Maar het ophangen van mensen die vinden dat criminele asielzoekers het land uit moeten, is verder prima, aldus Harvest89.quote:Op zondag 6 september 2026 20:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien helpt het om ze niet als dieren te zien, maar als mensen, zoals jij en ik. Zomaar een idee.
Danke Merkel.quote:Op zondag 6 september 2026 20:30 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen alle terreuraanslagen vergeten zijn en oprecht verbaasd zijn dat AfD zo'n monsterzege haalt.
[ afbeelding ]
Het zijn ook verrote beesten.quote:Op zondag 6 september 2026 20:30 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Net zoals de lui van de AfD. Of zijn dat ineens wel beesten?
Dus jij vindt dat we migranten moeten doodschieten?quote:Op zondag 6 september 2026 20:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik vind deze theorieën vaak moeilijk te volgen.
Een exotisch dier vestigd zich op jou grondgebied.
Exotisch dier veroorzaakt allerlei problemen.
Mijn oplossing is vervoer terug naar inheems grondgebied.
Kijk bijvoorbeeld naar het wolvenverhaal. De wolf is eigenlijk helemaal niet exotisch en kwam hier van nature voor. Alleen wordt deze gezien als invasief dier. De oplossing die nu aangedragen wordt is afschieten.
Waarom meten met twee maten?
Deporteren is nog vriendelijk.
Een monsterzege.quote:
Hierom:quote:Op zondag 6 september 2026 20:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Een monsterzege.
Ben wel benieuwd waarom ze zo groot geworden zijn.
Afd wil meer overkapte bushalten en subsidie voor warmtepompen heb ik begrepen.quote:Op zondag 6 september 2026 20:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Een monsterzege.
Ben wel benieuwd waarom ze zo groot geworden zijn.
Immigratie en het verlies van veiligheid door die immigratie.quote:Op zondag 6 september 2026 20:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hierom:
Bekijk deze YouTube-video
Dat zal het zijn...quote:Op zondag 6 september 2026 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Afd wil meer overkapte bushalten en subsidie voor warmtepompen heb ik begrepen.
Nee, mijn advies is nogmaals lezen.quote:Op zondag 6 september 2026 20:36 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat we migranten moeten doodschieten?
Het punt dat ik probeer te maken is dat er zoveel situaties zijn, die opeens heel makkelijk opgelost en uitgevoerd kunnen worden (situaties van in de basis dezelfde strekking), maar nu opeens lastig doen.quote:Op zondag 6 september 2026 20:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Mijn oplossing is vervoer terug naar inheems grondgebied.
De SPD, CDU, en groenen hebben daar blijkbaar ook schijt aan, dus ja wat verwacht je danquote:Op zondag 6 september 2026 20:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sluit ze gewoon buiten. Je kunt niets anders. Democratie en de rechtstaat die ons allen beschermd moeten tot het bittere einde verdedigt worden. Dan heb je in elk geval er alles aan gedaan om de onderdanen tegen dit soort mafketels te beschermen.
Ik geloof niet dat deze partijen echt succes gaan hebben.quote:Op zondag 6 september 2026 20:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Zie hier het gevolg als de gevestigde partijen het keer op keer laten afweten om problemen op te lossen die bij mensen leven. Wanneer er dan partijen opstaan die zeggen wel naar de kiezer te luisteren, gaan mensen daar op stemmen. En als die partijen daar ook nog succes in hebben, kan dit wel eens een olievlek in Europa worden.
De kiezers en de partijen de zeggen dat ze problemen gaan oplossen zijn het probleem niet. Het probleem zijn de gevestigde partijen die puur met hun eigenbelang en de belangen van hun vrindjes in Brussel bezig zijn.
En wat houdt "inheems" in?quote:Op zondag 6 september 2026 20:42 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, mijn advies is nogmaals lezen.
[..]
Het punt dat ik probeer te maken is dat er zoveel situaties zijn, die opeens heel makkelijk opgelost en uitgevoerd kunnen worden (situaties van in de basis dezelfde strekking), maar nu opeens lastig doen.
Maar goed... nu komen de volgende verkiezingen in een ander deel van duitsland en daar worden ze niet de grootste, laat de gevestigde orde dan ook af weten?quote:Op zondag 6 september 2026 20:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Zie hier het gevolg als de gevestigde partijen het keer op keer laten afweten om problemen op te lossen die bij mensen leven. Wanneer er dan partijen opstaan die zeggen wel naar de kiezer te luisteren, gaan mensen daar op stemmen. En als die partijen daar ook nog succes in hebben, kan dit wel eens een olievlek in Europa worden.
De kiezers en de partijen de zeggen dat ze problemen gaan oplossen zijn het probleem niet. Het probleem zijn de gevestigde partijen die puur met hun eigenbelang en de belangen van hun vrindjes in Brussel bezig zijn.
quote:Op zondag 6 september 2026 20:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Het probleem is vooral dat als je zegt dat je wilt opkomen voor je eigen mensen je gelijk word weggezet als facist terwijl in 80% van de wereld je als een volidioot word gezien als je dat niet zou doen, maar goed we gaan vrolijk verder doooooooooooooooooor, kan iemand van de politiek eens gewoon heel simpel uitleggen aan jongeren waarom die 30 jaar op een wachtlijst moeten voor een woning, en iemand met een verblijfsstatus met voorrang een woning krijgt, kom leg het me gewoon in een open gesprek uit, doe dan, doe dan.quote:Op zondag 6 september 2026 20:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Brussel probeert democratische hervormingen af te dwingen. Om geld van de EU te krijgen zullen ze echt wat moeten gaan doen. Als Magyar daar niet in slaagt, dan is het snel voorbij met zijn belofte geld uit Europa te halen. Dus hij zal wel moeten.quote:Op zondag 6 september 2026 20:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Maar goed... nu komen de volgende verkiezingen in een ander deel van duitsland en daar worden ze niet de grootste, laat de gevestigde orde dan ook af weten?
Nu staat Pro bij ons op hoogste in de peilingen. wat wil datzeggen voor jou?
Toen Maygar won, en Orban naar huis stuurde, wat zegt dat over brussel?
Net zoals MAGA hebben ze niet door dat deze mensen juist de lul zijn.quote:Op zondag 6 september 2026 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar goed, bloedlink dat Pro-Rusland nu een meerderheid heeft.
Wat doe jij voor je "eigen mensen"?quote:Op zondag 6 september 2026 20:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat als je zegt dat je wilt opkomen voor je eigen mensen je gelijk word weggezet als facist terwijl in 80% van de wereld je als een volidioot word gezien als je dat niet zou doen, maar goed we gaan vrolijk verder doooooooooooooooooor, kan iemand van de politiek eens gewoon heel simpel uitleggen aan jongeren waarom die 30 jaar op een wachtlijst moeten voor een woning, en iemand met een verblijfsstatus met voorrang een woning krijgt, kom leg het me gewoon in een open gesprek uit, doe dan, doe dan.
Met deze cijfers haalt AfD exact 50% van de stemmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |