Afslag "Echt Ohé en Laak". Die vorige afslag was nep! Die garp maakte mijn vader altijd als we naar Limburg redenquote:
En als we dan de provinciegrens overgingen zong ie dit:quote:Op zondag 6 september 2026 03:14 schreef Zucht. het volgende:
haha die afslag is dit weekend dicht ivm de verbreding A2
quote:Op zondag 6 september 2026 03:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als we dan de provinciegrens overgingen zong ie dit:
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
Godskolere, ik ben trots op mijn Brabants/Limburgse hybride afkomst hoor, maar als je vader dit elke keer zit te brullen in de auto ga je je als kind toch best kapot schamen.
ELKE KEER! EEN JAAR OF 20 LANG ZUCHT.! ELKE KEER!1!!quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 6 september 2026 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ELKE KEER! EEN JAAR OF 20 LANG ZUCHT.! ELKE KEER!1!!
Weert ligt wat noordelijkerquote:Op zondag 6 september 2026 03:21 schreef kree het volgende:
moet zo meester Pim of weert ik hoe zie hete ff nazoeken, want alles weg ineens?
naja copy strike was.
goed er zijn anderen maar niet zo leuk.
Het zijn toch die Limburgse genen dan die mensen die onbeschaamde vrolijkheid geeft denk ik danquote:Op zondag 6 september 2026 03:20 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik zing hier een stukje van als ik de haren van de kinderen kam
Ach altijd serieus zijn is zo saaiquote:Op zondag 6 september 2026 03:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zijn toch die Limburgse genen dan die mensen die onbeschaamde vrolijkheid geeft denk ik dan
Toch?quote:
Klinkt als een goede rave @hemarookworstquote:Op zondag 6 september 2026 03:30 schreef Zucht. het volgende:
GVD Wordt weer gefakkeld op het Chemelot terrein, alsof een autitist met een hamer op stalen buizen staat te tammen met met flink tempo. pfff
https://www.l1nieuws.nl/n(...)gek-van-dat-gefakkelquote:Op zondag 6 september 2026 03:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt als een goede rave @:hemarookworst
Maar dat vond ik dus als kind HE-LE-MAAL fantastisch als we daar in het donker langs reden, al die lichtjes die dan op die fabrieken aan het branden waren.quote:Op zondag 6 september 2026 03:31 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.l1nieuws.nl/n(...)gek-van-dat-gefakkel
hier staat een opname van afgelopen mei
Ja das wel leuk, m'n oom (woonde in Spaubeek) kon de krant in de tuin lezen als ze aan het fakkelen zijnquote:Op zondag 6 september 2026 03:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dat vond ik dus als kind HE-LE-MAAL fantastisch als we daar in het donker langs reden, al die lichtjes die dan op die fabrieken aan het branden waren.![]()
Bwehehequote:Op zondag 6 september 2026 03:33 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja das wel leuk, m'n oom (woonde in Spaubeek) kon de krant in de tuin lezen als ze aan het fakkelen zijn
ik dacht dat ze er allang al wat aan gedaan hadden?quote:Op zondag 6 september 2026 03:31 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.l1nieuws.nl/n(...)gek-van-dat-gefakkel
hier staat een opname van afgelopen mei
Ja dat licht ervan is niet normaal.quote:
Het tikken is nu weer gaandequote:Op zondag 6 september 2026 03:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik dacht dat ze er allang al wat aan gedaan hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |