Limburg, Brabant, België of Zimbabwe het is allemaal een pot nat.quote:Op maandag 7 september 2026 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar woont ie helemaal niet.
quote:Op maandag 7 september 2026 16:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Limburg, Brabant, België of Zimbabwe het is allemaal een pot nat.
Mensen een blessure toewensen vind ik per definitie vrij kansloos.quote:Op maandag 7 september 2026 17:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Denk wel dat de verdedigers vanaf nu wat minder voorzichtig met van Bommel junior om zullen gaan, ondanks zijn blessure van een jaar. Of hoop ik dat alleen?
Ik denk dat de meeste profvoetballers prima kunnen inschatten dat dit een wat lompig duel was waarvan je er elk weekend tientallen ziet.quote:Op maandag 7 september 2026 17:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Denk wel dat de verdedigers vanaf nu wat minder voorzichtig met van Bommel junior om zullen gaan, ondanks zijn blessure van een jaar. Of hoop ik dat alleen?
Derksen gaat weer de andere kant op. In zijn tijd was het inderdaad geen geel, maar voetbal is wel iets veranderd.quote:Op maandag 7 september 2026 16:01 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Mee eens.
Leuk geweest nu, laat ze maar blijven janken amsterdam en de media.
Op naar de CL
De intensiteit van duels gaat soms zo snel dat je dit soort fouten maakt. Je ziet Bouwman ook inhouden.quote:Op maandag 7 september 2026 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste profvoetballers prima kunnen inschatten dat dit een wat lompig duel was waarvan je er elk weekend tientallen ziet.
Ik heb Perez er niet over gehoord anders. Waar was die aan het orakelen?quote:Op maandag 7 september 2026 17:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De intensiteit van duels gaat soms zo snel dat je dit soort fouten maakt. Je ziet Bouwman ook inhouden.
Een Kenneth Perez vindt dan weer dat alles moet worden afgestraft met rood of een penalty in de 16.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 7 september 2026 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb Perez er niet over gehoord anders. Waar was die aan het orakelen?
geschorst?quote:Op maandag 7 september 2026 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben wel klaar met dit geneuzel. Op naar donderdag.
Helaas zonder Mauro, dat is wel vervelend.
Wakanda forever.quote:Op maandag 7 september 2026 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is Rhodesia geen Zimbabwe.
Och schijnt iets tegen de fam. van Bommel te hebben. En als ze hem vragen waar Ruben eerder dat soort overtredingen maakte weet hij het niet. In iedergeval niet bij MVV waar ik hem wel vaker heb zien spelen. En bij AZ weet ik niet maar heb ik nooit iets van vernomen.quote:Op maandag 7 september 2026 14:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ruben een hattrick maakt tegen Sparta en een lange neus naar Borst trekt bij ieder doelpunt.
Maar wat een sneu mannetje is die Borst geworden zeg. De tering!
Vond Kostic wel leuk invallen. Heb er vertrouwen in zonder Mauro. Geen idee alleen hoe Shaktar is verder, behalve die pot van 2 jaar geleden..quote:Op maandag 7 september 2026 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden deze mensen ooit van Jan Wouters hebben gehoord?quote:Op maandag 7 september 2026 18:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nu alweer spijt dat ik het gevraagd heb.
Vorig jaar effectief tegen AZquote:Op maandag 7 september 2026 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vond Kostic wel leuk invallen. Heb er vertrouwen in zonder Mauro. Geen idee alleen hoe Shaktar is verder, behalve die pot van 2 jaar geleden..
Nou ik had 'm in de befaamde uitwedstrijd tegen NEC gezien en vond het bijzonder jammer voor de eredivisie dat hij zo lang uitgeschakeld was. Ben benieuwd of hij Oranje haalt.quote:Op maandag 7 september 2026 17:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mensen een blessure toewensen vind ik per definitie vrij kansloos.
quote:Op maandag 7 september 2026 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na een belachelijke rode kaart voor Shakthar ja. Sowieso was de scheids jullie dat seizoen goedgezind inde CL.quote:
De druiven zijn zuur.quote:Op woensdag 9 september 2026 05:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Na een belachelijke rode kaart voor Shakthar ja. Sowieso was de scheids jullie dat seizoen goedgezind inde CL.
Nou vond ik ajacieden al en masse jankballen hoe lang ze door bleven gaan over de schouderduw van Ruben, maar dit slaat werkelijk alles…quote:Op woensdag 9 september 2026 05:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Na een belachelijke rode kaart voor Shakthar ja. Sowieso was de scheids jullie dat seizoen goedgezind inde CL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |