abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:03:43 #51
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221724154
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik gun iedereen hier die denkt dat die mensen zich aanstellen wel even een week of twee ervaren waar die mensen mee te dealen hebben. Van harte zelfs. Walgelijke reacties.
Voor sommige mensen is inleven in andere personen schijnbaar lastig en dan kunnen ze er wel voorbeelden bijhalen van een aantal figuren die aan het neppen waren, zal dat ook wel voor die anderen gelden ofzo. Velen van deze mensen hebben echt serieuze klachten en het is heel begrijpbaar dat een aantal weinig perspectief zien om verder te leven zo. Ga uit je bed en dingen doen, misschien kunnen ze dat niet Gerda.
pi_221724220
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 20:05 schreef enmanuel het volgende:
Ik heb me nooit laten vaccineren, 1 keer de ziekte opgelopen, een dag in bed gelegen. Dat was het eigenlijk.
Hetzelfde hier. Ik vraag mij ook af wat er fysiek aan de hand is dat sommige jonge, ogenschijnlijk gezonde mensen, zo heftig reageren op dit griepvirus. Zouden er ook psychosomatische zaken een rol kunnen spelen?
pi_221724235
quote:
Ik gun iedereen hier die denkt dat die mensen zich aanstellen wel even een week of twee ervaren waar die mensen mee te dealen hebben. Van harte zelfs. Walgelijke reacties.
Zo hard mogelijk onzin verkondigen is tegenwoordig bij sommige mensen de standaard, zodra ze tegengas krijgen gaan ze ergens anders onzin verkondigen, of vinden nieuwe onzin.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 september 2026 @ 13:12:57 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221724243
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:03 schreef Momo het volgende:

[..]
Voor sommige mensen is inleven in andere personen schijnbaar lastig en dan kunnen ze er wel voorbeelden bijhalen van een aantal figuren die aan het neppen waren, zal dat ook wel voor die anderen gelden ofzo. Velen van deze mensen hebben echt serieuze klachten en het is heel begrijpbaar dat een aantal weinig perspectief zien om verder te leven zo. Ga uit je bed en dingen doen, misschien kunnen ze dat niet Gerda.
M'n vader heeft iets soortgelijks. Niet zo extreem dat ie de hele dag slaapt en geen daglicht kan verdragen, maar even een uurtje autorijden is al genoeg voor een dag, dan moet ie ook echt flink bijkomen. Dus feitelijk kan ie niets, en dus ook helemaal geen werk. Die man is één van de meest gemotiveerde mensen die ik ken, hij vindt het echt extreem klote dat ie niet meer kan werken en is gewoon niet gemaakt om de hele dag stil te zitten. Had al echt een enorme hekel aan dit soort figuren, maar m'n vader zo zien aftakelen laat m'n handen echt jeuken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221724252
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 06:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij hebt makkelijk praten. Ben benieuwd wat jij zou doen als je bij de overheid zou werken en je moet ad hoc iets doen.
Welke beslissingen zou jij dan nemen?
Ik zou wrs. nooit bij de overheid kunnen werken, ben daar te integer voor O-)
Al in een zeer vroeg stadium van Corona werd er ook door wetenschappers gewaarschuwd dat de maatregelen ongeveer een factor 10 nadeliger zijn, dan eenvoudig niets te doen of hetzelfde te doen als bij griepepidemie.
Er is niet naar geluisterd.
De eerste maatregelen waren idd ad hoc, ingegeven door paniek en desinformatie; "iedereen gaat dood"
Na een paar weken wisten we dat de mortaliteit vergelijkbaar is van een zware griep, dus toen hadden de paniekmaatregelen moeten worden aangepast...... niet gebeurd
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_221724396
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hetzelfde hier. Ik vraag mij ook af wat er fysiek aan de hand is dat sommige jonge, ogenschijnlijk gezonde mensen, zo heftig reageren op dit griepvirus. Zouden er ook psychosomatische zaken een rol kunnen spelen?
Ja, lijkt me ook iets geestelijk, overbelasting van de zenuwen door de alghele paniek die erond gecreëerd werd?
pi_221724413
quote:
Ik gun iedereen wat realisme en het besef dat veel mensen onnodig lijden slechts omdat ze zelf geen oplossing wéten en we met een corrupt zorgstelsel zitten.
pi_221724483
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:45 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Wat raad je dan aan nadat ik mij zelf echt verdiept heb in het metabolisme?
Moet nog een extra booster nemen 8)7
Zeker geen boosters. En ik geloof dat het moderne dieet de gezondheid sloopt, onder meer vanwege de meervoudig onverzadigde vetten (zitten in zaadolie, noten, zaden), peulvruchten (dus ook het hoog in oestrogeen zijnde soja) alsook verdikkingsmiddelen. Je sloopt je hele darmbalans ermee, en dat sloopt je metabolisme. Geen mainstream opvatting overigens.

Je wil dat de darmen en schildklier optimaal werken, dan volgt de rest.
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:54:12 #59
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221724508
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:50 schreef n__n het volgende:

[..]
Zeker geen boosters. En ik geloof dat het moderne dieet de gezondheid sloopt, onder meer vanwege de meervoudig onverzadigde vetten (zitten in zaadolie, noten, zaden), peulvruchten (dus ook het hoog in oestrogeen zijnde soja) alsook verdikkingsmiddelen. Je sloopt je hele darmbalans ermee, en dat sloopt je metabolisme. Geen mainstream opvatting overigens.

Je wil dat de darmen en schildklier optimaal werken, dan volgt de rest.
"Ik geloof", heb je dat van een of andere insta influencer gehoord, en hoe heb je hier zelf onderzoek naar gedaan? Omdat het voor jou werkt, is het ook de oplossing voor postcovid?
Zeg dan gewoon dat je denkt dat het effect van een goed dieet wordt onderschat, maar nee jij noemt mensen dom omdat ze naar dokters luisteren..
pi_221724609
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:54 schreef Momo het volgende:

[..]
"Ik geloof", heb je dat van een of andere insta influencer gehoord, en hoe heb je hier zelf onderzoek naar gedaan? Omdat het voor jou werkt, is het ook de oplossing voor postcovid?
Zeg dan gewoon dat je denkt dat het effect van een goed dieet wordt onderschat, maar nee jij noemt mensen dom omdat ze naar dokters luisteren..
Dokters en artsen zijn opgeleid in een corrupt systeem en leren meer over medicatie dan genezing. Ja dat denken de meesten, dat ik het van een influencer heb. Maar het komt eigenlijk van een inmiddels overleden hoogleraar uit Amerika genaamd Ray Peat, ik geloof dat hij het dichtst bij de waarheid zit omtrent voeding en gezondheid. Je ziet het langzaam maar zeker steeds verder omarmd worden. Ik hoop het, want ik gun iedereen een beter leven. Ik heb qua gezondheid ook de nodige uitdagingen en een zeldzame aandoening die mijn halsaderen zo nu en dan verdrukt, dus ik weet hoe het is om 'ziek' te zijn.

De mainstream gezondheidszorg kan mij alleen maar helpen met een riskante operatie waarbij mijn halsen worden opengesneden. Nee dankje.
pi_221724675
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
M'n vader heeft iets soortgelijks. Niet zo extreem dat ie de hele dag slaapt en geen daglicht kan verdragen, maar even een uurtje autorijden is al genoeg voor een dag, dan moet ie ook echt flink bijkomen. Dus feitelijk kan ie niets, en dus ook helemaal geen werk. Die man is één van de meest gemotiveerde mensen die ik ken, hij vindt het echt extreem klote dat ie niet meer kan werken en is gewoon niet gemaakt om de hele dag stil te zitten. Had al echt een enorme hekel aan dit soort figuren, maar m'n vader zo zien aftakelen laat m'n handen echt jeuken.
Ik wens jullie veel sterkte.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 4 september 2026 @ 14:21:20 #62
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_221724729
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2026 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind niemand het gek dat je op je 23ste bij je moeder het al opgeeft dan. Oké je ligt al 2,5jaar te niksen maar je bent jong en je organen en lichaam werkt gewoon, dan moet je toch hoop hebben op beter? Of een revalidatiecentrum opzoeken waar ze je gewoon erdoor helpen.
Ik vind niet gek nee.
Als jij 2,5 jaar lang dag in dag uit in bed ligt met het licht uit dan heb je toch geen enkele kwaliteit van leven of wel?

Als deze jongen niet eens een boek kan lezen of prikkels kan verwerken dan is hij in principe dus compleet uitzichtloos?

Vraag is wel, zou hij door middel van blootstellen van prikkels en opbouwen er beter uit kunnen komen?
Goed, dat zullen ze in het euthanasieproject ook meenemen.
Lachen joh.
  vrijdag 4 september 2026 @ 14:23:40 #63
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_221724743
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 20:46 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Och och de wappies nog steeds niet begrijpend lezen dan wel horen.

Hij zit in een isolement omdat ie NIETS meer kan door een Covid infectie. Want tjah.. vriendschap is een illusie.
Eventjes sec gekeken is het ook niet gek.

Als iemand dagen lang in bed ligt en nooit wat meemaakt en de situatie niet wijzigd, wat ga jij dan als vriend doen?

Af en toe op een goed moment bel jij hem (kan dat wel) op om te vragen hoe het is.
Voor deze jongen veranderd er niks en maakt hij ook niks mee, vervolgens is het enige wat je dan eigenlijk kunt bespreken wat jij wél doet, wat eigenlijk alleen nog maar zuurder is voor deze jongen.
Lachen joh.
pi_221725055
Ik heb een oud collega. Hoorde bij een van de eerste ziektegevallen in Nederland (vroeg in 2020). Heeft twee familieleden verloren aan Covid en is zelf nog steeds niet hersteld. Jonge kerel, voor in de 30. Was voor hij ziek werd zeer vitaal en zeker geen aansteller. Kreeg griepachtige verschijnselen met hele hoge koorts. Na een week was ie weer beter maar anderhalve week later weer hoge koorts. En dat maanden achter elkaar. Dat heeft hem volledige uitgeput en hij is geen schim meer van wie hij was.

Ik kan mensen die hier met hun complotgejank aan komen zetten echt niet uitstaan. Ga eens bij jezelf te rade waarom je dat soort geneuzel daadwerkelijk gelooft. Dat kan niet zijn omdat je "de feiten en cijfers" kent, want de feiten en cijfers zeggen iets heel anders.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chillegast op 04-09-2026 15:29:23 ]
  vrijdag 4 september 2026 @ 15:22:03 #65
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221725093
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:15 schreef Chillegast het volgende:
Ik heb een oud collega. Hoorde bij een van de eerste ziektegevallen in Nederland (vroeg in 2020). Heeft twee familieleden verloren aan Covid en is zelf nog steeds niet hersteld. Jonge kerel, voor in de 30. Wa
Voor hij zoek werd zeer vitaal en zeker geen aansteller. Kreeg griepachtige verschijnselen met hele hoge koorts. Na een week was ie weer beter maar anderhalve week later weer hoge koorts. En dat maanden achter elkaar. Dat heeft hem volledige uitgeput en hij is geen schim meer van wie hij was.

Ik kan mensen die hier met hun complotgejank aan komen zetten echt niet uitstaan. Ga eens bij jezelf te rade waarom je dat soort geneuzel daadwerkelijk gelooft. Dat kan niet zijn omdat je "de feiten en cijfers" kent, want de feiten en cijfers zeggen iets heel anders.
Wat zeggen de feiten en cijfers?
pi_221725192
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:22 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik ben daar destijds vol in gedoken. Tja, als je het virus en de ziekte aan elkaar gelijk gaat stellen ben je als RIVM (imo) vollledig af. Maar terminologie en correcte interpretatie was destijds niet relevant ofzo. :')
  vrijdag 4 september 2026 @ 15:43:22 #67
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221725207
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:40 schreef n__n het volgende:

[..]
Ik ben daar destijds vol in gedoken. Tja, als je het virus en de ziekte aan elkaar gelijk gaat stellen ben je als RIVM (imo) vollledig af. Maar terminologie en correcte interpretatie was destijds niet relevant ofzo. :')
En nu je er vol ingedoken bent, wanneer ga je het indienen als paper?
  Redactie Frontpage vrijdag 4 september 2026 @ 15:47:35 #68
38148 crew  Innisdemon
pi_221725238
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 20:05 schreef enmanuel het volgende:
Ik heb me nooit laten vaccineren, 1 keer de ziekte opgelopen, een dag in bed gelegen. Dat was het eigenlijk.
Ik heb de vaccinaties en boosters gehad. Niet ziek geweest. Dat was het eigenlijk.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_221725248
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:22 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
In ieder geval niet dit:
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 14:06 schreef n__n het volgende:

[..]
Dokters en artsen zijn opgeleid in een corrupt systeem en leren meer over medicatie dan genezing.
En wel:
• Coronavaccins zijn veilig. De kans op ernstige bijwerkingen is er altijd maar is uiterst klein.
• Gevaccineerden lopen minder risico op long covid dan ongevaccineerden.
• De gezondheidvoordelen wegen op tegen de gezondheidsrisico's. Bij ouderen meer dan bij jongeren.
• Veel van de gerapporteerde bijwerkingen als pericarditis of myocarditis kunnen ook door het Covidvirus veroorzaakt worden en zijn dan in het algemeen ernstiger dan na vaccinatie.
• Een paar specifieke vaccins van AstraZenica en Jansen lijken een uiterst zeldzame maar soms dodelijke trombose als bijwerking te hebben. De andere vaccins zijn niet bekend met die bijwerking.
• Er is geen hard bewijs voor de lableak theorie. Het is een mogelijkheid. De wetenschap is het er grotendeels over eens dat een zoonose met als epicenter de markt in Huanan veel waarschijnlijker is. De lableaktheorie is vooral door de CIA gepusht.
• Ivermectine werkt niet en beschermt niet tegen Covid
• Chloor drinken of injecteren is ongezond.

Let op dat data hier niet statisch zijn. Zo een virus muteert en dat betekent dat vaccins mee moeten veranderen en continu de veiligheid gemonitord moet worden. En dat gebeurt ook.
pi_221725268
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:35 schreef n__n het volgende:

[..]
Ja want naar de inhoud gaan is... Lastig, toch? :')
Inhoud zegt ie :{
pi_221725300
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:54 schreef silverhill het volgende:

[..]
Wie zijn dan wel de experts? Noem er eens een paar. Mogen personen of instanties zijn.
Niet de corrupte figuren die men naar voren schoof, wel een deel van de figuren die monddood werden gemaakt en geframed werden.

En iedereen die een beetje begrijpend lezen kan en tevens nadenken, heeft niet voor alles experts nodig om materie te kunnen begrijpen. De eerstgenoemde personen negeerden het feit dat een besmetting met Sars-CoV-2 lange tijd als COVID-19 geregistreerd werd, ook als mensen helemaal niet ziek werden. Dan is het dus geen COVID-19 (de veronderstelde aandoening), maar slechts het virus. Dat is pas veel later gecorrigeerd, en niemand hoorde je er nog over. :')
  vrijdag 4 september 2026 @ 16:04:33 #72
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221725327
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 14:23 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Eventjes sec gekeken is het ook niet gek.

Als iemand dagen lang in bed ligt en nooit wat meemaakt en de situatie niet wijzigd, wat ga jij dan als vriend doen?

Af en toe op een goed moment bel jij hem (kan dat wel) op om te vragen hoe het is.
Voor deze jongen veranderd er niks en maakt hij ook niks mee, vervolgens is het enige wat je dan eigenlijk kunt bespreken wat jij wél doet, wat eigenlijk alleen nog maar zuurder is voor deze jongen.
Is ook niet vreemd hoor, ik ben ook wat vrienden verloren toen ik depri was. En nee niet depri door Covid..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221725529
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sterkte met en voor je pa. :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221725554
Hadden die mensen deze klachten voor of nadat ze waren gevaccineerd?
  Moderator vrijdag 4 september 2026 @ 16:41:17 #75
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221725570
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
Veel kennis en kunde in het topic.
Had onze regering deze denktank maar gehad tijdens de uitbraak.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')