abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221757056
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Wout lijkt mij ook wel het type dat een eigen school gaat beginnen.
Wout’s holistische bijbelschool zien we van mijlenver aankomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221757058
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Wout lijkt mij ook wel het type dat een eigen school gaat beginnen.
Dat wou hij volgens mij ook echt.

https://voetbal.headliner(...)etbalverslaafd-19599
  woensdag 9 september 2026 @ 11:05:15 #53
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221757079
Heel apart dat er in een land met christelijke wortels meer acceptatie is voor de islam dan voor het christendom.

Sommige mensen pissen blijkbaar liever graag in hun eigen bed.
pi_221757093
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:05 schreef Tengano het volgende:
Heel apart dat er in een land met christelijke wortels meer acceptatie is voor de islam dan voor het christendom.

Sommige mensen pissen blijkbaar liever graag in hun eigen bed.
Er is vooral terecht geen acceptatie voor Wout Weghorst. Talloze andere Christelijke spelers die exact hetzelfde doen maar waarbij de schouders worden opgehaald
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221757100
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Er is vooral terecht geen acceptatie voor Wout Weghorst. Talloze andere Christelijke spelers die exact hetzelfde doen maar waarbij de schouders worden opgehaald
Dat denk ik ook. Behalve vanuit het oogpunt van Tim Hofman, maar daar noem je ook wel een van de grootste mongolen van deze eeuw.
pi_221757106
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:08 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Behalve vanuit het oogpunt van Tim Hofman, maar daar noem je ook wel een van de grootste mongolen van deze eeuw.
Zijn er nog mensen die Tim Hofman serieus nemen, ja?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221757110
Letterlijk Tim Hofman:

pi_221757120
Het is toch niet dat wedstrijden vanwege een geloof onderbroken worden of zo? Oh wacht, voor moslims die hun vasten niet tot de rust konden volhouden moest dat wel....
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 9 september 2026 @ 11:14:40 #59
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221757128
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:27 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend onder tijdrekken vallen.
Maar er zijn blijkbaar nog steeds geen werkbare kaders voor de scheidsrechters opgesteld dat die gewoon kunnen zeggen: "Hee joh, dit duurt nu meer dan een minuut, ik ga fluiten voor de aftrap." Zoals ik al zei: eens kijken hoe belangrijk die dansjes, halve ereparades en heilige hymnes dan zijn voor de heren profs.
pi_221757134
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:10 schreef RotatoR het volgende:
Letterlijk Tim Hofman:

[ afbeelding ]
"Can I suck your dick" was misschien passender geweest.
pi_221757141
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:09 schreef Caland het volgende:

[..]
@Pistolero

Maar dat was dan ook de grootste gek in het Feyenoord topic
  woensdag 9 september 2026 @ 11:22:03 #62
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221757188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 10:50 schreef Red_85 het volgende:
En over deze geloofsonzin op het veld kun je heel kort zijn:
[..]
Da's logisch.
Eén van de eerste dingen waar ik aan moest denken bij het lezen van dit topic. _O-
Voorheen Bargehassus.
pi_221757229
Waar je je druk over kan maken. Wout Weghorst is irritant en zijn gedweep met god is dat ook. Gedweep met de islam vind ik net zo irritant.

Maar dat neemt niet weg dat iedereen het recht heeft om het zo te voelen. You do you en ik doe gewoon even een eyeroll en ga verder met mijn leven.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221757234
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Toegegeven, die jongen heeft een mooi business model gemaakt van het haten van blanke mensen. Idem met Schimmelpenninck.
pi_221757244
Geloof is het probleem niet. Het 'probleem' is het 'God in mijn broekzak' theologie. Heel veel narcistischer wordt het niet.

God, hij waarboven niets gedacht kan worden, houdt zich bezig met het feit dat jij tegen een bal aan kan trappen.
pi_221757265
@Mikeytt kijkt volgens mij nooit voetbal, want dan had hij geweten dat het niet ging om het feit dat Wout de gelovige act opvoert, maar meer om het feit dat dat gewoon een heel circus is voor zichzelf waardoor de tegenstanders tijd verliezen.

En los daarvan: niemand gelooft die jongen toch? Ik zie hem nog 'uitlopen' in zijn eentje na een wedstrijd in de stromende regen. Nog net geen Eye of the tiger uit de speakers. Even kijken of de camera's hem wel zien en ja hoor: daar gaat Wout.

Wout is een acteur geworden in zijn eigen leven. Of denk je echt dat hij thuis bij een succesvol moment ook op zijn knieën gaat zitten, naar boven kijkt en 3 kruisjes slaat? Natuurlij niet, want dan zijn er geen camera's bij.
pi_221757340
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 11:34 schreef Solispolar het volgende:
@:Mikeytt kijkt volgens mij nooit voetbal, want dan had hij geweten dat het niet ging om het feit dat Wout de gelovige act opvoert, maar meer om het feit dat dat gewoon een heel circus is voor zichzelf waardoor de tegenstanders tijd verliezen.

En los daarvan: niemand gelooft die jongen toch? Ik zie hem nog 'uitlopen' in zijn eentje na een wedstrijd in de stromende regen. Nog net geen Eye of the tiger uit de speakers. Even kijken of de camera's hem wel zien en ja hoor: daar gaat Wout.

Wout is een acteur geworden in zijn eigen leven. Of denk je echt dat hij thuis bij een succesvol moment ook op zijn knieën gaat zitten, naar boven kijkt en 3 kruisjes slaat? Natuurlij niet, want dan zijn er geen camera's bij.
Als ik het zo hoor wordt het tijd dat God deze Wout straft voor zijn hoogmoed.
  woensdag 9 september 2026 @ 11:52:01 #68
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221757390
Wout Weghorst is een beetje beinvloedbaar.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221757610
We hebben net een WK achter de rug met letterlijk meerdere openlijke bidsessies van Islamitische landen, spelers inclusief staf. Marokko deed dit ook na de gewonnen wedstrijd tegen Nederland. Egypte deed het, Algerije deed het, Jordanië deed het.

Ik heb deze critici daar niet over gehoord. Dit wekt dus de vraag op waarom de kritiek zich weer specifiek richt op iemand die Christelijk is. Die cultureel-religieuze zelfhaat in het Westen blijft bijzonder om te aanschouwen.
pi_221757618
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
We hebben net een WK achter de rug met letterlijk meerdere openlijke bidsessies van Islamitische landen, spelers inclusief staf. Marokko deed dit ook na de gewonnen wedstrijd tegen Nederland. Egypte deed het, Algerije deed het, Jordanië deed het.

Ik heb deze critici daar niet over gehoord. Dit wekt dus de vraag op waarom de kritiek zich weer specifiek richt op iemand die Christelijk is. Die cultureel-religieuze zelfhaat in het Westen blijft bijzonder om te aanschouwen.
Je mist het punt (weer) een beetje

Weghorst krijgt exact dezelfde kritiek als die Roelvink-mongool. Puur omdat het een neppe act is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221757626
Schimmelpenninck die andere beticht van een gebrek aan moraliteit. Mijn koffie vloog bijna mijn mond uit.
  woensdag 9 september 2026 @ 12:21:09 #72
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221757627
Weghorst is al jarenlang de weg kwijt, geloof of niet, maar valt verder niemand lastig met deze act dus boeien.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221757643
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Weghorst krijgt exact dezelfde kritiek als die Roelvink-momgool. Puur omdat het een neppe act is.
Dat is natuurlijk niet waar. De kritiek richt zich namelijk specifiek op het uit van het geloof, niet op de speler.
pi_221757648
Lekker boeiend wat wappie wout doet op het voetbalveld :') . Wat een gedoetjes allemaal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221757653
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Weghorst krijgt exact dezelfde kritiek als die Roelvink-mongool. Puur omdat het een neppe act is.
En de Allah-bidders zijn geen neppe acts wil je dus zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')