Voor sommige mensen is inleven in andere personen schijnbaar lastig en dan kunnen ze er wel voorbeelden bijhalen van een aantal figuren die aan het neppen waren, zal dat ook wel voor die anderen gelden ofzo. Velen van deze mensen hebben echt serieuze klachten en het is heel begrijpbaar dat een aantal weinig perspectief zien om verder te leven zo. Ga uit je bed en dingen doen, misschien kunnen ze dat niet Gerda.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik gun iedereen hier die denkt dat die mensen zich aanstellen wel even een week of twee ervaren waar die mensen mee te dealen hebben. Van harte zelfs. Walgelijke reacties.
Hetzelfde hier. Ik vraag mij ook af wat er fysiek aan de hand is dat sommige jonge, ogenschijnlijk gezonde mensen, zo heftig reageren op dit griepvirus. Zouden er ook psychosomatische zaken een rol kunnen spelen?quote:Op donderdag 3 september 2026 20:05 schreef enmanuel het volgende:
Ik heb me nooit laten vaccineren, 1 keer de ziekte opgelopen, een dag in bed gelegen. Dat was het eigenlijk.
Zo hard mogelijk onzin verkondigen is tegenwoordig bij sommige mensen de standaard, zodra ze tegengas krijgen gaan ze ergens anders onzin verkondigen, of vinden nieuwe onzin.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik gun iedereen hier die denkt dat die mensen zich aanstellen wel even een week of twee ervaren waar die mensen mee te dealen hebben. Van harte zelfs. Walgelijke reacties.
M'n vader heeft iets soortgelijks. Niet zo extreem dat ie de hele dag slaapt en geen daglicht kan verdragen, maar even een uurtje autorijden is al genoeg voor een dag, dan moet ie ook echt flink bijkomen. Dus feitelijk kan ie niets, en dus ook helemaal geen werk. Die man is één van de meest gemotiveerde mensen die ik ken, hij vindt het echt extreem klote dat ie niet meer kan werken en is gewoon niet gemaakt om de hele dag stil te zitten. Had al echt een enorme hekel aan dit soort figuren, maar m'n vader zo zien aftakelen laat m'n handen echt jeuken.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is inleven in andere personen schijnbaar lastig en dan kunnen ze er wel voorbeelden bijhalen van een aantal figuren die aan het neppen waren, zal dat ook wel voor die anderen gelden ofzo. Velen van deze mensen hebben echt serieuze klachten en het is heel begrijpbaar dat een aantal weinig perspectief zien om verder te leven zo. Ga uit je bed en dingen doen, misschien kunnen ze dat niet Gerda.
Ik zou wrs. nooit bij de overheid kunnen werken, ben daar te integer voorquote:Op vrijdag 4 september 2026 06:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten. Ben benieuwd wat jij zou doen als je bij de overheid zou werken en je moet ad hoc iets doen.
Welke beslissingen zou jij dan nemen?
Ja, lijkt me ook iets geestelijk, overbelasting van de zenuwen door de alghele paniek die erond gecreëerd werd?quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Ik vraag mij ook af wat er fysiek aan de hand is dat sommige jonge, ogenschijnlijk gezonde mensen, zo heftig reageren op dit griepvirus. Zouden er ook psychosomatische zaken een rol kunnen spelen?
Ik gun iedereen wat realisme en het besef dat veel mensen onnodig lijden slechts omdat ze zelf geen oplossing wéten en we met een corrupt zorgstelsel zitten.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Zeker geen boosters. En ik geloof dat het moderne dieet de gezondheid sloopt, onder meer vanwege de meervoudig onverzadigde vetten (zitten in zaadolie, noten, zaden), peulvruchten (dus ook het hoog in oestrogeen zijnde soja) alsook verdikkingsmiddelen. Je sloopt je hele darmbalans ermee, en dat sloopt je metabolisme. Geen mainstream opvatting overigens.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:45 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Wat raad je dan aan nadat ik mij zelf echt verdiept heb in het metabolisme?
Moet nog een extra booster nemen
"Ik geloof", heb je dat van een of andere insta influencer gehoord, en hoe heb je hier zelf onderzoek naar gedaan? Omdat het voor jou werkt, is het ook de oplossing voor postcovid?quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:50 schreef n__n het volgende:
[..]
Zeker geen boosters. En ik geloof dat het moderne dieet de gezondheid sloopt, onder meer vanwege de meervoudig onverzadigde vetten (zitten in zaadolie, noten, zaden), peulvruchten (dus ook het hoog in oestrogeen zijnde soja) alsook verdikkingsmiddelen. Je sloopt je hele darmbalans ermee, en dat sloopt je metabolisme. Geen mainstream opvatting overigens.
Je wil dat de darmen en schildklier optimaal werken, dan volgt de rest.
Dokters en artsen zijn opgeleid in een corrupt systeem en leren meer over medicatie dan genezing. Ja dat denken de meesten, dat ik het van een influencer heb. Maar het komt eigenlijk van een inmiddels overleden hoogleraar uit Amerika genaamd Ray Peat, ik geloof dat hij het dichtst bij de waarheid zit omtrent voeding en gezondheid. Je ziet het langzaam maar zeker steeds verder omarmd worden. Ik hoop het, want ik gun iedereen een beter leven. Ik heb qua gezondheid ook de nodige uitdagingen en een zeldzame aandoening die mijn halsaderen zo nu en dan verdrukt, dus ik weet hoe het is om 'ziek' te zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:54 schreef Momo het volgende:
[..]
"Ik geloof", heb je dat van een of andere insta influencer gehoord, en hoe heb je hier zelf onderzoek naar gedaan? Omdat het voor jou werkt, is het ook de oplossing voor postcovid?
Zeg dan gewoon dat je denkt dat het effect van een goed dieet wordt onderschat, maar nee jij noemt mensen dom omdat ze naar dokters luisteren..
Ik wens jullie veel sterkte.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n vader heeft iets soortgelijks. Niet zo extreem dat ie de hele dag slaapt en geen daglicht kan verdragen, maar even een uurtje autorijden is al genoeg voor een dag, dan moet ie ook echt flink bijkomen. Dus feitelijk kan ie niets, en dus ook helemaal geen werk. Die man is één van de meest gemotiveerde mensen die ik ken, hij vindt het echt extreem klote dat ie niet meer kan werken en is gewoon niet gemaakt om de hele dag stil te zitten. Had al echt een enorme hekel aan dit soort figuren, maar m'n vader zo zien aftakelen laat m'n handen echt jeuken.
Ik vind niet gek nee.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind niemand het gek dat je op je 23ste bij je moeder het al opgeeft dan. Oké je ligt al 2,5jaar te niksen maar je bent jong en je organen en lichaam werkt gewoon, dan moet je toch hoop hebben op beter? Of een revalidatiecentrum opzoeken waar ze je gewoon erdoor helpen.
Eventjes sec gekeken is het ook niet gek.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Och och de wappies nog steeds niet begrijpend lezen dan wel horen.
Hij zit in een isolement omdat ie NIETS meer kan door een Covid infectie. Want tjah.. vriendschap is een illusie.
Wat zeggen de feiten en cijfers?quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:15 schreef Chillegast het volgende:
Ik heb een oud collega. Hoorde bij een van de eerste ziektegevallen in Nederland (vroeg in 2020). Heeft twee familieleden verloren aan Covid en is zelf nog steeds niet hersteld. Jonge kerel, voor in de 30. Wa
Voor hij zoek werd zeer vitaal en zeker geen aansteller. Kreeg griepachtige verschijnselen met hele hoge koorts. Na een week was ie weer beter maar anderhalve week later weer hoge koorts. En dat maanden achter elkaar. Dat heeft hem volledige uitgeput en hij is geen schim meer van wie hij was.
Ik kan mensen die hier met hun complotgejank aan komen zetten echt niet uitstaan. Ga eens bij jezelf te rade waarom je dat soort geneuzel daadwerkelijk gelooft. Dat kan niet zijn omdat je "de feiten en cijfers" kent, want de feiten en cijfers zeggen iets heel anders.
Ik ben daar destijds vol in gedoken. Tja, als je het virus en de ziekte aan elkaar gelijk gaat stellen ben je als RIVM (imo) vollledig af. Maar terminologie en correcte interpretatie was destijds niet relevant ofzo.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat zeggen de feiten en cijfers?
En nu je er vol ingedoken bent, wanneer ga je het indienen als paper?quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:40 schreef n__n het volgende:
[..]
Ik ben daar destijds vol in gedoken. Tja, als je het virus en de ziekte aan elkaar gelijk gaat stellen ben je als RIVM (imo) vollledig af. Maar terminologie en correcte interpretatie was destijds niet relevant ofzo.
Ik heb de vaccinaties en boosters gehad. Niet ziek geweest. Dat was het eigenlijk.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:05 schreef enmanuel het volgende:
Ik heb me nooit laten vaccineren, 1 keer de ziekte opgelopen, een dag in bed gelegen. Dat was het eigenlijk.
In ieder geval niet dit:quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat zeggen de feiten en cijfers?
En wel:quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:06 schreef n__n het volgende:
[..]
Dokters en artsen zijn opgeleid in een corrupt systeem en leren meer over medicatie dan genezing.
Inhoud zegt iequote:Op vrijdag 4 september 2026 15:35 schreef n__n het volgende:
[..]
Ja want naar de inhoud gaan is... Lastig, toch?
Niet de corrupte figuren die men naar voren schoof, wel een deel van de figuren die monddood werden gemaakt en geframed werden.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:54 schreef silverhill het volgende:
[..]
Wie zijn dan wel de experts? Noem er eens een paar. Mogen personen of instanties zijn.
Is ook niet vreemd hoor, ik ben ook wat vrienden verloren toen ik depri was. En nee niet depri door Covid..quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:23 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Eventjes sec gekeken is het ook niet gek.
Als iemand dagen lang in bed ligt en nooit wat meemaakt en de situatie niet wijzigd, wat ga jij dan als vriend doen?
Af en toe op een goed moment bel jij hem (kan dat wel) op om te vragen hoe het is.
Voor deze jongen veranderd er niks en maakt hij ook niks mee, vervolgens is het enige wat je dan eigenlijk kunt bespreken wat jij wél doet, wat eigenlijk alleen nog maar zuurder is voor deze jongen.
Sterkte met en voor je pa.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n vader heeft iets soortgelijks. Niet zo extreem dat ie de hele dag slaapt en geen daglicht kan verdragen, maar even een uurtje autorijden is al genoeg voor een dag, dan moet ie ook echt flink bijkomen. Dus feitelijk kan ie niets, en dus ook helemaal geen werk. Die man is één van de meest gemotiveerde mensen die ik ken, hij vindt het echt extreem klote dat ie niet meer kan werken en is gewoon niet gemaakt om de hele dag stil te zitten. Had al echt een enorme hekel aan dit soort figuren, maar m'n vader zo zien aftakelen laat m'n handen echt jeuken.
Had onze regering deze denktank maar gehad tijdens de uitbraak.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |