abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221757141
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Zijn er nog mensen die Tim Hofman serieus nemen, ja?
@Pistolero

Maar dat was dan ook de grootste gek in het Feyenoord topic
  woensdag 9 september 2026 @ 11:22:03 #62
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221757188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:50 schreef Red_85 het volgende:
En over deze geloofsonzin op het veld kun je heel kort zijn:
[..]
Da's logisch.
Eén van de eerste dingen waar ik aan moest denken bij het lezen van dit topic. _O-
Voorheen Bargehassus.
pi_221757229
Waar je je druk over kan maken. Wout Weghorst is irritant en zijn gedweep met god is dat ook. Gedweep met de islam vind ik net zo irritant.

Maar dat neemt niet weg dat iedereen het recht heeft om het zo te voelen. You do you en ik doe gewoon even een eyeroll en ga verder met mijn leven.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221757234
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Zijn er nog mensen die Tim Hofman serieus nemen, ja?
Toegegeven, die jongen heeft een mooi business model gemaakt van het haten van blanke mensen. Idem met Schimmelpenninck.
pi_221757244
Geloof is het probleem niet. Het 'probleem' is het 'God in mijn broekzak' theologie. Heel veel narcistischer wordt het niet.

God, hij waarboven niets gedacht kan worden, houdt zich bezig met het feit dat jij tegen een bal aan kan trappen.
pi_221757265
@Mikeytt kijkt volgens mij nooit voetbal, want dan had hij geweten dat het niet ging om het feit dat Wout de gelovige act opvoert, maar meer om het feit dat dat gewoon een heel circus is voor zichzelf waardoor de tegenstanders tijd verliezen.

En los daarvan: niemand gelooft die jongen toch? Ik zie hem nog 'uitlopen' in zijn eentje na een wedstrijd in de stromende regen. Nog net geen Eye of the tiger uit de speakers. Even kijken of de camera's hem wel zien en ja hoor: daar gaat Wout.

Wout is een acteur geworden in zijn eigen leven. Of denk je echt dat hij thuis bij een succesvol moment ook op zijn knieën gaat zitten, naar boven kijkt en 3 kruisjes slaat? Natuurlij niet, want dan zijn er geen camera's bij.
pi_221757340
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:34 schreef Solispolar het volgende:
@:Mikeytt kijkt volgens mij nooit voetbal, want dan had hij geweten dat het niet ging om het feit dat Wout de gelovige act opvoert, maar meer om het feit dat dat gewoon een heel circus is voor zichzelf waardoor de tegenstanders tijd verliezen.

En los daarvan: niemand gelooft die jongen toch? Ik zie hem nog 'uitlopen' in zijn eentje na een wedstrijd in de stromende regen. Nog net geen Eye of the tiger uit de speakers. Even kijken of de camera's hem wel zien en ja hoor: daar gaat Wout.

Wout is een acteur geworden in zijn eigen leven. Of denk je echt dat hij thuis bij een succesvol moment ook op zijn knieën gaat zitten, naar boven kijkt en 3 kruisjes slaat? Natuurlij niet, want dan zijn er geen camera's bij.
Als ik het zo hoor wordt het tijd dat God deze Wout straft voor zijn hoogmoed.
  woensdag 9 september 2026 @ 11:52:01 #68
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221757390
Wout Weghorst is een beetje beinvloedbaar.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221757610
We hebben net een WK achter de rug met letterlijk meerdere openlijke bidsessies van Islamitische landen, spelers inclusief staf. Marokko deed dit ook na de gewonnen wedstrijd tegen Nederland. Egypte deed het, Algerije deed het, Jordanië deed het.

Ik heb deze critici daar niet over gehoord. Dit wekt dus de vraag op waarom de kritiek zich weer specifiek richt op iemand die Christelijk is. Die cultureel-religieuze zelfhaat in het Westen blijft bijzonder om te aanschouwen.
pi_221757618
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
We hebben net een WK achter de rug met letterlijk meerdere openlijke bidsessies van Islamitische landen, spelers inclusief staf. Marokko deed dit ook na de gewonnen wedstrijd tegen Nederland. Egypte deed het, Algerije deed het, Jordanië deed het.

Ik heb deze critici daar niet over gehoord. Dit wekt dus de vraag op waarom de kritiek zich weer specifiek richt op iemand die Christelijk is. Die cultureel-religieuze zelfhaat in het Westen blijft bijzonder om te aanschouwen.
Je mist het punt (weer) een beetje

Weghorst krijgt exact dezelfde kritiek als die Roelvink-mongool. Puur omdat het een neppe act is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221757626
Schimmelpenninck die andere beticht van een gebrek aan moraliteit. Mijn koffie vloog bijna mijn mond uit.
  woensdag 9 september 2026 @ 12:21:09 #72
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221757627
Weghorst is al jarenlang de weg kwijt, geloof of niet, maar valt verder niemand lastig met deze act dus boeien.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221757643
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Weghorst krijgt exact dezelfde kritiek als die Roelvink-momgool. Puur omdat het een neppe act is.
Dat is natuurlijk niet waar. De kritiek richt zich namelijk specifiek op het uit van het geloof, niet op de speler.
pi_221757648
Lekker boeiend wat wappie wout doet op het voetbalveld :') . Wat een gedoetjes allemaal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221757653
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Weghorst krijgt exact dezelfde kritiek als die Roelvink-mongool. Puur omdat het een neppe act is.
En de Allah-bidders zijn geen neppe acts wil je dus zeggen?
pi_221757674
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Weghorst is al jarenlang de weg kwijt, geloof of niet, maar valt verder niemand lastig met deze act dus boeien.
Bij Ajax of niet, hij is overal een dwaas op het veld. Blij dat hij weg is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Spellchecker woensdag 9 september 2026 @ 12:25:42 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221757680
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:19 schreef Regilio_ het volgende:
De Nederlandse media :')

Probeer er maar om te lachen :s)

Mikeytt is ineens van de EO.
pi_221757698
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:23 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
En de Allah-bidders zijn geen neppe acts wil je dus zeggen?
Ligt er denk ik een beetje aan, types als Roelvink wel. Maar die krijgen dan ook dezelfde kritiek als Wegaids.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221757762
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Ligt er denk ik een beetje aan, types als Roelvink wel. Maar die krijgen dan ook dezelfde kritiek als Wegaids.
Got it, Allah-bidders met een kleurtje wel, bekeerde pipo's niet
pi_221757772
quote:
6s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:36 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Got it, Allah-bidders met een kleurtje wel, bekeerde pipo's niet
Wanneer je een religekkie uit gaat hangen vanwege narcistische doeleinden en/of voor eigen gewin vinden mensen daar wat van, ja. Dat jij daar een kleurdingetje van wil maken, kan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221757807
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Wanneer je een religekkie uit gaat hangen vanwege narcistische doeleinden en/of voor eigen gewin vinden mensen daar wat van, ja. Dat jij daar een kleurdingetje van wil maken, kan.
Het was gewoon bijzonder dat je Roelvink, de witte bekeerde moslim, als voorbeeld nam uit duizenden voorbeelden. Je had ook Kanye West kunnen pakken. Of zelfs Mike Tyson. Maar nee, Roelvink, die, ook al is hij bekeerd, de laatste jaren een vrij rustig bestaan aan het leiden is. Waarom koos je hem eigenlijk?
  woensdag 9 september 2026 @ 12:42:49 #82
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221757814
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:25 schreef maily het volgende:

[..]
Mikeytt is ineens van de EO.
Ik lees alleen wat op mijn Google News komt. Elke dag een verrassing welke media erop staan.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
pi_221757831
quote:
6s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:41 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het was gewoon bijzonder dat je Roelvink, de witte bekeerde moslim, als voorbeeld nam uit duizenden voorbeelden. Je had ook Kanye West kunnen pakken. Of zelfs Mike Tyson. Maar nee, Roelvink, die, ook al is hij bekeerd, de laatste jaren een vrij rustig bestaan aan het leiden is. Waarom koos je hem eigenlijk?
Geen idee joh, eerste vrij recente voorbeeld vermoed ik aangezien hij vorige week nog in het nieuws was. Blijkbaar denk jij voornamelijk in kleurtjes en hokjes, lijkt me erg vervelend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221757844
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Geen idee joh, eerste vrij recente voorbeeld vermoed ik aangezien hij vorige week nog in het nieuws was. Blijkbaar denk jij voornamelijk in kleurtjes en hokjes, lijkt me erg vervelend.
De ironie is dat jij het punt juist nogal mist.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221757851
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:47 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
De ironie is dat jij het punt juist nogal mist.
TS mist vooral het punt lijkt me.

Weghorst krijgt geen bakken aan kritiek over zich heen omdat hij gelovig is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221757856
Is een artikel van voetbalzone tegenwoordig ook al nieuws?

Dit kan prima in VBL. Anders kan het neukertje van bn'er x ook prima in NWS ipv SHO.
pi_221757872
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:48 schreef Caland het volgende:

[..]
TS mist vooral het punt lijkt me.

Weghorst krijgt geen bakken aan kritiek over zich heen omdat hij gelovig is.
Hij is gewoon een krankzinnige op aandachtsbeluste totaalidioot. En daar past deze tijdelijke godsdienstwaanzin prima bij.

Over een paar weken voelt hij zich toch beter bij de Islam en laat hij zich bekeren, of hij richt zich ineens volledig op een stichting om zwerfpuppies in Almelo te redden.

Hij verzint altijd wel weer iets anders om de firma Wout in de spotlights te zetten.
pi_221757937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Geen idee joh,
Waarvan akte.
pi_221758103
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:58 schreef Mubassie het volgende:
Als een paar moslims bij Hofmann in de voortuin komen bidden staat ie zich waarschijnlijk af te trekken.
Ja, maar dat is omdat zijn vriendin al heel lang geleden is opgedroogd van hem (en geef haar eens ongelijk...).
  woensdag 9 september 2026 @ 13:23:56 #90
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221758104
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij is gewoon een krankzinnige op aandachtsbeluste totaalidioot. En daar past deze tijdelijke godsdienstwaanzin prima bij.

Over een paar weken voelt hij zich toch beter bij de Islam en laat hij zich bekeren, of hij richt zich ineens volledig op een stichting om zwerfpuppies in Almelo te redden.

Hij verzint altijd wel weer iets anders om de firma Wout in de spotlights te zetten.
Is dat niet gewoon onzekerheid omdat hij niet echt een idee heeft wie hij zelf is? Dat soort mensen zijn altijd makkelijk beinvloedbaar.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')