Afslag "Echt Ohé en Laak". Die vorige afslag was nep! Die garp maakte mijn vader altijd als we naar Limburg redenquote:
En als we dan de provinciegrens overgingen zong ie dit:quote:Op zondag 6 september 2026 03:14 schreef Zucht. het volgende:
haha die afslag is dit weekend dicht ivm de verbreding A2
quote:Op zondag 6 september 2026 03:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als we dan de provinciegrens overgingen zong ie dit:
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
Godskolere, ik ben trots op mijn Brabants/Limburgse hybride afkomst hoor, maar als je vader dit elke keer zit te brullen in de auto ga je je als kind toch best kapot schamen.
ELKE KEER! EEN JAAR OF 20 LANG ZUCHT.! ELKE KEER!1!!quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 6 september 2026 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ELKE KEER! EEN JAAR OF 20 LANG ZUCHT.! ELKE KEER!1!!
Weert ligt wat noordelijkerquote:Op zondag 6 september 2026 03:21 schreef kree het volgende:
moet zo meester Pim of weert ik hoe zie hete ff nazoeken, want alles weg ineens?
naja copy strike was.
goed er zijn anderen maar niet zo leuk.
Het zijn toch die Limburgse genen dan die mensen die onbeschaamde vrolijkheid geeft denk ik danquote:Op zondag 6 september 2026 03:20 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik zing hier een stukje van als ik de haren van de kinderen kam
Ach altijd serieus zijn is zo saaiquote:Op zondag 6 september 2026 03:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zijn toch die Limburgse genen dan die mensen die onbeschaamde vrolijkheid geeft denk ik dan
Toch?quote:
Klinkt als een goede rave @hemarookworstquote:Op zondag 6 september 2026 03:30 schreef Zucht. het volgende:
GVD Wordt weer gefakkeld op het Chemelot terrein, alsof een autitist met een hamer op stalen buizen staat te tammen met met flink tempo. pfff
https://www.l1nieuws.nl/n(...)gek-van-dat-gefakkelquote:Op zondag 6 september 2026 03:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt als een goede rave @:hemarookworst
Maar dat vond ik dus als kind HE-LE-MAAL fantastisch als we daar in het donker langs reden, al die lichtjes die dan op die fabrieken aan het branden waren.quote:Op zondag 6 september 2026 03:31 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.l1nieuws.nl/n(...)gek-van-dat-gefakkel
hier staat een opname van afgelopen mei
Ja das wel leuk, m'n oom (woonde in Spaubeek) kon de krant in de tuin lezen als ze aan het fakkelen zijnquote:Op zondag 6 september 2026 03:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dat vond ik dus als kind HE-LE-MAAL fantastisch als we daar in het donker langs reden, al die lichtjes die dan op die fabrieken aan het branden waren.![]()
Bwehehequote:Op zondag 6 september 2026 03:33 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja das wel leuk, m'n oom (woonde in Spaubeek) kon de krant in de tuin lezen als ze aan het fakkelen zijn
ik dacht dat ze er allang al wat aan gedaan hadden?quote:Op zondag 6 september 2026 03:31 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.l1nieuws.nl/n(...)gek-van-dat-gefakkel
hier staat een opname van afgelopen mei
Ja dat licht ervan is niet normaal.quote:
Het tikken is nu weer gaandequote:Op zondag 6 september 2026 03:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik dacht dat ze er allang al wat aan gedaan hadden?
no shit he? want oke met windmolens hoorden we het heien van de palen ook hier. maar bij lange na niet zo erg???quote:Op zondag 6 september 2026 03:35 schreef Zucht. het volgende:
serieus
Geluid is kilometers ver te horen
Geluid komt van de Nafta kraker, die hoge kegel torenquote:Op zondag 6 september 2026 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
no shit he? want oke met windmolens hoorden we het heien van de palen ook hier. maar bij lange na niet zo erg???
Maar wat de fuck dan. PFAS fabriek???? wij als waterbedrijven willen er vanaf, tis 1 bak ellende ook.
Je had gewoon al lang diep in slaap moeten zijn ipv hier te lopen bolken, had je ook geen last gehad.quote:Op zondag 6 september 2026 03:41 schreef Zucht. het volgende:
Dat ze het morgen doen ipv 3uur in de nacht
no shit heb daar eerder over gelezen, ja EU project wat paar miljard kost wss?quote:Op zondag 6 september 2026 03:46 schreef Zucht. het volgende:
Ach als ze de einsteinding maar hier gaan bouwen
https://www.l1nieuws.nl/n(...)r-einstein-telescoop
quote:Op zondag 6 september 2026 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
no shit heb daar eerder over gelezen, ja EU project wat paar miljard kost wss?
Oke wat hebben we eraan? zal vast boeiend zijn een foton ofzo uit 10 duizenden lichtjaren weg?
Wil liever tienduizend immigranten weg die onze belasting op slurpen.
quote:Op zondag 6 september 2026 06:03 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
deels he? heb er wel hoop aan aangepast in tekst. maar verder is het idd AIquote:
Morguh Rob. Thnx lekker bakkie.quote:
quote:Op zondag 6 september 2026 06:26 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja als niet kan dan kan niet, maar andere instrument dan dot? piano?quote:Op zondag 6 september 2026 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik speelde gitaar, maar wil niet meer met mijn lijf
zeker weten? nooit te laat he?quote:Op zondag 6 september 2026 06:48 schreef Dotteke het volgende:
Piano wilde ik altijd wel, maar ga ik nu niet meer doen,
Ik jou nog nietquote:Op zondag 6 september 2026 06:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. ik had je toch al gegroet?
Weet ik, maar ik heb het laten varen die wens,quote:
Jammer he als je doordat onderdelen van je lijf niet meer goed werken je bepaalde dingen niet meer kan doenquote:Op zondag 6 september 2026 06:50 schreef Rob het volgende:
Ik heb de motoriek in mijn handen er niet meer voor. Maar als.... zou ik accordeon willen leren spelen.
dat is wel heel jammer dan idd...... naja mss iemand anders nog?quote:Op zondag 6 september 2026 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb het laten varen die wens,
ALs je piano speelt steunen je armen nergens op en dat gaan mijn schouders niet fijn vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |