Ik las ergens 17.00 maar volgens mij klopt het niet met de planning
Oh never mind. 1.30 vannacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |