5D schaak van Trump. Milei durft dit omdat Trump heeft gezegd de soevereiniteit van de UK over de Falklands niet meer te erkennenquote:Op vrijdag 4 september 2026 22:41 schreef Since2003 het volgende:
De Britse steun zal wel afnemen. Ik vind dat er overlap is gezien britse contributies
[ x ]
Dit is 5D schaak ja?quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
5D schaak van Trump. Milei durft dit omdat Trump heeft gezegd de soevereiniteit van de UK over de Falklands niet meer te erkennen
Thxquote:Op vrijdag 4 september 2026 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
t.me/ZOV_Voevoda
Russische insider bij VKS
Daarom is het 5D. Anders was het gewoon 4Dquote:Op vrijdag 4 september 2026 22:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is 5D schaak ja?
Het is uiteindelijk vooral het naaien van Argetinie. Want de uitstekende banden tussen Engeland en Amerika blijven gewoon bestaan, en na Milei is Arggetinie weer het irrelevante landje.
Kijk, ik ben een leek he. Maar ik vraag mij wel steeds meer af hoe relevant dit soort bezoeken nog zijn. Wat verwacht men nou nog van die Amerikanen?quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:46 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer goed ingevoerde Oekraiense bron.
Ik denk dat áls er nog iets van een bestand of verdrag komt, dit toch via de Amerikanen zal zijn. Al wordt het steeds moeilijker.quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:49 schreef theunderdog het volgende:
en nog zijn. Wat verwacht men nou nog van die Amerikanen?
Engeland is geheel afhankelijk van precies 4 Typhoon jachtvliegtuigen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. maar hoezo zal dat afnemen?
Of gaan we serieus acteren alsof we Argetinie als een serieus gevaar zien ?
Ja kijk, ik begrijp dit in theorie wel. Maar het komt op mij allemaal over als: 'goh, we komen maar weer eens op de koffie......'quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat áls er nog iets van een bestand of verdrag komt, dit toch via de Amerikanen zal zijn. Al wordt het steeds moeilijker.
Europa is veel te veel invested in Oekraine om in zo'n proces nog een serieuze rol te kunnen spelen. Ook te verdeeld, te zwak.
Als Trump en Xi de handen ineen slaan, en ook niet bang zijn beide partijen wat te dreigen, zou het nog kunnen...
Ahja, ik dacht dat mensen dat vooral gebruikte als er iets 'groots' was. Dit is meer Trump does a little trolling.quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom is het 5D. Anders was het gewoon 4D
Trump en Xi kunnen gewoon overeenkomen dat hun landen direct/indirecte leveranties gaan staken naar de strijdende partijen. Dan droogt het gauw op.quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat áls er nog iets van een bestand of verdrag komt, dit toch via de Amerikanen zal zijn. Al wordt het steeds moeilijker.
Europa is veel te veel invested in Oekraine om in zo'n proces nog een serieuze rol te kunnen spelen. Ook te verdeeld, te zwak.
Als Trump en Xi de handen ineen slaan, en ook niet bang zijn beide partijen wat te dreigen, zou het nog kunnen...
Ja, of trump net zo goed.quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:56 schreef skysherrif het volgende:
Welke incentives heeft Xi hiervoor?
Geopolitiek niet. Voor hem is het ook wel lekker dat Rusland afhankelijk wordt van China. En wij kopen dure energie van Amerika en doen daar de inkoop voor Oekraiense wapens.quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:56 schreef skysherrif het volgende:
Welke incentives heeft Xi hiervoor?
Trump wil gwn die Nobelprijs en denkt aan midterms (maar niet al teveel gezien Iran)quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, of trump net zo goed.
Die doet louter dingen om hem en z'n cronies te verrijken. Grotere goed? Nog nooit van gehoord.
Helaas. Want dan komen de bonussen van de CEO's van LM en RTX in gevaar.quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trump en Xi kunnen gewoon overeenkomen dat hun landen direct/indirecte leveranties gaan staken naar de strijdende partijen.
Maw China gaat niet al teveel doen, en Amerika is momenteel diplomatiek veel te onkundig om een deal die acceptabel is voor beide eruit te slepen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geopolitiek niet. Voor hem is het ook wel lekker dat Rusland afhankelijk wordt van China. En wij kopen dure energie van Amerika en doen daar de inkoop voor Oekraiense wapens.
Maar als beide partijen uit charitatieve overwegingen willen dat de oorlog stopt, dan kunnen zij dat.
Nou, een succes zou hem wel goed uitkomen na het debacle in Iranquote:Op vrijdag 4 september 2026 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump wil gwn die Nobelprijs en denkt aan midterms (maar niet al teveel gezien Iran)
Daar kun je gelijk in hebben. Helaas.quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maw China gaat niet al teveel doen, en Amerika is momenteel diplomatiek veel te onkundig om een deal die acceptabel is voor beide eruit te slepen.
Ja daarom, maar het is niet alsof hij serieuze aanstalten maakt om daar mee te stoppen. Nouja zoals het spreekwoord ongeveer gaat, easy to enter a war, hard to exit. Zie ook Rusland.quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, een succes zou hem wel goed uitkomen na het debacle in Iran
Denk dat je van dat laatste nog wel eens van een koude kermis van terugkomen. Maar goed, offtopic.quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump wil gwn die Nobelprijs en denkt aan midterms (maar niet al teveel gezien Iran)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |