Bij Ajax of niet, hij is overal een dwaas op het veld. Blij dat hij weg is.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Weghorst is al jarenlang de weg kwijt, geloof of niet, maar valt verder niemand lastig met deze act dus boeien.
Mikeytt is ineens van de EO.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:19 schreef Regilio_ het volgende:
De Nederlandse media![]()
Probeer er maar om te lachen![]()
Ligt er denk ik een beetje aan, types als Roelvink wel. Maar die krijgen dan ook dezelfde kritiek als Wegaids.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:23 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
En de Allah-bidders zijn geen neppe acts wil je dus zeggen?
Got it, Allah-bidders met een kleurtje wel, bekeerde pipo's nietquote:Op woensdag 9 september 2026 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er denk ik een beetje aan, types als Roelvink wel. Maar die krijgen dan ook dezelfde kritiek als Wegaids.
Wanneer je een religekkie uit gaat hangen vanwege narcistische doeleinden en/of voor eigen gewin vinden mensen daar wat van, ja. Dat jij daar een kleurdingetje van wil maken, kan.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:36 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Got it, Allah-bidders met een kleurtje wel, bekeerde pipo's niet
Het was gewoon bijzonder dat je Roelvink, de witte bekeerde moslim, als voorbeeld nam uit duizenden voorbeelden. Je had ook Kanye West kunnen pakken. Of zelfs Mike Tyson. Maar nee, Roelvink, die, ook al is hij bekeerd, de laatste jaren een vrij rustig bestaan aan het leiden is. Waarom koos je hem eigenlijk?quote:Op woensdag 9 september 2026 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer je een religekkie uit gaat hangen vanwege narcistische doeleinden en/of voor eigen gewin vinden mensen daar wat van, ja. Dat jij daar een kleurdingetje van wil maken, kan.
Ik lees alleen wat op mijn Google News komt. Elke dag een verrassing welke media erop staan.quote:
Geen idee joh, eerste vrij recente voorbeeld vermoed ik aangezien hij vorige week nog in het nieuws was. Blijkbaar denk jij voornamelijk in kleurtjes en hokjes, lijkt me erg vervelend.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:41 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het was gewoon bijzonder dat je Roelvink, de witte bekeerde moslim, als voorbeeld nam uit duizenden voorbeelden. Je had ook Kanye West kunnen pakken. Of zelfs Mike Tyson. Maar nee, Roelvink, die, ook al is hij bekeerd, de laatste jaren een vrij rustig bestaan aan het leiden is. Waarom koos je hem eigenlijk?
De ironie is dat jij het punt juist nogal mist.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee joh, eerste vrij recente voorbeeld vermoed ik aangezien hij vorige week nog in het nieuws was. Blijkbaar denk jij voornamelijk in kleurtjes en hokjes, lijkt me erg vervelend.
TS mist vooral het punt lijkt me.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De ironie is dat jij het punt juist nogal mist.
Hij is gewoon een krankzinnige op aandachtsbeluste totaalidioot. En daar past deze tijdelijke godsdienstwaanzin prima bij.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
TS mist vooral het punt lijkt me.
Weghorst krijgt geen bakken aan kritiek over zich heen omdat hij gelovig is.
Ja, maar dat is omdat zijn vriendin al heel lang geleden is opgedroogd van hem (en geef haar eens ongelijk...).quote:Op woensdag 9 september 2026 09:58 schreef Mubassie het volgende:
Als een paar moslims bij Hofmann in de voortuin komen bidden staat ie zich waarschijnlijk af te trekken.
Is dat niet gewoon onzekerheid omdat hij niet echt een idee heeft wie hij zelf is? Dat soort mensen zijn altijd makkelijk beinvloedbaar.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is gewoon een krankzinnige op aandachtsbeluste totaalidioot. En daar past deze tijdelijke godsdienstwaanzin prima bij.
Over een paar weken voelt hij zich toch beter bij de Islam en laat hij zich bekeren, of hij richt zich ineens volledig op een stichting om zwerfpuppies in Almelo te redden.
Hij verzint altijd wel weer iets anders om de firma Wout in de spotlights te zetten.
Wat kan mij dat nou schelen. Een verrekte koekwaus is het.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon onzekerheid omdat hij niet echt een idee heeft wie hij zelf is? Dat soort mensen zijn altijd makkelijk beinvloedbaar.
Altijd leuk als fokkers praten over vrouwen.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat zijn vriendin al heel lang geleden is opgedroogd van hem (en geef haar eens ongelijk...).
Dat mag niet van jouw religie?quote:Op woensdag 9 september 2026 13:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Altijd leuk als fokkers praten over vrouwen.
Stukje projectie waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 september 2026 13:35 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nee maar fokkers staan niet echt bekend om hun succes bij vrouwen
Ik kan niet zoveel met vooroordelen. En volgens mij hebben de meesten hier gewoon een relatie.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:35 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nee maar fokkers staan niet echt bekend om hun succes bij vrouwen
Excuses, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen zoals Epicbeardman die duidelijk succes heeft bij vrouwen aan zijn posts te lezenquote:Op woensdag 9 september 2026 13:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Stukje projectie waarschijnlijk
Arie Boomsma is een baken van bescheidenheid vergeleken bij Circus Weghorst.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik heb maar even opgezocht wie en wat dit nou precies is (voetbal interesseert me verder weinig), maar dit typetje doet me vooral heel erg Arie Boomsma-achtig aan. Van die mensen die vooral zichzelf verheerlijken, met een sausje spiritualiteit eroverheen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |