Ja, dat is ergens wel waar. James Wade achtig...quote:Op donderdag 10 september 2026 16:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Matig of James Wade achtig? Hij sukkelt gewoon op zijn gemakje naar de finale.
De eerste twee wedstrijden waren puur energie verspilling maar daarna ging het goed genoeg.
https://www.nu.nl/tennis/(...)-niet-echt-voor.htmlquote:Botic van de Zandschulp was na zijn nederlaag in de kwartfinales van de US Open verbaasd over het spel van Alexander Zverev. De dertigjarige Nederlander vond dat zijn tegenstander "passief" speelde.
"Ik speelde voor het eerst tegen hem. Hij is een heel grote jongen en serveert ongelooflijk hard, maar ik moet zeggen dat hij in de rally's best wel passief speelde", zei Van de Zandschulp na de kwartfinale tegen de NOS.
"Ik moest heel vaak naar die bal toe. Hij ging er niet echt voor. Dat verbaasde me bijna een beetje, waardoor ik af en toe te traag bij de bal was."
Waarschijnlijk waren Ray en Boot gewoon al blij met de kwartfinales en hebben een feestje gevierd en niet meer naar Sacha gekeken.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/tennis/(...)-niet-echt-voor.html
Opvallend om de kwartfinale van een Grand Slam in te gaan zonder te weten hoe je tegenstander speelt
Je hoeft geen recente wedstrijden te kijken om dit te weten toch?quote:Op donderdag 10 september 2026 22:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren Ray en Boot gewoon al blij met de kwartfinales en hebben een feestje gevierd en niet meer naar Sacha gekeken.
Ja passief spelen is zijn hele dingquote:Op donderdag 10 september 2026 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoeft geen recente wedstrijden te kijken om dit te weten toch?
Denk je dat beter tiafoe-shelton beter is?quote:Op vrijdag 11 september 2026 18:19 schreef mitt het volgende:
Helaas (en logisch) is Zverev - Khachanov de middagwedstrijd.
Sowieso twee leukere spelers om naar te kijken. Verwacht gezien 9/11 wel een goede sfeer ook.quote:Op vrijdag 11 september 2026 19:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Denk je dat beter tiafoe-shelton beter is?
Wotquote:Op vrijdag 11 september 2026 20:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Sowieso twee leukere spelers om naar te kijken. Verwacht gezien 9/11 wel een goede sfeer ook.
Ja het is Murica he. Twee Amerikanen in de halve finale. Daar gaat wel wat gebeuren.quote:
Niet de finale om voor wakker te blijven, vrees ik.quote:Op zaterdag 12 september 2026 09:43 schreef Alpha0 het volgende:
Finale is dus Shelton - Zverev. Helaas voor Shelton is de H2H 5-0 in het voordeel van Zverev.
Lig jij om 20:00 uur al te slapen?quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:30 schreef mitt het volgende:
[..]
Niet de finale om voor wakker te blijven, vrees ik.
Dat dachten we ook bij Tiafoe - Medvedev. Die gekke amerikanen in hun eigen land/stad. Shelton is dit toernooi erg sterk vergeet niet dat hij Alcaraz verslagen heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2026 09:43 schreef Alpha0 het volgende:
Finale is dus Shelton - Zverev. Helaas voor Shelton is de H2H 5-0 in het voordeel van Zverev.
Oh huh voor mijn gevoel begonnen de finales altijd later.quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Lig jij om 20:00 uur al te slapen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |