Zelenksy is de Churchill van 2026, Baudet de Mussert van 2026.quote:Op zondag 6 september 2026 11:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
En deze reactie verbaast me dan weer niets van de bedrijfspoedel van Zelensky.
quote:Op zondag 6 september 2026 11:54 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Zoals de Tweede Kamerfractie van FvD, die zelden aanwezig is bij debatten en wanneer aanwezig dronken en strak van de coke staan te bleren (Baudet), dronken worden opgepakt terwijl ze onderweg zijn naar de hoeren (Van Meijeren) of worden volgeblaft door een partijgenoot op kantoor (De Vos). Dit allemaal is te vinden in openbare bronnen.
quote:Op zondag 6 september 2026 11:55 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Zelenksy is de Churchill van 2026, Baudet de Mussert van 2026.
Ja leuke inhoud man.quote:
Dan wat?quote:Op zondag 6 september 2026 12:01 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Jouw tijd komt nog wel wanneer Poetin een Baltisch land aanvalt
Goh, misschien omdat je een UI hebt van Forum voor Doema.quote:Op zondag 6 september 2026 12:02 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dan wat?
En waar haal je de onzin vandaan dat ik pro-Putin zou zijn? Ik ben pro-niemand in dat conflict.
quote:Op zondag 6 september 2026 12:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Goh, misschien omdat je een UI hebt van Forum voor Doema.
1. Je logo van FvD.quote:Op zondag 6 september 2026 12:02 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dan wat?
En waar haal je de onzin vandaan dat ik pro-Putin zou zijn? Ik ben pro-niemand in dat conflict.
1. Dat maakt mij nog steeds niet pro-Putinquote:Op zondag 6 september 2026 12:07 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
1. Je logo van FvD.
2. Er is geen sprake van een conflict, maar van een Russische invasie.
Hopelijk denkt ie wel een beetje aan z'n bloeddruk.quote:
Het is een proxyoorlog.quote:Op zondag 6 september 2026 12:07 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
1. Je logo van FvD.
2. Er is geen sprake van een conflict, maar van een Russische invasie.
AfD begon juist vrij normaal.quote:Op zondag 6 september 2026 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Afd is gecreëerd door politici die elke binding met de samenleving zijn verloren. Geen medelijden mee.
Wheeled Warrior refereert volgens mij niet aan de oprichters.quote:
Hoezo gespannen, de AFD zou toch met een grote afstand winnen?quote:
Wir haben es nicht gewußt.quote:Op zondag 6 september 2026 09:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja wat raar dat je gaat waarschuwen voor een partij met herhaaldelijk extreem rechtse uitspattingen. Vooral met de geschiedenis die Europa en vooral Duitsland heeft. Bizar dat ze dat gevaarlijk vinden, echt onbegrijpelijk gewoon.
Zeer mooi nieuws.quote:Op zondag 6 september 2026 15:43 schreef phpmystyle het volgende:
Afd kan winnen volgens Reuters
[ x ]
Die vlieger gaat deze keer dus niet op.quote:
Ik hoop het.quote:
1. Niet pro-Poetin, wel FvD. Dat is een beetje als zeggen dat je niet van roken houdt, maar wel elke dag een sigaret opsteekt.quote:Op zondag 6 september 2026 12:08 schreef PurifieR het volgende:
[..]
1. Dat maakt mij nog steeds niet pro-Putin
2. Nog steeds niet ons probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |