Taaltechnisch heb je helemaal gelijk, maar als Amsterdammer hou ik het bewust op kuddes…quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Verarming van de rijke Nederlandse taal.
Vogels in vluchten,
Hondachtigen in roedels,
Vissen in scholen,
Runderen in kudden,
Insecten in zwermen.
Zo zie ik ze hier ook het meest en de meneer van Stadsfauna o.i.d. die er periodiek verhaaltjes bij vertelt, noemde ze zo.quote:
Groep.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo zie ik ze hier ook het meest en de meneer van Stadsfauna o.i.d. die er periodiek verhaaltjes bij vertelt, noemde ze zo.
Laten we het maar gewoon op 'kudde' houden…
Nee, ik heb niet zo heel veel inhoudelijke herinneringen aan de Fabeltjeskrant.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je deze uit de Fabeltjeskrant?
Mmm, vaak is het iets gecompliceerder omdat de groepsvorming lang niet altijd dezelfde is tussen verschillende ondersoorten. Dus als hij dan kudde zegt dan weet ik dat hij geen verdere deskundigheid heeft of pretendeert.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Verarming van de rijke Nederlandse taal.
Vogels in vluchten,
Hondachtigen in roedels,
Vissen in scholen,
Runderen in kudden,
Insecten in zwermen.
quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zo heel veel inhoudelijke herinneringen aan de Fabeltjeskrant.
Een roedel.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo zie ik ze hier ook het meest en de meneer van Stadsfauna o.i.d. die er periodiek verhaaltjes bij vertelt, noemde ze zo.
Laten we het maar gewoon op 'kudde' houden…
Gelukkig kost het ze niet de overwinning..quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:36 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit het nu terug te kijken en word er echt agressief van hoelang die muts aan het zoeken is op 1 vraag
Wel dus. Ik bedoel dat 2e teamquote:Op vrijdag 4 september 2026 22:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig kost het ze niet de overwinning..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |