Nu niet meerquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was vroeger wel regelmatig van de wereld
Ik heb geen idee hoe dat in Duitsland gaatquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
In Duitsland is belastingstelsel wel heel erg gericht op getrouwde
pfoe lastig denk ik om je voor te stellen als je geen kind hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
het ging meer over het verschil van een relatie te hebben en kinderen. en wat er voordeel of nadeel van is.
of sowieso in een relatie al sowieso. Ik vrijgezel dus niet mee te maken, maar het me me afvroeg.
Per deelstaat verschillendquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat in Duitsland gaat
Ja vind je dat ?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pfoe lastig denk ik om je voor te stellen als je geen kind hebt.
En als je er wel een hebt wellicht lastig voor te stellen hoe het leven was geweest zonder kind.
R&P / Gelukkiger in het leven met of zonder kinderen?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En als je er wel een hebt wellicht lastig voor te stellen hoe het leven was geweest zonder kind.
MAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
KiiiiBiiii![]()
![]()
Net mijn gras onkruid afgedaan
Nog steeds nietquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gras moet ik hier nog afdoen
Zwembad hangt nog te drogen
Zou niet meer zonder willenquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niemand die kinderen heeft zou dat meer willenquote:
Ja dat vind ik wel lastig om me voor te stellen. Geen idee wat ik voor een keuzes ik gemaakt had dan.quote:
Droogt goed afgelopen dagquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gras moet ik hier nog afdoen
Zwembad hangt nog te drogen
Nope... net maar eens dat zeil gaan schoonspuiten. Hangt nu te drogen.quote:
Kan het me wel voorstellenquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel lastig om me voor te stellen. Geen idee wat ik voor een keuzes ik gemaakt had dan.
En of hoe het dan gelopen was.
Kan alleen terugkijkend zeggen dat ik bepaalde gevoelens erbij heb gekregen door het krijgen van een kind. Intensere.. positief en negatief.
Nee joh, heb het leuk gehad afgelopen vakantie in Duitsland maar ben toch blij hier te wonenquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was je van plan te emigreren ??
Kibi!!!quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope... net maar eens dat zeil gaan schoonspuiten. Hangt nu te drogen.
Mooi tropenwoud in de tuin![]()
![]()
Nee ik ook niet. Maar er zijn ouders die daar anders over denken. Ook die zijn er.quote:
Het is dat ik geen zin heb helemaal op nieuw te beginnen. ( qua wonen )quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee joh, heb het leuk gehad afgelopen vakantie in Duitsland maar ben toch blij hier te wonen
Ja.. dat is wel het eerste wat in me opkomt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen
Maar vooral
Intenser wat jij zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Een interpretatie maakt iets nog geen bedoeling.
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. dat is wel het eerste wat in me opkomt.Hoi pipeloiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Ik zou eerder naar België verhuizen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb helemaal op nieuw te beginnen. ( qua wonen )
Anders zou ik het zeker overwegen
Naar Deutschlandquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb helemaal op nieuw te beginnen. ( qua wonen )
Anders zou ik het zeker overwegen
Liever naar Spanje of zoquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:35 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik zou eerder naar België verhuizen.
Waarom daarheen?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:35 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik zou eerder naar België verhuizen.
Neenquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Naar Deutschland![]()
Ga ik je zien bij Kopen zonder Kijken
nou dat ik weet beetje van mijn nichtje en neefjes. hoe ongeveer. en denk dat is onwijs leuk als ouders.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahh jammersss de pammersquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neen
Ik kan namelijk wel beslissingen nemen zonder camera
Als wij ( partner en ik ) ons huis verkopenquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:36 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik eerst wat meer kapitaal hebben
Met die zak geld kan ik meer dan zij kunnenquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahh jammersss de pammers
MAAR met een zak geld knappen ze wel veel van je huis op
Euhm denk niet? want kan ook heel leuk zijn natuurlijk,quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand die kinderen heeft zou dat meer willen
Ja maar vind ikzelf toch anders of je 24/7 een kind om je heen hebt of zo nu en dan een paar uur of een nachtje. En toch een ander gevoel ook.. je eigen kind of een neefje / nichtje.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat ik weet beetje van mijn nichtje en neefjes. hoe ongeveer. en denk dat is onwijs leuk als ouders.
Maar zelf ze hebben weet ik niet dus
Zeker weten waarquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met die zak geld kan ik meer dan zij kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |