abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221742672
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 20:49 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wat doe jij voor je "eigen mensen"?
Ze goed advies geven, namelijk een huis kopen in fatsoenlijke wijken waar ze geen gezeik hebben met "gemixte" bouw; Lees: Je koopt een mooi huis en je zit opgescheept tussen ellende.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221742683
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat deze partijen echt succes gaan hebben.

Of kan je me een plek aanwijzen waar het een enorme omslag is geworden?
Ik ook niet, af ze matigen ze zich zelf zoals we nu eigenlijk zien bij A21 maar ook bij een deel van de republikeinen die bijv. wel veel samen werken op lokaal niveau.

Afd in je provincie zegt natuurlijk niet het zelfde als willen dat ze het hele land besturen.

Juist omdat duitsland een eigen federatie is, is het moeilijk te vergelijken met nederlandse politiek.
pi_221742687
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 20:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
En wat houdt "inheems" in?

Wat stel je voor? Heb je voorbeelden? Wat doen we bijvoorbeeld met Nederlanders met Indonesische roots?
Hoevaak wordt er over deze mensen geklaagd?

Daarom zei ik ook invasieve exoot

Ik ben zelf ook in het buitenland geboren. Nooit problemen gehad met Nederland.

Maar pas je aan, loop mee op de toon van de muziek.
pi_221742691
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 20:51 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ze goed advies geven, namelijk een huis kopen in fatsoenlijke wijken waar ze geen gezeik hebben met "gemixte" bouw; Lees: Je koopt een mooi huis en je zit opgescheept tussen ellende.
Je bent makelaar?

En dan nog klagen over de huizenmarkt. Man man man.
pi_221742703
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 20:51 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik woon op een plek zonder veel buitenlanders. Maar die mix bouw, is overal want sociale huurwoningen zit gewoon heel veel ellende tussen.

Plus zijn het vaak de mensen die boos zijn in die sociale huurwoningen die stemmen op partijen als Afd.
pi_221742708
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 20:53 schreef Pendule het volgende:

[..]
Hoevaak wordt er over deze mensen geklaagd?

Daarom zei ik ook invasieve exoot

Ik ben zelf ook in het buitenland geboren. Nooit problemen gehad met Nederland.

Maar pas je aan, loop mee op de toon van de muziek.
Ho ho.

Een jongen die homoseksueel is en met een migratieachtergrond? Ja ik weet zeker dat het volk bij FvD, AfD en Maga geen problemen daarmee heeft!
pi_221742712
quote:
7s.gif Op zondag 6 september 2026 20:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
44,5% is geen meerderheid
Nogmaals: met de kiesdrempel staat AfD momenteel op 50%. Een dubbeltje op zijn kant dus.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 6 september 2026 @ 20:57:20 #283
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221742714
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 20:30 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Ik denk dat sommige mensen alle terreuraanslagen vergeten zijn en oprecht verbaasd zijn dat AfD zo'n monsterzege haalt.

[ afbeelding ]
Er is ook een vermoeden dat Rusland loopt te stoken met aanvallen en andere verstoringen, zoals brandstichtingen.
  Moderator zondag 6 september 2026 @ 20:57:50 #284
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221742718
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2026 20:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ho ho.

Een jongen die homoseksueel is en met een migratieachtergrond? Ja ik weet zeker dat het volk bij FvD, AfD en Maga geen problemen daarmee heeft!
Ik ben een rechtse rakker en niets van dat al zou me jou als mens minder doen beschouwen. Het is hetgeen wat jullie van mij vinden wat me pijn doet.
Rustaaagh...
pi_221742722
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Brussel probeert democratische hervormingen af te dwingen. Om geld van de EU te krijgen zullen ze echt wat moeten gaan doen. Als Magyar daar niet in slaagt, dan is het snel voorbij met zijn belofte geld uit Europa te halen. Dus hij zal wel moeten.
Maygar heeft juist campagne gevoert om hervormingen in te voeren. En niet om geld uit brussel te halen.

Maar goed een bundsrepubliek heeft natuurlijk weinig invloed op landelijke beleid.

Het is niet de eu, waarin zo'n republiek een veto heeft over duitsbeleid.
  zondag 6 september 2026 @ 20:59:02 #286
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221742723
Je kan nu al uittekenen dat de migranten de schuld krijgen als het de AfD niet lukt enig beleid voor elkaar te krijgen. En de D66-rechters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')