Dat zou mooi zijn. Niet omdat ik het met alles eens ben.quote:Op zondag 6 september 2026 09:46 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik hoop dat de AFD de absolute meerderheid haalt. Ze zijn al maanden veruit de grootste en de peilingen liegen niet. Maar ik denk dat het niet lukt. De andere partijen, de media en de veiligheidsdienst doen er alles aan om ze weg te zetten als “extremistisch”, terwijl ze eigenlijk gewoon de wil van een groot deel van de bevolking vertegenwoordigen. Typisch Duitsland: eerst negeren, dan demoniseren en als het nodig is de uitslag in twijfel trekken.
Die zijn daar al in de complete radsmedeequote:Op zondag 6 september 2026 09:17 schreef SemperLibertas het volgende:
Jaja, de redactie heeft er zelfs al een Explainer voor gemaakt
https://www.nu.nl/329959/(...)en-gaat-regeren.html
Nou redactie, wat er dan gebeurt? Misschien dat Duitsland dan veiliger gaat worden?
En de centrumpartijen een lesje realisme krijgen.quote:Op zondag 6 september 2026 09:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het wordt tijd dat de Poetinpijpers van AfD en Die Linke een enkeltje Ruzzia krijgen.
Onder dwang werken en doodgewerkt worden lijkt me niet zo fris.quote:Op zondag 6 september 2026 09:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wat is mis met werken? Weet je hoeveel miljarden euro's er gaan naar uitkeringen omdat ze te lui zijn om sowieso te werken. Bovendien stel je zo gelijk een voorbeeld: kom je hier? Dan moet je werken.
Kun je werken maar wil je niet? Dan ben je een parasiet en hoor je gewoon geen enkele steun meer te krijgen.quote:Op zondag 6 september 2026 11:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Onder dwang werken en doodgewerkt worden lijkt me niet zo fris.
Ik hoop op dikke winst van AfD.quote:Op zondag 6 september 2026 09:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het wordt tijd dat de Poetinpijpers van AfD en Die Linke een enkeltje Ruzzia krijgen.
"Geen enkele steun meer te krijgen", staat dat voor jou gelijk aan dwangarbeid onder erbarmelijke toestanden?quote:Op zondag 6 september 2026 11:45 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Kun je werken maar wil je niet? Dan ben je een parasiet en hoor je gewoon geen enkele steun meer te krijgen.
Dat werd hoog tijd.quote:Op zondag 6 september 2026 11:48 schreef theunderdog het volgende:
Duitsland neemt afscheid van haar schuldcultuur.
Voor de chronisch luie lapzwanzen die dit land 'rijk' is, is een gewone baan al 'dwangarbeid onder erbarmelijke toestanden'.quote:Op zondag 6 september 2026 11:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Geen enkele steun meer te krijgen", staat dat voor jou gelijk aan dwangarbeid onder erbarmelijke toestanden?
En deze reactie verbaast me dan weer niets van de bedrijfspoedel van Zelensky.quote:Op zondag 6 september 2026 11:48 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Aangezien je de bedrijfspoedel van Baudet bent,verbaast me dat niks.
Dat maakt dus niet uit. Want zoals ik al zei: dit is een cultuuromslag. Deze geest krijg je niet meer in de fles. Duitsland moet een manier vinden waarbij ze het grootste gedeelte van de AFD sympathisanten ook tevreden kunnen houden, om zo het echte radicalisme van de AFD te kunnen counteren. Maar zie dat maar eens te doen.quote:Op zondag 6 september 2026 09:46 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik hoop dat de AFD de absolute meerderheid haalt. Ze zijn al maanden veruit de grootste en de peilingen liegen niet. Maar ik denk dat het niet lukt. De andere partijen, de media en de veiligheidsdienst doen er alles aan om ze weg te zetten als “extremistisch”, terwijl ze eigenlijk gewoon de wil van een groot deel van de bevolking vertegenwoordigen. Typisch Duitsland: eerst negeren, dan demoniseren en als het nodig is de uitslag in twijfel trekken.
Ja leuk.quote:Op zondag 6 september 2026 11:50 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Voor de chronisch luie lapzwanzen die dit land 'rijk' is, is een gewone baan al 'dwangarbeid onder erbarmelijke toestanden'.
Absoluut. Maar ik vind het spijtig dat het zo'n radicaal antwoord heeft gekregen. Had graag een rationeel en rustig afscheid van die schuldcultuur gezien.quote:
Zoals de Tweede Kamerfractie van FvD, die zelden aanwezig is bij debatten en wanneer aanwezig dronken en strak van de coke staan te bleren (Baudet), dronken worden opgepakt terwijl ze onderweg zijn naar de hoeren (Van Meijeren) of worden volgeblaft door een partijgenoot op kantoor (De Vos). Dit allemaal is te vinden in openbare bronnen.quote:Op zondag 6 september 2026 11:50 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Voor de chronisch luie lapzwanzen die dit land 'rijk' is, is een gewone baan al 'dwangarbeid onder erbarmelijke toestanden'.
Zelenksy is de Churchill van 2026, Baudet de Mussert van 2026.quote:Op zondag 6 september 2026 11:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
En deze reactie verbaast me dan weer niets van de bedrijfspoedel van Zelensky.
quote:Op zondag 6 september 2026 11:54 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Zoals de Tweede Kamerfractie van FvD, die zelden aanwezig is bij debatten en wanneer aanwezig dronken en strak van de coke staan te bleren (Baudet), dronken worden opgepakt terwijl ze onderweg zijn naar de hoeren (Van Meijeren) of worden volgeblaft door een partijgenoot op kantoor (De Vos). Dit allemaal is te vinden in openbare bronnen.
quote:Op zondag 6 september 2026 11:55 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Zelenksy is de Churchill van 2026, Baudet de Mussert van 2026.
Ja leuke inhoud man.quote:
Dan wat?quote:Op zondag 6 september 2026 12:01 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Jouw tijd komt nog wel wanneer Poetin een Baltisch land aanvalt
Goh, misschien omdat je een UI hebt van Forum voor Doema.quote:Op zondag 6 september 2026 12:02 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dan wat?
En waar haal je de onzin vandaan dat ik pro-Putin zou zijn? Ik ben pro-niemand in dat conflict.
quote:Op zondag 6 september 2026 12:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Goh, misschien omdat je een UI hebt van Forum voor Doema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |