idd, maar ik praat vanuit mezelf en heb dat dus nooit gehad?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand kan je daar ook een antwoord opgeven is voor iedereen weer anders.
Zolang je vlinders in je buik hebt is het leuk. Als die uitgefladderd zijn kunnen de ergernissen komen.
Leuk voor de meiden dat het zo kan.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:16 schreef Zucht. het volgende:
klopt co-ouder ik heb ze 8 van de 14 dagen
Fiscaal gezien is met partner wel voordeligerquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat dit wel wat achterhaald is
Ieder zijn eigen keuze hierin
Wat bij je past
Kinderen is ook weer voor iedereen anders je kan nooit voor een ander antwoord geven of het goed of niet goed is voor een anderquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
idd, maar ik praat vanuit mezelf en heb dat dus nooit gehad?
verliefdheid wel maar nooit met kinderen ofzo, dus zal wel anders zijn.
het lijkt me dat vrij kut. persoonlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:16 schreef Zucht. het volgende:
klopt co-ouder ik heb ze 8 van de 14 dagen
Kwa uitgaven nietquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Fiscaal gezien is met partner wel voordeliger
Ja dat is zo raar. Een vrijgezel betaald meer belasting over zijn loonquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee dat scheelt heel wat.quote:
naja dat kan allemaal waar zijn, maar dat is natuurlijk geen motivatie om samen te gaan wonen of kinderen te hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zo raar. Een vrijgezel betaald meer belasting over zijn loon
Mwahquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou je daar moeite mee hebben voor wat betreft de kinderen?quote:
De tijd zal het leren Kree of het voor jou is weggelegdquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
naja dat kan allemaal waar zijn, maar dat is natuurlijk geen motivatie om samen te gaan wonen of kinderen te hebben.
Althans in mijn idee.
kijk dat het niet uit werkt soms, dat snap ik, en oke sommige regelen dat goed, maar lijkt me altijd lastig iets wel he. en moet je wel redelijk goed uit elkaar zijn gegaan om dat te laten werken.
Ligt aan die gast, type zeg maarquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou je daar moeite mee hebben voor wat betreft de kinderen?
Vind je het moeilijkquote:
Ja. Hoe hij met de kinderen omgaat is wel belangrijkquote:
Vind het vooral lastig voor de kinderen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind je het moeilijk
Als je ex gelukkig zou zijn met een ander
Of ben je bang dat je kinderen er moeite mee hebben ?
denk niet dot?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd zal het leren Kree of het voor jou is weggelegd
Ook prima toch.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet dot?
Als ik eerlijk ben, zie het allemaal niet meer gebeuren.l
Of naja je weet nooit, maar ik ben aardig vrijgezel me bij neer gelegd al.
Over het algemeen wennen kinderen er wel aan en zolang ze met jou ook een goed band houden zal dat best oké gaanquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:24 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Vind het vooral lastig voor de kinderen.
sluit niet uit dit.. want weet ineens kan heel verliefd zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:24 schreef Kissingbird het volgende:
Wachten op de dag die komen gaat
Dat is gedaan en weet ze zelf van haar moeder tijdens haar jeugd en die scheiding.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:24 schreef greysbones het volgende:
Misschien Z ook handig om daar van te voren afspraken over te maken
Dat je niet wilt dat iedere potentiële nieuwe vriend ook wordt voorgesteld aan je meiden
Niet gelezen waar het over gaatquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
sluit niet uit dit.. want weet ineens kan heel verliefd zijn.
Maar voor nu vind ik het eigenlijk beetje best oke.
haha eentje van de eerste die ik speelde met coverband. LOL orgel partijtje natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
Dat is wel verstandig.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:26 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat is gedaan en weet ze zelf van haar moeder tijdens haar jeugd en die scheiding.
Fijnquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:26 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat is gedaan en weet ze zelf van haar moeder tijdens haar jeugd en die scheiding.
haha nouja doe maarquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet gelezen waar het over gaat
Daar zijn ze sowieso wat traditioneler nogquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
In Duitsland is belastingstelsel wel heel erg gericht op getrouwde
Stimt zelfs in de stuer in veel deelstatenquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
Was je van plan te emigreren ??quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was vroeger wel regelmatig van de wereldquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
het ging meer over het verschil van een relatie te hebben en kinderen. en wat er voordeel of nadeel van is.quote:
Pas na een bepaalde tijdquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:24 schreef greysbones het volgende:
Misschien Z ook handig om daar van te voren afspraken over te maken
Dat je niet wilt dat iedere potentiële nieuwe vriend ook wordt voorgesteld aan je meiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |