Die grondstoffen, die nu helft minder productie kunnen leveren dan 5 jaar geleden?quote:Op maandag 7 september 2026 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
Bedenk wel dat de Russische munt ook gebacked wordt door alle grondstoffen en andere bodemschatten. USA staatspapier = papier, Russisch staatspapier = grondstoffen.
Hoewel papier natuurlijk ook een grondstof is..
reageerde ik op jou?quote:Op maandag 7 september 2026 12:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De USSR was in 91 (nagenoeg) een gesloten economie, er was geen sprake van een geldmarkt. Nu wel.
Anyway. Deze discussie is ook zinloos als je overal hap-snap wat argumenten zoekt waarvan jij vindt dat die passen bij jou eigen gewenste verhaal.
Ik steek er geen energie meer in. Hopelijk LXIV ook niet. Want het is verspilde energie.
Vaak worden andere meningen hier ook verdraaid of zo uitvergroot dat ze belachelijk lijken. Dat gebeurt telkens weer.quote:Op maandag 7 september 2026 12:08 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Je broek zakt echt af bij wat sommige hier uitkramen.
Is de Russische geldschepping relatief gezien groter dan die van de USA of van de EU (ik vraag dit voor een vriend)quote:Op maandag 7 september 2026 12:18 schreef ExTec het volgende:
Geldprinter gaat brrrrrt.
[ afbeelding ]
En itt wat de economisch matig onderlegden hier denkengaat dat geld niet naar het buiteland ofzo, omdat er zogenaamd zoveel vraag is naar roebels, waarom zou het ook, china neemt bv olie af in haar eigen valuta, niet in rus pleepapier,
Maar het gaat linea recta naar de overheid om de gaten in de begroting proberen te dichten.
[ afbeelding ]
Dat is omgerekend 11 miljard USD
En dat op een economie formaat Italie.
Maar gelukkig gaat het helemaal toppie economisch, in rus
Wat zegt chatgpt?quote:Op maandag 7 september 2026 12:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is de Russische geldschepping relatief gezien groter dan die van de USA of van de EU (ik vraag dit voor een vriend)
quote:Op maandag 7 september 2026 12:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat zegt chatgpt?
Het zal vooral om de steilheid van de grafiek gaan.
Dit zegt chatgpt:quote:Op maandag 7 september 2026 12:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat zegt chatgpt?
Het zal vooral om de steilheid van de grafiek gaan.
Knettergek, dat mens. Maarja, d66.quote:Op maandag 7 september 2026 12:48 schreef Since2003 het volgende:
Deze muts komt het even vertellen
[ x ]
Wel een leuke meidquote:Op maandag 7 september 2026 12:48 schreef Since2003 het volgende:
[ x ]
Zo praat je niet over vrouwen.quote:Op maandag 7 september 2026 12:50 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Knettergek, dat mens. Maarja, d66.
Is de Russische economie qua omvang echt vergelijkbaar met Italië?quote:Op maandag 7 september 2026 12:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is de Russische geldschepping relatief gezien groter dan die van de USA of van de EU (ik vraag dit voor een vriend)
quote:Kramatorsk. Russians dropped a bomb on passersby on the street. People were blown to pieces, their bodies lying on the sidewalk.
This is how Putin treats the residents of Donbas, whom he calls Russians and demands they hand over to him.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door sp3c op 07-09-2026 13:13:54 ]
Omdat we het haar niet kunnen aanrekenen. Gewoon een gans met leuk koppie die aan tafel zitquote:
Ze klinkt angstig.quote:Op maandag 7 september 2026 12:48 schreef Since2003 het volgende:
[ x ]
'Gans' ben ik met je eens. Maar verder zou ik niet weten waarom een vrouw anders behandeld/aangesproken moet worden dan een man.quote:Op maandag 7 september 2026 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat we het haar niet kunnen aanrekenen. Gewoon een gans met leuk koppie die aan tafel zit
Een intens domme kip met totale leegte in haar ogen. Misschien wel geschikt als moeder. Zie je vooral bij D66 heel vaak (eigenlijk altijd) dat er bewindslieden en kamerlieden zijn die geen enkel idee hebben waar ze mee bezig zijn.quote:Op maandag 7 september 2026 12:48 schreef Since2003 het volgende:
[ x ]
Ik overweeg d66 te gaan stemmen.quote:Op maandag 7 september 2026 12:48 schreef Since2003 het volgende:
[ x ]
Ze is al teruggeroepen en trekt haar opmerking in. Godzijdank.quote:Op maandag 7 september 2026 13:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een intens domme kip met totale leegte in haar ogen. Misschien wel geschikt als moeder. Zie je vooral bij D66 heel vaak (eigenlijk altijd) dat er bewindslieden en kamerlieden zijn die geen enkel idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Jij bent gewoon bang voor escalatie.quote:Op maandag 7 september 2026 13:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een intens domme kip met totale leegte in haar ogen. Misschien wel geschikt als moeder. Zie je vooral bij D66 heel vaak (eigenlijk altijd) dat er bewindslieden en kamerlieden zijn die geen enkel idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Er zijn maar weinig vrouwen die slagen in de politiek. Ja er zijn uitzonderingen. Maar op grote strategische posten kun je maar beter een man hebben.quote:Op maandag 7 september 2026 12:59 schreef PurifieR het volgende:
[..]
'Gans' ben ik met je eens. Maar verder zou ik niet weten waarom een vrouw anders behandeld/aangesproken moet worden dan een man.
Dus ik blijf bij mijn standpunt dat dit oorlogszuchtig mens knettergek is.
Vooral die van moeder. Daar blinken ze in uit.quote:Op maandag 7 september 2026 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
Dus ik blijf bij mijn standpunt dat dit oorlogszuchtig mens knettergek is.
Er zijn maar weinig vrouwen die slagen in de politiek. Ja er zijn uitzonderingen. Maar op grote strategische posten kun je maar beter een man hebben.
Sorry dat is mijn mening. Er zijn ook tal van andere posities waar vrouwen weer te prevaleren zijn bo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |