Dat is gedaan en weet ze zelf van haar moeder tijdens haar jeugd en die scheiding.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:24 schreef greysbones het volgende:
Misschien Z ook handig om daar van te voren afspraken over te maken
Dat je niet wilt dat iedere potentiële nieuwe vriend ook wordt voorgesteld aan je meiden
Niet gelezen waar het over gaatquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
sluit niet uit dit.. want weet ineens kan heel verliefd zijn.
Maar voor nu vind ik het eigenlijk beetje best oke.
haha eentje van de eerste die ik speelde met coverband. LOL orgel partijtje natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
Dat is wel verstandig.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:26 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat is gedaan en weet ze zelf van haar moeder tijdens haar jeugd en die scheiding.
Fijnquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:26 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat is gedaan en weet ze zelf van haar moeder tijdens haar jeugd en die scheiding.
haha nouja doe maarquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet gelezen waar het over gaat
Daar zijn ze sowieso wat traditioneler nogquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
In Duitsland is belastingstelsel wel heel erg gericht op getrouwde
Stimt zelfs in de stuer in veel deelstatenquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
Was je van plan te emigreren ??quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was vroeger wel regelmatig van de wereldquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
het ging meer over het verschil van een relatie te hebben en kinderen. en wat er voordeel of nadeel van is.quote:
Pas na een bepaalde tijdquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:24 schreef greysbones het volgende:
Misschien Z ook handig om daar van te voren afspraken over te maken
Dat je niet wilt dat iedere potentiële nieuwe vriend ook wordt voorgesteld aan je meiden
Nu niet meerquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was vroeger wel regelmatig van de wereld
Ik heb geen idee hoe dat in Duitsland gaatquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
pfoe lastig denk ik om je voor te stellen als je geen kind hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:28 schreef kree het volgende:
[..]
het ging meer over het verschil van een relatie te hebben en kinderen. en wat er voordeel of nadeel van is.
of sowieso in een relatie al sowieso. Ik vrijgezel dus niet mee te maken, maar het me me afvroeg.
Per deelstaat verschillendquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat in Duitsland gaat
Ja vind je dat ?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pfoe lastig denk ik om je voor te stellen als je geen kind hebt.
En als je er wel een hebt wellicht lastig voor te stellen hoe het leven was geweest zonder kind.
R&P / Gelukkiger in het leven met of zonder kinderen?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pfoe lastig denk ik om je voor te stellen als je geen kind hebt.
En als je er wel een hebt wellicht lastig voor te stellen hoe het leven was geweest zonder kind.
MAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
KiiiiBiiii![]()
![]()
Net mijn gras onkruid afgedaan
Nog steeds nietquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gras moet ik hier nog afdoen
Zwembad hangt nog te drogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |